Miehesi ilmoittaa lähtevänsä viikoksi Thaimaahan kavereidensa kanssa
Kommentit (148)
Ei kannata päästää. Houkutuksia siellä on miehille ihan tarpeeksi ja meno on aika hurjaa (yöelämässä). Helppo saada seuraa, vaikka ei olisi sitä sieltä hakemassakaan.
No ei tasan lähtisi, kyllä meilläkin reissut tehdään yhdessä (ne vähät mihin on varaa) ja varsinkaan noin kauas ei kyllä yksin lähtisi ekaa kertaa kun tähänkin asti pisin reissu on ollut Milanoon.
Toivottaisin hyvää matkaa ja vaatisin hyviä tuliaisia.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:36"]
Ei kannata päästää. Houkutuksia siellä on miehille ihan tarpeeksi ja meno on aika hurjaa (yöelämässä). Helppo saada seuraa, vaikka ei olisi sitä sieltä hakemassakaan.
[/quote]
On se noinkin, mutta taas jos mies on muutenkin häntäheikki niin ei se katso aikaa eikä paikkaa. Jos oikeesti haluaa pettää niin se onnistuu kotimaassa vaik lounastauolla jos niikseen.
Meidän perheessä on luottoa puolin ja toisin. Matkustetaan yhdessä ja erikseen.
Sanoisin, että käyhän thaihieronnassa siellä ja kerro sitten kokemuksesta.
Olen äärimmäisen yllättynyt. Kysyn, kenen kanssa ja millä rahalla.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:21"]
Miks kaikki av mammat sanoo aina että "ei mun mies kato muita, ei mun mies petä, ei mun mies ole sellainen"... Mut sitten ette päästä mihinkään kun tiedätte "mitä hän sielä tekee" :DDD
[/quote]
Niin, koska silmän alla se ei sentään uskalla. Ei ristiriitaa.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:34"]Spt. -testit ja hiv-testit pari kk jälkeen. Sitten selibaattia kunnes tulokset. Jos mies porukalla lähtee, niin veikkaan mitä käy - ainakin jos sinkkuja mukana. Pääsee helpommalla kun ei lähde thaimaaseen :D
[/quote]
*Thaimaahan.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:34"]
Spt. -testit ja hiv-testit pari kk jälkeen. Sitten selibaattia kunnes tulokset. Jos mies porukalla lähtee, niin veikkaan mitä käy - ainakin jos sinkkuja mukana. Pääsee helpommalla kun ei lähde thaimaaseen :D
[/quote]Ja kun sillä ei ole mitään tautia niin elämä jatkuu ennallaan?
Thaimaassa varsinkin nämä pahimmat turistirysät (phuket ym.) ovat kuuluisia "happy endin"-paikkoja..eli jos haluaa miehensä päästää kauniiden, nuorten ja hyvin anteliaiden tyttöjen pariin, jotka kirjaimellisesti repivät miehiä hihoista saadakseen "asiakkaita", niin mikäs siinä sitten..
No en päästäis. Jos silti menis, se olisi ero. Ja lähtisin itse Kuubaan tai Jamaikalle.
Olisin kyllä vähän hämmästynyt mutta en voisi oikein kieltääkään, kun itse pääsin viime vuonna siskoni kanssa Roomaan. Kaukokohteissa ei olla oltu eikä rahaakaan olisi tuollaiseen matkaan, mutta jos oikeasti pystyy asian perustelemaan (siis mistä rahat ja miksi juuri kavereiden kanssa ilman meitä), niin saisi mennä. Jos on pettääksen, niin on, ja toivottavasti riittää vielä älyä kertoa se. Uskon kyllä, että riittää.
Parisuhteessa on muuten kysymys luottamuksesta, ja jos olisi pakko kieltää mieheltäni jokin matka, harrastus tai kaverisuhde sen perusteella, että pelkään hänen pettävän, niin ei se parisuhde silloin olisi kovin hyvällä tolalla. Sen sijaan tuollainen matka voisi kyllä nakertaa sitä luottamusta, koska en välttämättä ymmärtäisi, miksi sinne on päästävä. Tähän asti mies on tyytynyt tekemään kaveriporukalla laskettelureissun, mutta lasten tultua nekin matkat ovat jääneet. Olettaisin, että miehellä olisi hyvät perustelut ja näin ollen minun ei tarvitsisi olla epäluuloinen.
Hyvä kysymys. Itse reissaan työkseni, myös kaukomailla ja lomailen lasteni kanssa esim. Thaimaassa. Jos mies kertoisi lähtevänsä vain kaveriporukassa Thaimaahan tai vastaavaan, en ymmärtäisi. Vaikka kuinka kunnollinen mies sinne lähtee, niin ei pysty vastustamaan kiusausta (ellei ole täysin impotentti).
Sanoisin että ole nyt ainaki se kaks viikkoa kun sinne asti lähdet :)
No jos on ilmaismatka, niin lähtekööt. Mutta yhteisistä rahoista ei laiteta tuollaisia summia mihinkään noin turhaan. Jos on pakko päästä kavereiden kanssa jonnekin, niin joku halvempi matka sopii.
Jos hänellä on irtonaista rahaa, jota hän ei halua käyttää perheensä hyväksi, niin menköön, mutta kun palaa matkalta, niin suorinta titä sukupuolitautien klinikalle testeihin ja rittävän pitkän ajan kuluttua uudelleen, että hiv:kin tulee testatuksi. Niin kauan kuin tulokset ovat tulematta, on miehen turha kuvitella pääsevänsä paljaalla naiskentelemaan, hyvä jos edes kumitulpalla varustettuna. Jos "tuliaisia" on tullut, aletaan todella vakavat neuvottelut tulevaisuudesta.
Näin miehenä olen taas hyvin paljon varmempi siitä että tulevan vaimon valinnassa kannattaa olla todella tarkka.
Kaveriporukassani olevat naimiin asti päässeet kaverini ovat sentään saaneet näköjään kermat päältä, teemme vuosittain reissut viikoksi laskettelaan Alpeille tai Lappiin, Tallinnassa käydään kaatamassa yksi viikonloppu kesässä ja muutaman vuonna on keritty lämpölomallekin. Kaikki ovat vielä sen näköisiä ja kuntoisia että saavat naisilta ilmaiseksi jos niin haluavat, teidän miehenne taitavat olla siis eri kaliiberia.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:21"]Miks kaikki av mammat sanoo aina että "ei mun mies kato muita, ei mun mies petä, ei mun mies ole sellainen"... Mut sitten ette päästä mihinkään kun tiedätte "mitä hän sielä tekee"
:DDD
[/quote]
Just näin :D
Mitä ihmettä? Tottakai saisi lähteä!