miksei noi kotivärit voi riittää edes juurien värjäykseen?
Montako pakettia mun pitää oikein ostaa kun yksi väri ei riitä juurien värjäykseen. Jää vähintään niskasta värjäämättä tuo juurikasvu jos en osta kahta pakettia.
Kommentit (23)
Ruutaat sitä hulluna aina yhteen kohtaan. Kokeilapas levittää vähän paremmin sitä.
Kannattaisi kyllä suosiolla mennä kampaajalle, jos et kerran edes juurikasvua saa yhdellä väripaketilla värjättyä. Ei oo tervellistä tuollainen myrkyillä lotraaminen.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 17:44"]Ruutaat sitä hulluna aina yhteen kohtaan. Kokeilapas levittää vähän paremmin sitä.
[/quote]
No en ees laita paljoa yhteen kohtaan. :( parturissaki ihmetelly et miten paljon mulla oikee menee väriä päähän.
Kyllä mulla riittää lyhyisiin hiuksiin koko päähän vaikka mulla on todella paksut hiukset, kun on pitkät pitää olla kaksi pakettia. Kyllä sinä teet nyt jotain väärin. Ohuempihiuksinen ystävätär käyttää yhden paketin kahdessa tai jopa kolmessa erässä kun värjää juurikasvun.
Hiuksen juuria ei voi värjätä että aikamoinen taikuri olet.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 17:46"]Sulla on tavallista isompi pää?
[/quote]
Mulla on aika pieni pää. :D kypärä on kokoa xs
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 17:47"]Hiuksen juuria ei voi värjätä että aikamoinen taikuri olet.
[/quote]
No hehheh. Tiedät mitä tarkoitan.
Mulla on nyt lyhyet, jää puolet väristä käyttämättä. Mut mulla oli joskus rintaan asti, jäi silti vähän käyttämättä
No et todellakaan taida vaan osata. Itselläni on tuuheat puolipitkät hiukset ja 100kpl 55cm Micro loop pidennyksiä päässä ja ihan hyvin sai nämäkin värjättyä yhdellä live paketilla.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 18:00"]No et todellakaan taida vaan osata. Itselläni on tuuheat puolipitkät hiukset ja 100kpl 55cm Micro loop pidennyksiä päässä ja ihan hyvin sai nämäkin värjättyä yhdellä live paketilla.
[/quote]
No mitä mä teen väärin? Laitan jakaus jakaukselta ohuesti väriä ja ei siltikään riitä.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 18:00"]No et todellakaan taida vaan osata. Itselläni on tuuheat puolipitkät hiukset ja 100kpl 55cm Micro loop pidennyksiä päässä ja ihan hyvin sai nämäkin värjättyä yhdellä live paketilla.
[/quote]
No mitä mä teen väärin? Laitan jakaus jakaukselta ohuesti väriä ja ei siltikään riitä.
[/quote]
Paha sanoa näkemättä. :/ Oisko sun helpompi kokeilla ensin jotain kosteisiin hiuksiin levitettävää?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 17:44"]Ruutaat sitä hulluna aina yhteen kohtaan. Kokeilapas levittää vähän paremmin sitä.
[/quote]
No en ees laita paljoa yhteen kohtaan. :( parturissaki ihmetelly et miten paljon mulla oikee menee väriä päähän.
[/quote]
Varmaan parturissa ihmettelevätkin kun useimmilla parturin asiakkailla on lyhyet hiukset..
Joka kerta kun laitat jakaukseen väriä hiero se sormilla muihinkin hiuksiin.. seuraavaks taas seuraavalla jakauksella.. lopuks hierot koko päätä kun kaikki väri on päässä yritä levittää se mahdollisimman laajalle..ja värjää tiheämmin, jos juurikasvu on päässyt tosi pitkälle voi olla että väriä meneekin enemmän..
itselläni hiukset on yli takapuolen ja hiusta on paljon, kuitenkin selviän halvalla kotivärjäyspurnukalla. Koko juurikasvu peittyy kun en päästä kasvamaan niin pitkälle.. jätä jakausten väleihin vaikka 1cm hiuksia koita sillä yhden jakauksen truuttauksella levittää aine niihin muihinkin hiuksiin.. jos ei onnistu kysy vinkkiä kampaajalta.. :) ei sen nyt mitään rakettitiedettä pitäis olevan..
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 18:23"]Joka kerta kun laitat jakaukseen väriä hiero se sormilla muihinkin hiuksiin.. seuraavaks taas seuraavalla jakauksella.. lopuks hierot koko päätä kun kaikki väri on päässä yritä levittää se mahdollisimman laajalle..ja värjää tiheämmin, jos juurikasvu on päässyt tosi pitkälle voi olla että väriä meneekin enemmän..
itselläni hiukset on yli takapuolen ja hiusta on paljon, kuitenkin selviän halvalla kotivärjäyspurnukalla. Koko juurikasvu peittyy kun en päästä kasvamaan niin pitkälle.. jätä jakausten väleihin vaikka 1cm hiuksia koita sillä yhden jakauksen truuttauksella levittää aine niihin muihinkin hiuksiin.. jos ei onnistu kysy vinkkiä kampaajalta.. :) ei sen nyt mitään rakettitiedettä pitäis olevan..
[/quote]
No noin mä teinkin :( ja juurikasvuakaan ei ollu kuin sentin.
Minulla on tosi yberpaksu ja pitkä tukka ja aina menee kaksi purkkia jos siis värjään koko tukan. Tämän on todennut kampaaja siviilissä, kaverini, itse ja ihan kampaaja kampaamossa.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 18:25"]
Minulla on tosi yberpaksu ja pitkä tukka ja aina menee kaksi purkkia jos siis värjään koko tukan. Tämän on todennut kampaaja siviilissä, kaverini, itse ja ihan kampaaja kampaamossa.
[/quote]
sama juttu meillä. Tyttäreni ovat perineet runsaan hiuslaatuni. Siis hius ei ole paksua mutta niitä on paaaaaaaljon. Kampaajat ruikuttaa joka kerta föönatessaan että kädet väsyy. Nuorimmalla lyhyet hiukset ja yksi purkki riittää juuri ja juuri. Vanhimmalla 2 pakettia sääntöä, ei poikkeus. Itse luovutin ja oma väri.
Mulla riittää yksi purkki koko päähän vaikka melko pitkät ja paksut hiukset onkin.
Mulla meni parhaimmillaan viisi purkkia väriä. Nyt on olkapäille hiukset ja pärjään kolmella. Juurikasvun peittoon menee enemmän kuin yksi paketti. Mutta mulla onkin varmaan Suomen paksuin tukka ; )
Sulla on todella paljon hiuksia tai sit et vaan osaa.