Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joilla kananpersetukka. Olisi kysymys.

Vierailija
08.09.2014 |

Ymmärrättekö edes hävetä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisti tänään silmään kananpersetukkainen nainen lenkillä. Silmiinpistävää se oli siksi, että nainen oli lenkillä, koska yleensä kananperseitä näkee lähiöiden pubeissa.

Vierailija
2/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi hävetä, jos sinua häiritsee?

Pidä kipeenäsi. :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot muuten kysymyksines ainakin 10 vuotta myöhässä.

Vierailija
4/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni tämä sopii mulle ja niin on sanonut moni muukin. Typerää tollanen haukkuminen. 

Vierailija
5/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 17:16"]

Mun mielestäni tämä sopii mulle ja niin on sanonut moni muukin. Typerää tollanen haukkuminen. 

[/quote]

Ei muuten sovi. Sanovat sulle niin, koska niin kuuluu sanoa. Kananperse ei sovi kenellekään.

Vierailija
6/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuo häpeäminen on kokonaan kokeilematta.

Olen iloinen, että on kaljun vaiheen (25 x 15 sädehoitoa, 25 x 15 sädehoitoa ja sitten 18 kuukautta interferonia.) edes jotakin tukkaa - ja vaikkei nyt olisikaan niin iloitsisin silloinkin siitä, että olen yhä tässä.

Sen sijaan, jos tekisin tällaisen aloituksen, niin minä todellakin ymmärtäisin hävetä.

Sinä ilmeisesti et? 

Vierailija
7/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vastakysymys aloittajalle. Ymmärrätkö edes hävetä aloitustasi?

Vierailija
8/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananpersetukkahan on tyypillinen lihavien mammojen ja kaljankittaajien tyyli. Ei kai ne ymmärrä hävetä, kun omasta mielestään kantavat päässään mageeta ja räväkkää rocktukkaa. Hyi helvetti.

Vierailija
9/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

millanen on kananpersetukka - kuva kiitos

Vierailija
10/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan, vaikka itse en omaakaan kyseistä wt-tyyliä, vaan pitkät ja paksut hiukset. Kyllä hävettäisi, jos sellaisen lookin menisin leikkauttamaan.

Vierailija
11/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla littana takaraivo. Hamittaa etten kehtaa pitää tuollaista tukkaa, käsin sitten vaan littanasta päästä =(

Vierailija
12/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammoilla on kyseinen tyyli, eikä yllätä. ;) Alapeukuista näkee.

Vierailija
13/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on liikaa palstailleen mamman yritys saada hyväksyntää kaltaisiltaan. Tilalle voidaan vaihtaa leggingsit tms. Häpeätkö ajatusmaailmasi pienuutta koskaan?

Vierailija
14/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 17:28"]Tämä on liikaa palstailleen mamman yritys saada hyväksyntää kaltaisiltaan. Tilalle voidaan vaihtaa leggingsit tms. Häpeätkö ajatusmaailmasi pienuutta koskaan?
[/quote]

Et muuten vastannut häpeätkö sitä tukkaasi.

Vierailija
15/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 17:26"]

Vastaan, vaikka itse en omaakaan kyseistä wt-tyyliä, vaan pitkät ja paksut hiukset. Kyllä hävettäisi, jos sellaisen lookin menisin leikkauttamaan.

[/quote]

99,999 prosenttia mammoista on tuollaiset hiukset, kananperseiset on ihanan yksilöllisiä.

Vierailija
16/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananperse on täysin wt. Rumia lähiömammoja, ja aivan takuulla elopainoa hiukan liikaa.

Vierailija
17/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikillako pitäisi sitten olla blondatut, latvoista hamput ja perseen päälle asti oleva pitkä ja "tyylikäs" tukka?
Sori, mut mieluummin pidän vaikka tämän "nolon" ja "ruman" kananpersetukan, kuin tekisin itsestäni rumaa pitkällä tukalla, joka ei vaan sovi mulle.

Ja toisaalta, jos se mun tukka mun silmää miellyttää niin tartteeko mun välittää muiden muka kauniiden ja muotitetoisten mielipiteistä? Ei tietääkseni. ;)

Vierailija
18/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 17:37"]

Kaikillako pitäisi sitten olla blondatut, latvoista hamput ja perseen päälle asti oleva pitkä ja "tyylikäs" tukka? Sori, mut mieluummin pidän vaikka tämän "nolon" ja "ruman" kananpersetukan, kuin tekisin itsestäni rumaa pitkällä tukalla, joka ei vaan sovi mulle. Ja toisaalta, jos se mun tukka mun silmää miellyttää niin tartteeko mun välittää muiden muka kauniiden ja muotitetoisten mielipiteistä? Ei tietääkseni. ;)

[/quote]

Onneksi meillä muilla on pitkät, hyväkuntoiset ja kiiltävät hiukset. Ei tarvitse leikata kamalaa kananpersettä. :)

Vierailija
19/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen tyyli on tyypillinen alemmasta sosiaaliluokasta tulevien naisten kuontaloissa. Yleensä värjätty mustaksi/punaiseksi/moniväriseksi.

Vierailija
20/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet on murheet ihmisellä kun jaksaa toisten hiuksista repiä stressiä....

Kun rupesin kasvattamaan mieheni "kielloista" huolimatta omaa "kananpersetukkaani" pidemmäksi, mies oli pettynyt. Nyt kyselee usein milloin taas leikkautan sen kivemman lyhyen tukan... 

Terv. Normaalipainoinen nainen, suunnitelmissa napsaista jossainvälissä pitkät kutrit taas lyhyiksi :)