Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas tuli ostettua surkee ripsari..

Vierailija
08.09.2014 |

Ostin lumenen vedenkestävän ripsarin 15,90€ (turkoosi puteli). Sanoin sokoksen myyjälle että tarviin hyvän ripsarin joka ei leviä luomille päivän aikana. Sanoi että ainoastaan vedenkestävä.. uskoin häntä mutta ei ollut hyvä kauppa.. Olen käyttänyt joskus Lancomen ripsareita (vesiliukoisia) ja eivät ole levinneet. Olisi vissiin pitänyt nytkin ostaa... Osaako joku supermeikkaaja sanoa miksi se tahrautuu luomiin?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ääni Max Factorin False Lash ripsareille! Saanut hyviä arvioita ->

http://www.beautify.fi/component/jreviews/search-results/?keywords=false+lash+effect

Vierailija
2/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 11:27"]Pitääkö tuo pidentävä sensai38 ripset ryhdissä vai valahtaako taivutetut ripset heti silmien eteen laiton jälkeen? Ainakin mulla se normiversio tekee niin. Muuten tykkäsin!
[/quote]Mulla pysyy nätisti kaarevana eikä valahda. Mulla ohuet mutta todella pitkät ripset. Se kaarevaharjainen siis käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensai 38 on sitten muuten tosi vaikea saada silmistä pois. Veden pitää olla aika kuumaa eikä ainakaan mun silmät ihan sitä kestä, joten en suosittelisi sitä.

Vierailija
4/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 11:43"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 11:35"]

Mulla on Cliniquen 38 asteen kestävä ripsari. Toimii.

[/quote]Samaa suosittelen minäkin. Useimmiten en käytä luomilla edes puuteria, ja ihoni on rasvainen. Silti ei ole kertaakaan, ikinä, levinnyt yhtään minnekään. Kestää ihan hikijumpankin, ja silti lähtee helposti suihkussa pois pelkällä vedellä. Sensaista en minä tykännyt, siinä on huonompi harja ja sitä joutuu liottamaan tosi pitkään ja nyhtämään sormin että saa sen ripsistä irti. 

Cliniqueta myy ainakin stocka ja sokos.Normaali hinta noin 27e, mutta usein noihin kauppoihin on -20% alennuksia.
[/quote]Mäkin nyhdin aluksi sitä sensaita pois, mutta sitten tajusin että pesin kuitenkin liian viileällä vedellä vaikka lämpimältä tuntuikin. Eli vettä kuumemmaksi ja sulaa pois helposti. Se tavallinen sensai ei mulla toimi, mutta kaareva harja toimii loistavasti.

Vierailija
5/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen ripsarit ovat todella huonoja. Vuodesta toiseen olen niihin pettynyt, jos olen vahingossa ostanut. Harja on sellainen, millä ei ikinä saa levitettyä ripsiväriä kauniisti ja muutenkaan Lumenen ripsarit eivät pidennä tai tuuheuta, kuten muiden valmistajien. Paras ripsari on cliniquen.

Vierailija
6/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estee Lauder, en muista kyseisen ripsarin nimeä mutta siis lämpimällä vedellä pestävä sekin

Vierailija
7/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 11:56"]

Sensai 38 on sitten muuten tosi vaikea saada silmistä pois. Veden pitää olla aika kuumaa eikä ainakaan mun silmät ihan sitä kestä, joten en suosittelisi sitä.

[/quote]

Itse poistan sen käyttämällä lämpimän veden lisäksi esim. kasvojenpuhdistusvaahtoa. Tuon maskaran juju on juuri siinä, että se pysyy hyvin ripsissä valumatta, mutta sen poistoon ei tarvita arsenaalia varsinaisia silmämeikinpoistoaineita - ihme öljylitkuja, joita taas itse inhoan käyttää. Ehkä on olemassa näyttävämpiä ripsiä tekeviä ihmemaskaroita kuin sensai, mutta luonnolliseen arkimeikkiin se on todella loistava vaihtoehto.

Vierailija
8/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus on kanssa se, ettei Lumenen ripsarit oo oikeen mistään kotoisin. Toki voi joillekin sopia. Nykyään on joka merkillä niin monta (kymmeniä jopa, tuntuis) erilaista ripsaria, että siitä viidakosta on tosi vaikea valita mitään, ja tuntuu, että kymmeniä ja kymmeniä ripsareita pitäis käydä läpi, että ois kokeillut kaikkia ja löytäis sen täydellisen.

Ainoa, mitä tähän mennessä oon saanut selville on se, että Max Factorin ripsarit on useimmiten hyviä, ja L'orealilla on pari ihan mukiinmenevää. Yleensä oon ostanut noita edullisempia, mutta sain joululahjaks viimeks YSL baby doll -ripsarin, ja se oli niin kiva, että ostin just äskettäin uuden samanlaisen. Toi on muuten pysynyt hyvin tahraamatta, vaikka ei kai edes ole vedenkestävä (vai onko?). 

Muutamia muita vinkkejä on se, että vedenkestävä ripsari pitää taivutukset paremmin, eli sellaista kannattaa laittaa taivutusten päälle kerros vaikka käyttäiskin muuta päällä (siis just joku vedenkestävä pidentävä vaikka alle, ja sitten vasta sen päälle jos on joku megatuuheuttava ripsari, koska ne yleensä muuten vetää taivutuksia pilalle). Hyvä ripsikampa (metallipiikkinen on paras) jolla oiotaan ripsiä ja poistetaan mahdolliset paakut heti jos niitä ripsaria laittaessa ilmestyy. Ja luomivärin pohjustusainetta ja vaikka jotain neutraalin väristä luomiväriä (jos ei halua muuten käyttää näkyvää luomiväriä), niin luomet ei rasvoitu niin pahasti.

Vierailija
9/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ykköslemppari on Avonin Supershock! Yleensä ostan huutonetistä kun en kehtaa pelkkää ripsaria tilata

Vierailija
10/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ei kannata huljuttaa lämmintä vettä koko silmiin, vaan kannattaa kokeilla taputella peukalo-etusormen välissä kosteilla sormilla ripsiä, ettei turhaan pese silmänympärysihoa. Tämänkun toistaa pari-kolme kertaa, niin ripsiväri alkaa irrota. Tällaisen neuvon sain stokkalta.

Vierailija
11/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 11:50"]Täältä ääni Max Factorin False Lash ripsareille! Saanut hyviä arvioita ->

http://www.beautify.fi/component/jreviews/search-results/?keywords=false+lash+effect
[/quote]

Minäkin olen käyttänyt tätä jo vuosia, enkä vaihda pois.

Vierailija
12/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:14"]

[/quote]

ei kannata huljuttaa lämmintä vettä koko silmiin, vaan kannattaa kokeilla taputella peukalo-etusormen välissä kosteilla sormilla ripsiä, ettei turhaan pese silmänympärysihoa. Tämänkun toistaa pari-kolme kertaa, niin ripsiväri alkaa irrota. Tällaisen neuvon sain stokkalta.

[/quote]noh poisto on sitten niin konstikasta, että mä luovutin, etenkin kun ei se ripsari nyt sitten ollut mitään poikkeuksellisen hyvää kuitenkaan

Vierailija
13/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:17"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:14"]

[/quote]

[/quote]noh poisto on sitten niin konstikasta, että mä luovutin, etenkin kun ei se ripsari nyt sitten ollut mitään poikkeuksellisen hyvää kuitenkaan

[/quote]Sama mulla. En minä jaksa mitään taputtelu kommervinkkejä. Tuo munkin äänestämä Clinique kun lähtee ihan sillä, että seisoo suihkun alla ja pesee kasvot normaalisti. 

Vierailija
14/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pohjustaa luomet tosiaan. Itselläni erittäin rasvoittuva iho ja luomet luonnollisesti. Laitan puuteria luomiin ja ripsiin ennen ripsivärin laittoa. Puuteria voi laittaa ihan reilusti. Suosittelen Max Factor False Lash Effect- ja Maybelline Lift Up Volum' Express-ripsiväriä vesiliukoisina versioina.

Vierailija
15/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas paras kokemus nimen omaan siitä lumenen blueberry vedenkestävästä ripsarista (turkoosi puteli). Ainoo joka todella kunnolla pidentää, samalla saa vähän volyymia ja ripset pysyvät taivutettuina koko päivän! Harmikseni silmäni ovat herkät ja lumenen vedenkestävä ripsari on niin tujua että ei heppoisilla meikinpoistoaineilla lähden pois :/ Noh, yritin etsiä tilalle vastaavaa mutta ei niin tiukasti pysyvää vaihtoehtoa. Kokeiltu mm. Diorin, Shinseidon 36 + ja Macin vedenkestäviä ja ihan paskaa! Ripset suoristuu saman tein/ripasi varisee päivän aikana pois. Hinta ei todellakaan takaa laatua! Lumenella siis mennään toistaiseksi...

Vierailija
16/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:24"]

Kannattaa pohjustaa luomet tosiaan. Itselläni erittäin rasvoittuva iho ja luomet luonnollisesti. Laitan puuteria luomiin ja ripsiin ennen ripsivärin laittoa. Puuteria voi laittaa ihan reilusti. Suosittelen Max Factor False Lash Effect- ja Maybelline Lift Up Volum' Express-ripsiväriä vesiliukoisina versioina.

[/quote]

Ja ripsari lähtee vaivattomasti misellivedellä - vanulappuun misellivettä reippaasti ja painelee ripsiä antaen ripsivärin liueta vanulappuun. Ei tarvitse hankata, eikä jää rippeitä ripsiväristä.

Vierailija
17/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max Factorin ripasarit on yllättävän hyviä!!! Ole kokeillut vaikka mitä ripsareita; kallista ja halpaa. Estee Lauderin double wearia käytin vuosia, lähtee myös vedellä kuten tuo Sensai. Se on muuten loistava ripsari, mutta sitä joutuu laittamaan enemmän, ei jaksa suotia montaa kertaa (eikä volyymiä tule niin paljon).

Sit ostin Max Factorin masterpiecen kun se oli jossain tarjouksessa Cittarissa, ajattelin antaa mahdollisuuden...vaikka hieman skeptinen olinkin. Todella hyvä tämän hintaluokan ripsari! Parempi kuin kokeilemani kalliimmat Rubinsteinit, Lancomet, Diorit sun muut. Ei varise, lähtee helposti pois, kauniit pitkät ja tuuheat ripset.  Loistava!! Seuraavan kerran kokeilen false lash effectiä, sitäkin on kehuttu.

Vierailija
18/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös tuo sensai 38 kaarevalla harjalla. Tykkään. Ihan tavis-sokoksesta ostin.

Vierailija
19/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

38-ripsarit ärsyttää mulla silmiä ja vie poistaessa mukanaan puolet ripsistä. Eniten olen tykännyt Lancomen Hypnosesta, jolla tulee näyttävä mutta paakuton lopputulos. Se ei varise pitkin päivää ollenkaan ja kestää jopa sadetta aika hyvin.

Vierailija
20/53 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maybellinen Rocket Volume on ihan paras ripsari! Suosittelen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi