Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna treffit ja...

Vierailija
08.09.2014 |

Haluaisin välttää kaiken mahdollisen ajan tuhlauksen ja muun paskan, jota olen kokenut aivan liikaa, joten haluaisin oppia lukemaan ihmisiä niin että älyäisin, onko toinen kiinnostunut vai vain kohtelias. Tiedän, että kaikkien kohdalla sitä ei vain huomaa. Mutta sitten taas jos aiheuttaa toisessa superhyperihastuksen tunteita niin sen taas huomaa silmistä, ilmeistä, eleistä... mutta harvempi suin päin ihastuu enää aikuisena jos ihastuu ylipäätään ollenkaan.

Nyt vinkit kehiin, mitä tarkkailen miehessä? Mitkä merkit kertovat, että hän on vain kohtelias ja yrittää viedä homman kotiin tyylikkäästi? Minulla on aikomuksena nostaa persiini ylös tuolista välittömästi, jos huoman ettei miestä nappaa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:47"]

Parasta olisi mennä ihan avoimin mielin tapaamaan miestä ilman ennakko odotuksia. Jos menee kyttäämään jotain vikoja, löytää kyllä jotain. Samoin jos odottaa löytävänsä tulevan aviomiehensä, kasvaa paineet liian suuriksi. Ota rennommin.

[/quote]

Niin otankin nykyään. Olen saanut siipeeni niin monta kertaa, että olen ihan done. En enää esim. halua jutustella paljon ennen tapaamista, koska en halua antaa enkä saada väärää vaikutelmaa. En halua kiintyä siihen jutteluun, joka loppuukin sitten, kun tapaa toisen kasvotusten. En jaksa enää panostaa. 

Vierailija
2/34 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä siitä huolehdi kiinnostuuko toinen sinusta, mieti vain oletko itse kiinnostunut miehestä. Mies kyllä osoittaa sitten kiinnostuksensa. Vai onko sinullle tärkeämpää saada joku kiinnostumaan sinusta kuin olla itse kiinnostunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trust me, mies ihan taatusti tekee selväksi, jos on naisesta kiinnostunut. Poikkeuksena ovat vain sosiaalisesti ei-niin-taitavat tai huonolla itsetunnolla varustetut miehet. Ja sellaisistakin miehistä kannattaa pari kertaa miettiä, kannattaako heidän kanssaan suhteeseen hankkiutua. Jos mies ei tee aloitetta, älä jää häneen roikkumaan!

t. Nainen, joka olisi säästynyt paljolta, jos olisi tuon tajunnut nuorempana (mutta onneksi voi aina ottaa opikseen).

Vierailija
4/34 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:05"]

Älä siitä huolehdi kiinnostuuko toinen sinusta, mieti vain oletko itse kiinnostunut miehestä. Mies kyllä osoittaa sitten kiinnostuksensa. Vai onko sinullle tärkeämpää saada joku kiinnostumaan sinusta kuin olla itse kiinnostunut?

[/quote]

En jaksa edes vastata näin typerään oletukseen. Lue aloitus ja mieti sitten, onkohan tämä minun motiivini vai ehkä joku ihan muu.

Vierailija
5/34 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:12"]

Trust me, mies ihan taatusti tekee selväksi, jos on naisesta kiinnostunut. Poikkeuksena ovat vain sosiaalisesti ei-niin-taitavat tai huonolla itsetunnolla varustetut miehet. Ja sellaisistakin miehistä kannattaa pari kertaa miettiä, kannattaako heidän kanssaan suhteeseen hankkiutua. Jos mies ei tee aloitetta, älä jää häneen roikkumaan!

t. Nainen, joka olisi säästynyt paljolta, jos olisi tuon tajunnut nuorempana (mutta onneksi voi aina ottaa opikseen).

[/quote]

Trust me, olen tavannut monta miestä, en vain paria. Ja hyvin moni osaa näytellä kiinnostunutta niin, että treffit vievät ihan turhaan aikaa ja vasta niiden jälkeen saan tietää, ettei kiinnostakaan. Minua itseäni ei kiinnostaisi tuhlata aikaani kenenkään kanssa treffeillä jos toinen tietää jo silloin, ettei nappaa. Minulla on pitkä kotimatka ja muutakin tekemistä elämässäni. Siksi haluaisin oppia lukemaan merkkejä toisesta. Ei, yhde treffit eivät vie "kallisarvoista aikaani" mutta kun niitä on useammat kuukaudessa niin alkaa jo viemäänkin.

Vierailija
6/34 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:28"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:25"]

Ainoa 110% varma keino on olla treffailematta, joten jää vähän vielä kotiin kasvamaan.

[/quote]

Millä perusteella minun pitää kasvaa? En lopeta treffailua randomin av-tyypin käskystä.

[/quote]

Olisin antanut sinulle 100% pätevän neuvon treffeillesi, mutta kun satun olemaan vain random-tyyppi netissä, etkä sellaisia kuuntele, niin antaa olla.

Vierailija
7/34 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:28"]

[/quote]

Trust me, olen tavannut monta miestä, en vain paria. Ja hyvin moni osaa näytellä kiinnostunutta niin, että treffit vievät ihan turhaan aikaa ja vasta niiden jälkeen saan tietää, ettei kiinnostakaan. Minua itseäni ei kiinnostaisi tuhlata aikaani kenenkään kanssa treffeillä jos toinen tietää jo silloin, ettei nappaa. Minulla on pitkä kotimatka ja muutakin tekemistä elämässäni. Siksi haluaisin oppia lukemaan merkkejä toisesta. Ei, yhde treffit eivät vie "kallisarvoista aikaani" mutta kun niitä on useammat kuukaudessa niin alkaa jo viemäänkin.

[/quote]

Öö, nyt en ihan tajua. Etkö vain voi joko a) jättää ekojen treffien jälkeen pallon miehelle ja katsoa ottaako yhteyttä enää tai b) kysyä treffien jälkeen suoraan voisiko olla sinusta kiinnostunut? Kenenkään pään sisään ei nyt vain voi mennä ja jompi kumpi noista nyt vain on tehokkain (=vähiten kallisarvoista aikaa) vievä tapa selvittää missä mennään.

26 (joka on myös tapaillut nuorempana kuvailemaasi ihmistyyppiä x)

Vierailija
8/34 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:56"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:28"]

[/quote]

[/quote]

Öö, nyt en ihan tajua. Etkö vain voi joko a) jättää ekojen treffien jälkeen pallon miehelle ja katsoa ottaako yhteyttä enää tai b) kysyä treffien jälkeen suoraan voisiko olla sinusta kiinnostunut? Kenenkään pään sisään ei nyt vain voi mennä ja jompi kumpi noista nyt vain on tehokkain (=vähiten kallisarvoista aikaa) vievä tapa selvittää missä mennään.

26 (joka on myös tapaillut nuorempana kuvailemaasi ihmistyyppiä x)

[/quote]

Huoh, en jaksa enää selittää kun ei mene jakeluun.

Vierailija
9/34 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenteestasi paistaa aikamoinen kyynisyys/kyllästyneisyys, ja olet valmis tyrmäämään toisen ihmiset pienimmästäkin merkistä. Sanoit suoraan, ettet jaksa panostaa. Jo tuon perusteella epäilen, ettet ole kovin hyvää treffiseuraa.
Varsinaiseen kysymykseesi: jos mies palaa asiaan, häntä kiinnostaa. Very simple.

Vierailija
10/34 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:16"]

Asenteestasi paistaa aikamoinen kyynisyys/kyllästyneisyys, ja olet valmis tyrmäämään toisen ihmiset pienimmästäkin merkistä. Sanoit suoraan, ettet jaksa panostaa. Jo tuon perusteella epäilen, ettet ole kovin hyvää treffiseuraa. Varsinaiseen kysymykseesi: jos mies palaa asiaan, häntä kiinnostaa. Very simple.

[/quote]

Vasta viimeisimmän vituiksi menneen "jutun" jälkeen olen luovuttanut enkä enää jaksa panostaa. Sitä ennen menin aina vain eteenpäin ja nousin ylös vaikka masensi ja vitutti. Nyt on tullut mitta täyteen kaikenlaista kusipäisyyttä, enkä ENÄÄ jaksa yrittää.

Vierailija
11/34 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle on useat miehet palanneet asiaan vaikka niitä ei kiinnostanut tippaakaan. Jotkuthan saa varmaan jotain kicksejä siitä, että vie treffeille muuten vaan ja antaa naisen ihastua itseensä = ajantuhlausta kun mies ei ole tosissaan.

Vierailija
12/34 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ongelma onkin ollut liiassa yrittämisessä? Rentoudu, älä murehdi liikoja. Jos kyttäät toisen vain toisen reaktioita ja kelaat liikaa asioita päässäsi, tuskin olet itsekään viehättävimmilläsi. Anna tilanteen viedä, älä murehdi liikoja huomisesta.

Vierailija
13/34 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdoton kertoa. Noi ihastumisen merkit on usein vaan sitä, että mies haluaa panna :D

Vierailija
14/34 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa 110% varma keino on olla treffailematta, joten jää vähän vielä kotiin kasvamaan.

Vierailija
15/34 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:22"]

Mahdoton kertoa. Noi ihastumisen merkit on usein vaan sitä, että mies haluaa panna :D

[/quote]

Niin no... voimme ajatella asiat negatiivisesti tai positiivisesti. Vaikka olen saanut henkisesti turpaan laittoman monta kertaa, en ajattele kelpaavani vain pilluksi miehille. Eiköhän minusta voida ihmisenäkin pitää.

Vierailija
16/34 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grow up!

Vierailija
17/34 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitämällä ensimmäiset treffit erittäin lyhyinä, tyyliin puolen tunnin iltakahvit ja etukäteen miehelle kerrottu, että menet käymään äitisi luona klo 20, niin hänkin osaa varautua. Voithan sopia seuraavat treffit tunnin päähän. ;)

SITTEN odottelet vain yhteydenottoa. Jos mies on kiinnostunut, hän sopii seuraavat tärskyt, jos ei niin ei. Niin yksinkertaista se on. :)

Vierailija
18/34 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:25"]

[/quote]

Millä perusteella minun pitää kasvaa? En lopeta treffailua randomin av-tyypin käskystä.

Vierailija
19/34 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:25"]

[/quote]

[/quote]
:D

Vierailija
20/34 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan