Millaisessa asussa mennään taidenäyttelyyn?
Pitääkö miehillä olla puku vai käykö farkut tai jotkut muut arkisemmat housut? Munchia ajattelin mennä katsomaan.
Kommentit (27)
Laita päälle jotain normaalia, missä viihdyt. Kamat käsilaukkuun tai taskuihin, ei reppua.
Poppanavaatteet pitää olla. Ja korut huovutetuista palloista tehdyt. Värikkäät kissamaiset silmälasinsangat.
Vierailija kirjoitti:
Taidenäyttelyyn mennään katsomaan
tauluja eikä itseään näyttämään .
Iha erikoista että joku ei tiedä .
Niin, vain taidenäyttelyiden avajaisiin mennään itseä näyttämään, taide on niissä sivuasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidenäyttelyyn mennään katsomaan
tauluja eikä itseään näyttämään .
Iha erikoista että joku ei tiedä .
Niin, vain taidenäyttelyiden avajaisiin mennään itseä näyttämään, taide on niissä sivuasia.
Työni puolesta pääsisin usein taidenäyttelyiden avajaisiin, muttei tee mieli käydä itseä näyttelemässä.
En ihan pääse sisään tuohon ajatusmaailmaan, että ei voi vastata asiallisesti tavallisiin kysymyksiin. Oon varmaan asperger.
Jos kyseessä Egyptiläinen näyttely, niin naisilla tulee olla vartaloa nuoleva läpinäkyvä mekko, jonka alla ei ole mitään. Otsatukka, mustaksi värjätty. Miehet tulevat hyvin ruskettuneina ja pelkkä pyyhe päällä. Sandaalit täytyy olla. Naiset eivät saa olla ruskettununeita. Vaaleankeltainen ihonväri on naisille suotava.
Ihan tavalliset vaatteet käy .
Herättää likaa huomiota jos
Ihan arkena laittelee jotain
liian hienoa jos ei muutakaan käytä
sellaista . Ulkoilma näytte näyttelyyn
käy ihan farkut vaan. tai ainakin
sellainen asu mitä Ihan muutenkin käyttää. ( pusakka.tennarit ja
farkut !!!). Jos ulko ilmatilaisuuteen
laittaa jotain helmet ja lierihattu ja
Jakkupuku ja korkokengät ja saumasukat ja käsilaukku niin
onpahan tätimäinen sitten.