Timo Soini: Rauman kaupunginjohtajan virka voisi kiinnostaa – ”Ihme, ettei kukaan ole minulle soittanut”
https://www.satakunnankansa.fi/satakunta/art-2000008197157.html
https://yle.fi/uutiset/3-12061140
Onnea Rauma
Kommentit (33)
Voi Timo takinkääntäjä, suurudenhullu hyväveli kauppaa yrittävä ikämies. Se vaikuttaja Juna meni jo. Olet jo näyttänyt mihin minä, minään pystyt.
Mitkä puolueet Raumalla on vallassa, ja eikö heillä ole omia halukkaita tarjolla?
Vierailija kirjoitti:
Soinilainen aktiivimalli. Työnantajan tulee aktiivisesti soitella työnhakijalle että tulisitko meille.
Eräällä lempääläisellä työttömällä on samanlainen malli käytössä. Suomen pitäis tarjoilla töitä. Näinhän ne narsistit toimivat.
Vierailija kirjoitti:
"No, tilanne on muuttunut."
Kauheata katsottavaa. EI HERKILLE!
soininin suvun rukousaamiaisille haetaan maksajaa, bisnesluokassa tietenkin ja vähintään viiden tähden majoituksella.
Vierailija kirjoitti:
"Kuuntele Paavo, voit oppia jotain." ;D
Timo Soini servaa Arhinmäen
Esiintyy kuin mikäkin Euroopan omistaja. Ei mitään käytöstapoja, tosin eipä ole muillakaan. Kenellä on kantavin ääni, kuka keksii parhaimmat jutut joilla naurattaa. Siltä tuo meininki vaikuttaa, ei tollasta kaupunginjohtajaksi tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Soinilainen aktiivimalli. Työnantajan tulee aktiivisesti soitella työnhakijalle että tulisitko meille.
Niin paljon itketään "työvoimapulaa" että luulisi työnantajien ihan oikeasti soittelevan jos tosiaan tarvitsee tekijöitä ja on valmis maksamaan siitä kunnollista palkkaa.
Soinista saa olla mitä mieltä tahtoo, en minäkään hänestä perusta, mutta on hän kuitenkin koulutettu ja työuran politiikan parissa tehnyt. Se on oikein sopiva tausta kaupunginjohtajalle.
Oikeasti hän on fiksu ja mukavakin tyyppi, julkinen kuva vain on tuollainen räksyttäjä, koska se toimi (sen aikaa kuin toimi). Olen tavannut hänet työasioissa henkilökohtaisesti.
Siis haluaisiko hän sinne oikeasti? Jos on hakenut, niin hakijoiden nimet on yleensä julkista tietoa, ellei ole erikseen kieltänyt nimensä julkaisemista.
Soini voisi hakea seuraavaksi paaviksi.