Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen teillä on fb-käyttäytyminen?

Vierailija
08.09.2014 |

Onko jotakin sopimuksia, miten facessa toimitaan? Saako ottaa kavereiksi ketä haluaa, meillä mies haluaa että keskustellaan ketä otetaan kamuiksi. Kaikkia ei tarvitse ottaa tietenkään

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei ota keskutelematta uusia kavereita

Vierailija
2/19 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli ennen minua face täynnä tuntemattomia tyyppejä julkkiksista lähtien. Minä toin taloon toimintamallin, jonka mukaan meidän elämä tai edes tietoisuus meidän olemassaolosta ei kuulu ventovieraille ihmisille, ja näillä nykyään mennään. Ehdoton kriteeri on se, että facekaverin tulee olla sellainen, jonka kanssa voidaan oikeasti vaihtaa kuulumisia myös kasvotusten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei tiedä, mikä fb on. Itse otan tuttujani kaveriksi.

Vierailija
4/19 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä FB on ihan yksityinen juttu, kumpikin valitsee itse ketä ottaa kavereiksi ja mitä julkaisee. Eipä ole ollut ongelmaa.

Vierailija
5/19 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ottaa kaikki ihme naikkoset kavereikseen, kunhan vaan on nättinaama. Ja sitten noi on vaikka mitä feikkiprofiileja, en jaksa enää. Kun joku ihmetyyppi lähtee jakaan meidän kuvia ominaan. Kerran on miehen kanssa asiasta keskusteltu mutta kai se vain on että kun kuvissa näkyy tissit tai perse niin kaveriksi otetaan

Vierailija
6/19 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:34"]Meillä FB on ihan yksityinen juttu, kumpikin valitsee itse ketä ottaa kavereiksi ja mitä julkaisee. Eipä ole ollut ongelmaa.
[/quote]

Annatko noin vaan julkaista sinua koskevia päivityksiä ja kuvia, vaikka ne saattaa näkyä vaikka mille random tyypille??

Vierailija
7/19 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kavereina oikeita ihmisiä elämäni varrelta, joiden kanssa pysähtyisin kadullakin juttelemaan. Pidän FBn täysin vapaa-ajan juttuna. Siellä en mainitse työ/koulujuttuja.

Miehellä on vain fani sivunsa ja sinne tietty tulee kaikki, jotka haluavat. Profiili pitää olla, että pystyy ryhmäsivuja ylläpitämään, mutta siellä ei tapahdu mitään.

Vierailija
8/19 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:34"]Meillä FB on ihan yksityinen juttu, kumpikin valitsee itse ketä ottaa kavereiksi ja mitä julkaisee. Eipä ole ollut ongelmaa.
[/quote]

Annatko noin vaan julkaista sinua koskevia päivityksiä ja kuvia, vaikka ne saattaa näkyä vaikka mille random tyypille??
[/quote]

Annan. Kuten sanoin, ei ole ollut ongelmaa kun miehellä on järki päässä.

Vierailija
9/19 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:41"]

Meillä mies ottaa kaikki ihme naikkoset kavereikseen, kunhan vaan on nättinaama. Ja sitten noi on vaikka mitä feikkiprofiileja, en jaksa enää. Kun joku ihmetyyppi lähtee jakaan meidän kuvia ominaan. Kerran on miehen kanssa asiasta keskusteltu mutta kai se vain on että kun kuvissa näkyy tissit tai perse niin kaveriksi otetaan

[/quote]

Sun äijällä ei järkee tai etsii uutta panoo!

Vierailija
10/19 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mistä on sovittu on lasten kuvat, ettei niitä hirveesti jaella ja aina tarkistetaan toiselta sopiiko kuva laittaa. Muutoin saa kumpikin valita kaverinsa ja päivittelynsä. Ollaan tavallisia ihmisiä, joilla fb-kaverit on oikeasti tuttuja ihmisiä.  Suhteestamme tai muusta erityisen henkilökohtaisesta ei kumpikaan huutele. Yksityisasetukset on kunnossa. 

Se kyllä vituttaa, että osa ihmisistä laittaa toisten lasten kuvia nimineen omille sivuilleen. Meillekin on käynyt näin, et kaveri lisäs muksumme kuvan kysymättä sivulleen ja laitto vielä nimenkin siihen. Sit jos kiellät sen, niin vedetään herne nenään. 

Vierailija
11/19 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:34"]Meillä FB on ihan yksityinen juttu, kumpikin valitsee itse ketä ottaa kavereiksi ja mitä julkaisee. Eipä ole ollut ongelmaa.
[/quote]

[/quote]

Annan. Kuten sanoin, ei ole ollut ongelmaa kun miehellä on järki päässä.
[/quote]

Jos se on teillä täysin yksityistä niin mistä tiedät mitä se siellä huseeraa ja onko järki kotona?

Vierailija
12/19 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut tuollainen mieleenkään. Miehellä on politiikkaan liittyviä kavereita, eikä juuri siellä julkaise mitään muuta kuin harvoin jotain poliittisia mielipiteitään, joskus harvoin laittaa lapsista kuvan jonka kopsaa mun seinältä. Minulla taas ei ole kuin omia kavereita ja sukulaisia kavereina, tai muuten sellaisia joita tapaan ihan oikeastikin joskus. Minä julkaisen paljon kuvia, mutta niitä ei näe kuin minun kaverini. Itsestäni ei ole kuvia, ja harvoin miehestäkään, jos ei satu jossain taustalla olemaan, kuvat on yleensä puutarhan kukista yms. ja lapsista.

Vierailija
13/19 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä rajoittaisin jotenkin aikuisen ihmisen fb:n käyttöä? Valitsin mieheni hyvin ja hänellä on järki päässä. Miten hänen fb-toimintansa edes kuuluu minulle?

Vierailija
14/19 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ottaa kaikki naiset kamuiksi, en tiedä mistä ne löytää mieheni profiilin? Voisko joku kertoa, miten facessa löytyy profiili jos väittää että ei ole millään seuranhaku-sivulla? Viikottain tulee erilaisia naisia lisää kaveriksi. 

Vierailija
15/19 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:06"]Miksi ihmeessä rajoittaisin jotenkin aikuisen ihmisen fb:n käyttöä? Valitsin mieheni hyvin ja hänellä on järki päässä. Miten hänen fb-toimintansa edes kuuluu minulle?
[/quote]

Et sitten taida ymmärtää mihin kaikkeen fb avaa mahdollisuuden? Kannattaisi nämä asiat jollakin tasolla kuulua kumppanillekin.

Vierailija
16/19 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:10"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:06"]Miksi ihmeessä rajoittaisin jotenkin aikuisen ihmisen fb:n käyttöä? Valitsin mieheni hyvin ja hänellä on järki päässä. Miten hänen fb-toimintansa edes kuuluu minulle? [/quote] Et sitten taida ymmärtää mihin kaikkeen fb avaa mahdollisuuden? Kannattaisi nämä asiat jollakin tasolla kuulua kumppanillekin.

[/quote]

Avaa toki noita mahdollisuuksia.

Vierailija
17/19 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähäh?! Kummallakin on ihan oma profiili ja omat kaverit siellä. Ei ole ikinä käynyt mielessäkään kontrolloida toisen some-käyttäytymistä tai tuttavapiiriä.

Aikuiset 44 ja 45

Vierailija
18/19 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:15"]

Mitähäh?! Kummallakin on ihan oma profiili ja omat kaverit siellä. Ei ole ikinä käynyt mielessäkään kontrolloida toisen some-käyttäytymistä tai tuttavapiiriä. Aikuiset 44 ja 45

[/quote]

Entäs jos miehellesi ilmaantuisi joka viikko 2-4 uutta naispuolista ystävää? Etkö kysyisi mistä hän ne tuntee

Vierailija
19/19 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:14"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:10"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:06"]Miksi ihmeessä rajoittaisin jotenkin aikuisen ihmisen fb:n käyttöä? Valitsin mieheni hyvin ja hänellä on järki päässä. Miten hänen fb-toimintansa edes kuuluu minulle? [/quote] Et sitten taida ymmärtää mihin kaikkeen fb avaa mahdollisuuden? Kannattaisi nämä asiat jollakin tasolla kuulua kumppanillekin.

[/quote]

Avaa toki noita mahdollisuuksia.

[/quote]

Yhä odottelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi