Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan kokeillut kampaamossa hiusten energialeikkausta?

Vierailija
08.09.2014 |

Millainen oli? Olitko tyytyväinen, vai kevenikö vain lompakko? Ajattelin mennä kokeilemaan...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä?

Vierailija
2/6 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hele mitä kaikkea sitä kuulee kun vanhaksi elää :DDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, avoimin mielin kun menet paikalle, niin ihan vaihtelua normaaliin kampaamokäyntiin :)

En mä nyt mitään suuria energioita siellä kokenut kuitenkaan.

Vierailija
4/6 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, menin koska myyntipuhe osui oikeaan kohteeseen. Olen laiska laittamaan hiuksiani ja ajatus luonnollisesti paikalleen asettuvasta mallista houkutteli. Minulla on paksut hiukset, mutta pyörteiden takia niitä on useimmissa malleissa oikeastaan pakko muotoilla, tai ne menevät ihan miten sattuu.

Kokemus oli aika hörhö, mutta ihan kiva. Leikkauksesta tuli oikein nätti ja se on pysynyt suhteellisen hyvin kuosissaan. Käynnistä on nyt melkein 2kk, ja hiukset ovat edelleen ihan hyvän näköiset föönaamattakin.  Pesen ne ja annan kuivua itsestään. Tosin huomaan jännää vaihtelua siinä, miten ne kuivuvat. Joinain päivinä ne näyttävät todella hyviltä, toisina eivät asetu ihan niin hyvin. Luulen, että silloin ongelmana on ollut liiallinen kampaaminen märkinä, jolloin luonnolliset laineet eivät tule hiuksiin. 

Aion mennä uudestaankin, koska pidän leikkauksesta ja se tosiaan on helppohoitoinen. Toisaalta voisin kuvitella, että jos löytäisin sellaisen oikein hyvän perinteisen kampaajan, joka leikkaisi pelkillä saksilla huolellisesti ja ajan kanssa luonnollisesti laskeutuvan mallin niin se ajaisi ihan saman asian. Se hieronta ja muu oheishömppä, aromaattiset öljyt yms, oli kyllä ihan kivaa, mutta en nyt pelkästään niiden takia maksaisi ylihintaa hiustenleikkuusta. 

Vierailija
5/6 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, nro 5, asiallisesta informaatiosta. Niin, eikö kukaan muu ole kuullutkaan tästä? Onhan näitä energialeikkauksia tehty jo ainakin yli 5 vuotta ja ekokampaamot ovat lisääntyneet huomattavasti. Niissä siis tehdään myrkyttömiä hiushoitoja luonnonaineista. Ja energialeikkaus siis käsittääkseni on sellainen, että hiukset leikataan niin kuin ne luonnostaan laskeutuvat, mistä seuraa kampaus, joka istuu luontevasti omaan päähän (ottaa huomioon pyörteet, luonnonkiharan jne.). Siihen kuuluu myös päänhieronta, joka edesauttaa niiden hiusten kasvusuuntien asettumisessa tms. Eikä tässä tavassa leikata olenkaan ohennussaksilla tai veitsellä, mikä rikkoo hiuksen pintaa ja aiheuttaa kaksihaaraisia.

Olen siis vasta menossa kyseiseen hiustenleikkuuseen ja kaivellut asiasta tietoa. Lopputulosta odotan jännittyneenä ja siksi kaipailenkin täällä kokemustietoa, että oliko se leikkaus niin hyvä kuin väitetään vai ihan tuubaa.

ap

Vierailija
6/6 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sitten täällä, mitä tykkäsit :) T. nro 5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme