Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadehditko samaa sukupuolta olevien lasten äiti niitä, joilla molempia?

Vierailija
08.09.2014 |

Älkää nyt lynkatko kysyjää, haluan vaan tietää. Olen nääs saanut hiljattain outoja kommentteja sieltä sun täältä, koska minusta tuli kuukausi sitten myös tytön äiti. (Yksi poika ennestään) Nämä kommentit liittyvät siis sukupuoleen, joita varmasti ei olisi tullut, jos olisin saanut toisen pojan. En viitsi tarkemmin avata, ettei minua tunnisteta, mutta olen tulkinnut tämän kateudeksi. Myöntääkö kukaan näin nimettömänä kadehtivansa?

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi! :) Minulla on ihanat lapset.

Vierailija
2/100 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi. Kuvittelin etukäteen, siis ennen kuin oli yhtään lasta, että saattiaisin kadehtia, mutta ei niin sitten käytännössä käynytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulla kaksi poikaa, ja hyvä niin! En ole tyttöä halunnutkaan.

Vierailija
4/100 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä sössötät?

Vierailija
5/100 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi. Olen onnellinen että 2 poikaa. Voisin tässä tunnustaa jos kadehtisin.

Vierailija
6/100 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kadehdi. Toivon vielä tästä neljännestkin tyttöä. Poikakin kuitenkin kelpaa mainiosti.

Vierailija
7/100 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

En kadehdi, mutta tietoisesti olen tehnyt valinnan, että lapsia haluan vain sen yhden, sukupuolella ei alunperinkään ollut väliä.

Vierailija
8/100 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi. On kätevää kun lapset ovat samaa sukupuolta, vaatteet ja lelut voi kierrättää.

Vierailija
9/100 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi. Onnellinen olen kahdesta pojasta. Välillä kuulee puolitutuilta kommentteja, että "pitää teidän nyt vielä se tyttö hankkia" .. miksi? No joo, ei me saataiskaan enempää lapsia.

Vierailija
10/100 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi ketään, jolla on lapsia. :)

Vierailija
11/100 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:57"]En kyllä kadehdi. Toivon vielä tästä neljännestkin tyttöä. Poikakin kuitenkin kelpaa mainiosti.
[/quote]
Joo niin varmaan.

Vierailija
12/100 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:57"]En kyllä kadehdi. Toivon vielä tästä neljännestkin tyttöä. Poikakin kuitenkin kelpaa mainiosti.
[/quote]
Miehesi toivoo kuitenkin poikaa, sorry.

Vierailija
13/100 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ne kommentit niiltä, joilla on vain tyttöjä/poikia?

Kyllä mä luulen, et monilla on toiveissa kumpaakin (niin kuin itelläkin). Mut en halua uskoa, että kukaan kadehtii silloin kun ne omat ihanat on olemassa.

Vierailija
14/100 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi. Halusin aina vain tyttöjä ja 2 tuli. Vähän säälin salaa niitä, joilla on monta poikaa...

Vierailija
15/100 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On poikia ja tyttöjä, olen siitä onnellisen iloinen koska niin se vaan on että monet asiat vaihtelee tyttöjen ja poikien kanssa, leikit, jutustelut, harrastukset. Näkee äitinä laajemmin lasten touhuja.

Vierailija
16/100 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan selvää että todella monet toivovat kahden pojan saatuaan hartaasti tyttöä, monilla se tuntuu olevan tärkeää. Onkohan tytön toivominen se juttu? Kateudesta en tiedä, itse olisin kyllä kateellinen jos olisi pelkkiä poikia, mutta voin puhua vain itseni puolesta. Jos itsellä olisi pelkkiä tyttöjä, en usko että kadehtisin. Mutta molemmat siis löytyy, ihania ovat sukupuolesta huolimatta tai sen takia.

Vierailija
17/100 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siilä sukupuolella ei oikeastaan ole merkitystä. Lapseni ovat lapsiani sukupuolesta riippumatta. En saa tietää minkälaista on olla tytön äiti mutta en sitä helpoksi kuvittele. Pojat ehkä ovat pidempään avuttomia, uskon että olisin pitänyt tyttöä automaattisesti vahvempana kuin poikia.

Vierailija
18/100 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kolme poikaa, enkä ole kadehtinut tyttöjen äitejä. Tyytyväinen olen näihin, ja varmaankin tyytyväinen olisin myös tyttöihin.

Vierailija
19/100 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi poikaa. En kaipaa tytärtä, miksi kaipaisin? Tyttö olisi toki ollut tervetullut, mutta kaikissa asetelmissa on puolensa. Kyllä tässä maailmassa lienee helpompaa olla mies kuin nainen, tavallaan koen helpotusta lapsien ollessa poikia. Terveisin rankan nuoruuden naiseutensa vuoksi kärsinyt

Vierailija
20/100 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:06"]Oliko ne kommentit niiltä, joilla on vain tyttöjä/poikia?

Kyllä mä luulen, et monilla on toiveissa kumpaakin (niin kuin itelläkin). Mut en halua uskoa, että kukaan kadehtii silloin kun ne omat ihanat on olemassa.

[/quote]

Olen saanut kommentteja sekä poikien että tyttöjen äideiltä. Yhdestä en edes tiedä, onko hänellä lapsia.. Välillä tulee tunne, että joudun jollain lailla puolustella sitä, kun minulla on nyt nämä molemmat!? Jos ollaan rehellisiä, toivoin aluksi hieman enemmän pojalleni pikkuveljeä. Nyt kun tyttö tuli, olen täysin haltioissani hänestä ja rakastan molempia suunnattomasti. Siksi en ymmärräkään, miksi jotkut ovat kärkkäitä, sillä eikö jokainen saa ne lapset, joiden äidiksi sinut on tarkoitettu.. :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän