Musta, pitkä nahkatakki miehellä?
Kommentit (21)
Tykkään! Nam! <3 Ja siihen vielä tummat pitkät laineikkaat hiukset.
Täällä moni sanoo sitä nörttivaatteeksi. Mitäs pahaa siinä on? Mä pidän nörteistä. Tykkään itsekin pukeutua jännemmin ja fantasioida menneistä ajoista ja magiasta.
Onko joku tietty porukka, jotka käyttävät sellaista? Mulle tulee vaan jotkut hevibändiläiset mieleen.
Oli kuuminta huutoa joskus v.2000, enää ei käytä kuin niille vuosille jämähtänyt pelaajanörtti.
Heinrich Himmler- look. Toimii aina.
yökkkkkkkkkk. siihen viel pitkä rasvainen tukka seuraks ja partahaivenet niin avot
Metalliporukoille normaali univormu, sopii siis siihen tyyliin todella hyvin.
Todella ällöttävää! Joo, rasvanen tukka tulee ekana mieleen. Tai joku luihu äijä. Hyh!
Semmoinen Matrix -look. Voi Keanu, tule tänne ja heti!
Sellaisia käyttävät tyypit, jotka unelmoivat olevansa kovia pahiksia, mutta se kovuus todellisuudessa rajoittuu konsolipeleihin.
Täällä ollaan oikeilla jäljillä.
Pitkä nahkatakki on nimenomaan nörttivaate, alun perin 2000-luvun alun muotia. Itseäni näin miehenä tuollainen naurattaa liikenteessä lähes aina, koska ko. takkiin pukeutujat lähes poikkeuksetta ovat juuri niitä konsolisankareita.
Vaikea uskoa, että toimisi naisiin. Mutta joihinkin varmaan toki toimii.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 23:21"]
Pitkä nahkatakki on nimenomaan nörttivaate, alun perin 2000-luvun alun muotia. Itseäni näin miehenä tuollainen naurattaa liikenteessä lähes aina, koska ko. takkiin pukeutujat lähes poikkeuksetta ovat juuri niitä konsolisankareita.
[/quote]Miten sinä voit tuntea ne kaikki? Yleensä ne jotka nauravat toisten pukeutumiselle omaavat huonon itsetunnon.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 23:24"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 23:21"]
[/quote]Miten sinä voit tuntea ne kaikki? Yleensä ne jotka nauravat toisten pukeutumiselle omaavat huonon itsetunnon.
[/quote]
Heh, tunnen tarpeeksi pitkän nahkatakin omistajia. Kyllä se on ihan selvä nörttivaate.
Metalli/ gootti/ rockhenkiset porukat joilla näkee upeitakin pitkiä rotseja..yleensä ei ole kovin nörttihenkisiä..tosin muukin vaatetus sen kanssa ei jätä yleensä epäselväksi mihin rock henkiseen porukkaan kuuluu..naisella pikä nahkatakki pn upea ja kääntää katseita..monet miehet on hulluna nahkaan vaikkei uskalla tunnustaa sitä tai pukea itse erityyppisiin nahkatakkeihin..itse olen pukeutunut erilaisiin nahkarotseihin yli 30 vuotta..ja joskus käytän päällystakkina lähes nilkka pituista ajurintakkia..kunnon nahkatakki on vain niin mainio ja pitkäaikainen investointi säässä kuin säässä. .no ei tietenkään kesällä;)