Jos saan 60 miljoonaa Eurojackpotista, jaan sen näin:
Jaan sen seuraaville henkilöille:
Isä
Äiti
Appiukko
Anoppi
Veli
Veli
Veli
Veli
Sisko
Sisko
Sisko
Miehen veli
Miehen veli
Miehen veli
Miehen sisko
Miehen sisko
Miehen sisko
Täti
Täti
Täti
Eno
Eno
Eno
Eno
Eno
Miehen täti
Miehen täti
Miehen täti
Miehen setä
Miehen eno
Miehen eno
Mummo
Serkku
Serkku
Serkku
Serkku
Serkku
Serkku
Serkku
Serkku
Serkku
Serkku
Serkku
Serkku
Serkku
Serkku
Serkku
Serkku
Serkku
Serkku
Serkku
Serkku
Serkku
Serkku
Serkku
Serkku
Serkku
Serkku
Serkku
Serkku
Serkku
Kommentit (23)
Minä pitäisin kaiken itsellä. Sijottaisin kuitenkin niin, että sukulaisetki hyötyis. Ostasin esim. sisaruksille haluamansa asunnot, mun nimiin, mutta saisivat asua ilmaseks (ei lahjaveroa). Muutaman kesämökin joita sisrukset saa käyttää. Kunnolliset synttäri- ja joululahjat. ym
Jakaisin siskolle osan miljoonista, lopuille sukulaisille laittaisin vain sen 3999 (ei olla oltu kauheasti tekemisissä.) Ostaisin pois suvulle kuuluvan tontin lapista ja rakennuttasin sinne kunnollisen kelohonkamökin vapaaseen käyttöön.
Ostaisin itselleni pienen luksus asunnon lontoon keskustasta ja rakennuttaisin alle 150 neliöisen jugend-henkisen talon etelä-suomeen. Nykyisen huonokuntoisen asuntoni syrjäkylälähiösta lahjoittaisin pois. Käyttäisin jotain sijoituspalvelua, kun ei omat rahkeet eivät riittäisi. Perustaisin ehkä pienen yrityksen tai pari. Palkkaisin niihin ihmisiä, joilla olisi muuten vaikeuksia työllistyä. Ostaisin paljon käsityötä, taidetta ja antiikkia. Matkustelisin ja käyttäisin kulttuuripalveluja.
Minä jakaisin myös sisaruksille ja vanhemmille/appivanhemmille. Jokusen millin voisin lahjoittaa lihavuuden tutkimustyöhön. On ajan kysymys jolloin huomataan se ero mikä toista lihottaa ja toista ei.