Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksei noi kotivärit voi riittää edes juurien värjäykseen?

Vierailija
08.09.2014 |

Montako pakettia mun pitää oikein ostaa kun yksi väri ei riitä juurien värjäykseen. Jää vähintään niskasta värjäämättä tuo juurikasvu jos en osta kahta pakettia.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on todella paljon hiuksia tai sit et vaan osaa.

Vierailija
2/23 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutaat sitä hulluna aina yhteen kohtaan. Kokeilapas levittää vähän paremmin sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on tavallista isompi pää?

Vierailija
4/23 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi kyllä suosiolla mennä kampaajalle, jos et kerran edes juurikasvua saa yhdellä väripaketilla värjättyä. Ei oo tervellistä tuollainen myrkyillä lotraaminen.

Vierailija
5/23 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 17:44"]Ruutaat sitä hulluna aina yhteen kohtaan. Kokeilapas levittää vähän paremmin sitä.
[/quote]
No en ees laita paljoa yhteen kohtaan. :( parturissaki ihmetelly et miten paljon mulla oikee menee väriä päähän.

Vierailija
6/23 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla riittää lyhyisiin hiuksiin koko päähän vaikka mulla on todella paksut hiukset, kun on pitkät pitää olla kaksi pakettia. Kyllä sinä teet nyt jotain väärin. Ohuempihiuksinen ystävätär käyttää yhden paketin kahdessa tai jopa kolmessa erässä kun värjää juurikasvun.

Vierailija
7/23 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksen juuria ei voi värjätä että aikamoinen taikuri olet.

Vierailija
8/23 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 17:46"]Sulla on tavallista isompi pää?
[/quote]
Mulla on aika pieni pää. :D kypärä on kokoa xs

Vierailija
9/23 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 17:47"]Hiuksen juuria ei voi värjätä että aikamoinen taikuri olet.
[/quote]
No hehheh. Tiedät mitä tarkoitan.

Vierailija
10/23 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt lyhyet, jää puolet väristä käyttämättä. Mut mulla oli joskus rintaan asti, jäi silti vähän käyttämättä

Vierailija
11/23 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et todellakaan taida vaan osata. Itselläni on tuuheat puolipitkät hiukset ja 100kpl 55cm Micro loop pidennyksiä päässä ja ihan hyvin sai nämäkin värjättyä yhdellä live paketilla.

Vierailija
12/23 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 18:00"]No et todellakaan taida vaan osata. Itselläni on tuuheat puolipitkät hiukset ja 100kpl 55cm Micro loop pidennyksiä päässä ja ihan hyvin sai nämäkin värjättyä yhdellä live paketilla.
[/quote]
No mitä mä teen väärin? Laitan jakaus jakaukselta ohuesti väriä ja ei siltikään riitä.

Vierailija
13/23 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 18:00"]No et todellakaan taida vaan osata. Itselläni on tuuheat puolipitkät hiukset ja 100kpl 55cm Micro loop pidennyksiä päässä ja ihan hyvin sai nämäkin värjättyä yhdellä live paketilla.
[/quote]
No mitä mä teen väärin? Laitan jakaus jakaukselta ohuesti väriä ja ei siltikään riitä.
[/quote]

Paha sanoa näkemättä. :/ Oisko sun helpompi kokeilla ensin jotain kosteisiin hiuksiin levitettävää?

Vierailija
14/23 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 17:44"]Ruutaat sitä hulluna aina yhteen kohtaan. Kokeilapas levittää vähän paremmin sitä.
[/quote]
No en ees laita paljoa yhteen kohtaan. :( parturissaki ihmetelly et miten paljon mulla oikee menee väriä päähän.
[/quote]

Varmaan parturissa ihmettelevätkin kun useimmilla parturin asiakkailla on lyhyet hiukset..

Vierailija
15/23 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun laitat jakaukseen väriä hiero se sormilla muihinkin hiuksiin.. seuraavaks taas seuraavalla jakauksella.. lopuks hierot koko päätä kun kaikki väri on päässä yritä levittää se mahdollisimman laajalle..ja värjää tiheämmin, jos juurikasvu on päässyt tosi pitkälle voi olla että väriä meneekin enemmän..

itselläni hiukset on yli takapuolen ja hiusta on paljon, kuitenkin selviän halvalla kotivärjäyspurnukalla. Koko juurikasvu peittyy kun en päästä kasvamaan niin pitkälle.. jätä jakausten väleihin vaikka 1cm hiuksia koita sillä yhden jakauksen truuttauksella levittää aine niihin muihinkin hiuksiin.. jos ei onnistu kysy vinkkiä kampaajalta.. :) ei sen nyt mitään rakettitiedettä pitäis olevan..

Vierailija
16/23 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 18:23"]Joka kerta kun laitat jakaukseen väriä hiero se sormilla muihinkin hiuksiin.. seuraavaks taas seuraavalla jakauksella.. lopuks hierot koko päätä kun kaikki väri on päässä yritä levittää se mahdollisimman laajalle..ja värjää tiheämmin, jos juurikasvu on päässyt tosi pitkälle voi olla että väriä meneekin enemmän..

itselläni hiukset on yli takapuolen ja hiusta on paljon, kuitenkin selviän halvalla kotivärjäyspurnukalla. Koko juurikasvu peittyy kun en päästä kasvamaan niin pitkälle.. jätä jakausten väleihin vaikka 1cm hiuksia koita sillä yhden jakauksen truuttauksella levittää aine niihin muihinkin hiuksiin.. jos ei onnistu kysy vinkkiä kampaajalta.. :) ei sen nyt mitään rakettitiedettä pitäis olevan..
[/quote]
No noin mä teinkin :( ja juurikasvuakaan ei ollu kuin sentin.

Vierailija
17/23 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tosi yberpaksu ja pitkä tukka ja aina menee kaksi purkkia jos siis värjään koko tukan. Tämän on todennut kampaaja siviilissä, kaverini, itse ja ihan kampaaja kampaamossa.

Vierailija
18/23 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 18:25"]

Minulla on tosi yberpaksu ja pitkä tukka ja aina menee kaksi purkkia jos siis värjään koko tukan. Tämän on todennut kampaaja siviilissä, kaverini, itse ja ihan kampaaja kampaamossa.

[/quote]

sama juttu meillä. Tyttäreni ovat perineet runsaan hiuslaatuni. Siis hius ei ole paksua mutta niitä on paaaaaaaljon. Kampaajat ruikuttaa joka kerta föönatessaan että kädet väsyy. Nuorimmalla lyhyet hiukset ja yksi purkki riittää juuri ja juuri. Vanhimmalla 2 pakettia sääntöä, ei poikkeus. Itse luovutin ja oma väri.

Vierailija
19/23 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla riittää yksi purkki koko päähän vaikka melko pitkät ja paksut hiukset onkin.

Vierailija
20/23 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni parhaimmillaan viisi purkkia väriä. Nyt on olkapäille hiukset ja pärjään kolmella. Juurikasvun peittoon menee enemmän kuin yksi paketti. Mutta mulla onkin varmaan Suomen paksuin tukka ; )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän