Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisessa asussa mennään taidenäyttelyyn?

Vierailija
08.09.2014 |

Pitääkö miehillä olla puku vai käykö farkut tai jotkut muut arkisemmat housut? Munchia ajattelin mennä katsomaan.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavalliset vaatteet käy .

Herättää likaa huomiota jos

Ihan arkena laittelee jotain 

liian hienoa jos ei muutakaan käytä

sellaista . Ulkoilma näytte  näyttelyyn

käy ihan farkut vaan. tai ainakin 

sellainen asu mitä Ihan  muutenkin käyttää.  ( pusakka.tennarit ja

farkut !!!). Jos ulko ilmatilaisuuteen

laittaa jotain helmet ja lierihattu ja

Jakkupuku ja korkokengät ja saumasukat ja käsilaukku niin 

onpahan tätimäinen sitten.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vierailija
22/27 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita päälle jotain normaalia, missä viihdyt. Kamat käsilaukkuun tai taskuihin, ei reppua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poppanavaatteet pitää olla. Ja korut huovutetuista palloista tehdyt. Värikkäät kissamaiset silmälasinsangat.

Vierailija
24/27 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidenäyttelyyn mennään katsomaan 

tauluja eikä itseään näyttämään .

Iha erikoista että joku ei tiedä .

Niin, vain taidenäyttelyiden avajaisiin mennään itseä näyttämään, taide on niissä sivuasia.

Vierailija
25/27 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidenäyttelyyn mennään katsomaan 

tauluja eikä itseään näyttämään .

Iha erikoista että joku ei tiedä .

Niin, vain taidenäyttelyiden avajaisiin mennään itseä näyttämään, taide on niissä sivuasia.

Työni puolesta pääsisin usein taidenäyttelyiden avajaisiin, muttei tee mieli käydä itseä näyttelemässä.

Vierailija
26/27 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan pääse sisään tuohon ajatusmaailmaan, että ei voi vastata asiallisesti tavallisiin kysymyksiin. Oon varmaan asperger. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/27 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä Egyptiläinen näyttely, niin naisilla tulee olla vartaloa nuoleva läpinäkyvä mekko, jonka alla ei ole mitään. Otsatukka, mustaksi värjätty. Miehet tulevat hyvin ruskettuneina ja pelkkä pyyhe päällä. Sandaalit täytyy olla. Naiset eivät saa olla ruskettununeita. Vaaleankeltainen ihonväri on naisille suotava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän