Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehesi ilmoittaa lähtevänsä viikoksi Thaimaahan kavereidensa kanssa

Vierailija
07.09.2014 |

Miten suhtaudut?

Kommentit (148)

Vierailija
121/148 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:27"]

Juntin kanssa olet naimisissa. Kuka lähtee Thaimaahan viikoksi? Kyllä siellä ihan minimissään kannattaa kaksi viikkoa olla. Asumisen kustannus niin pieni suhteessa lentoihin, että ei mitään järkeä olla viikkoa. Niin ja kun miehesi tulee takaisin, niin suosittelen menemään muutaman kuukauswn päästä hiv-testeihin.

[/quote]

Ei se ukko sentään mene Thaimaaseen. :D

Vierailija
122/148 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan teidän suhteet aivan kunnossa???
Olen mies ja seurustelen eikä thaimaan naiset kiinnosta pätkääkään. Tuohon ihmiskauppaanen koskis etusormellakaan. Hyi. Jos nyt sattuisin haluta lähteä thaimaahaan esim. Sukeltamaan niin kokisin todella loukkaavana jos oltais ovea näyttämässä taikka vaatimassa testejä jne. Aasiassa olen matkustanut ilman tyttöystäviä eikä huoriin meneminen oisi tullut mieleen. Ällötti enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/148 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 00:07"]

No ei lähtisi, tai sitten lähtisi vapaana miehenä. Kutsukaa tiukkikseksi, mutta en minä jaksaisi miettiä viikkoa täällä kotona että mitähän se siellä nyt hölmöilee. En usko että pettäisi, mutta houkutukset olisivat varmasti niin kovat etten lähtisi sitä vannomaan, ja kotiin palattuaan ei saisi minua kuitenkaan vakuutettua siitä ettei ole pettänyt. En minäkään tahdo mihinkään ilman sitä, varsinkaan kaukomatkoille.

[/quote]

Et sinä tiukkis ole vaan hullu ja lapsellinen. Miksi olet suhteessa jos et luota? Haluatko kenties enemmän koiraa etkä miestä kumppaniksesi?

Vierailija
124/148 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 09:06"]

Onkohan teidän suhteet aivan kunnossa??? Olen mies ja seurustelen eikä thaimaan naiset kiinnosta pätkääkään. Tuohon ihmiskauppaanen koskis etusormellakaan. Hyi. Jos nyt sattuisin haluta lähteä thaimaahaan esim. Sukeltamaan niin kokisin todella loukkaavana jos oltais ovea näyttämässä taikka vaatimassa testejä jne. Aasiassa olen matkustanut ilman tyttöystäviä eikä huoriin meneminen oisi tullut mieleen. Ällötti enemmän.

[/quote]

Itsekin näyttäisin vaimolle ovea jos oma matkailu olisi kynnyskysymys. Sentään yhteen ei olla liimauduttu.

T mies

Vierailija
125/148 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutun silmittömästi koska A)meillä ei ole varaa tai jos on niin ko. summa tulee käyttää perheen lomailuun B)poikien reissu ko. maahan nyt vaan ei käy mulle. Tilanne tosin on niin utopistinen että en osaa sitä tähän perheeseen kuvitella!

Vierailija
126/148 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli vasta Aasiassa, työreissulla kylläkin. Mitähän mä sille sanoin kun ilmoitti menostaan, taisin kysellä tarkempaa ajankohtaa ja reissun pituutta, sitten siirryttiin muihin asioihin. Meillä kumpikin voi mennä kavereiden kanssa vaikka Siperiaan, kunhan vaan aikataulut passaa kummallekin.

Vierailija
127/148 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella mun miehestä, että lähtis enää kaveriporukalla Thaimaahan, varsinkaan ilman mua. Ollaan oltu muutaman kerran keskenämme ja viimeksi oltiin kavereidemme kanssa. Joka ilta mies huokaisi hotellihuoneeseen päästyämme, että miksei lähdetty vaan kahdestaan. :P Me viihdytään pidemmät ajat parhaiten kaksistaan. Niin ja juu, kuka tosiaan lähtee Thaimaahan viikoksi? Oltiin viimeksi 3 vkoa ja hintaero 2 viikon matkaan oli alle 200 euroa.

Vierailija
128/148 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin vaaaa että tervemenoo rakas muista sit olla kunnolla ja mä rakastan sua :)

Mä luotan mieheeni ja muidenki ehkä kannattais. Ei se automaattisesti tarkota et pitää mennä panemaa thaimaasee ku ihan voi hauskaa pitäö muutenki.

Vierailija
129/148 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että perheellinen mies ei noin vaan matkustele mutta miksei lapseton??

Jos oma mies ilmoittaisi törkeästi esim viikkoa ennen lähtöä, antaisin listan käteen tuoksuista ja asusteista mitä tuo tuliaisiksi lentokentän tax-freestä jos on kerran rahaa matkustaa noin!

Vierailija
130/148 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pelkkä Thaimaan reissun suunnittelu ilman minua kertoisi että parisuhteemme ei ole kunnossa.

Kaikista maailman lomakohteista juuri Thaimaa on se seksiturismin luvattu maa, johon ukkomiehet ei vaan mene yksin!

Sanoisin ukolle, että hyvää matkaa ja alahan sitten pakata ja vie kaikki omaisuutesi helvettiin täältä ennen matkaa, sillä tänne ei enää ole asiaa. Adios

Vierailija
131/148 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskoisi korviani. Jos nyt kuitenkin olisi tosissaan, ilmoittaisin että en hyväksy missään tapauksessa. Jos silti lähtisi niin.. en tiedä, vaikea kuvitella.

Vierailija
132/148 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:17"]

Miten suhtaudut?

[/quote] Olen iloinen puolestaan. Olisi kyllä oman jo ansainnutkin.

Vierailija
133/148 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 01:17"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:17"]Miten suhtaudut? [/quote] Siis NAIMAAN huoria, Juu EI !!!!!!!!!!

[/quote]  Miksi olet naimisissa miehen kansssa joka NAISI huoria?

Vierailija
134/148 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä Thaimaaseen haluaisi lähteä mutta periaatteessa saa lähteä ja on ollutkin kavereidensa kanssa reissussa kuten myös minä omien kavereideni kanssa.

En ymmärrä miksi tuota pitäisi lähteä kieltämään.

Vierailija
135/148 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piheyden huipentuma on ottaa oma muija mukaan Thaimaahan. XD

Vierailija
136/148 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän paskamyrsky täällä syntyisi, jos mies estäisi tyttöystävänsä tyttöporukkareissun Turkkiin.

Vierailija
137/148 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 23:52"]Mikähän paskamyrsky täällä syntyisi, jos mies estäisi tyttöystävänsä tyttöporukkareissun Turkkiin.
[/quote]

Kuule niin tapahtuukin ja se on viisas mies se. Olen niin kuullut mitä ne naisten reissut on! /itsekin nainen.

Vierailija
138/148 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:56"]

Hyvä kysymys. Itse reissaan työkseni, myös kaukomailla ja lomailen lasteni kanssa esim. Thaimaassa. Jos mies kertoisi lähtevänsä vain kaveriporukassa Thaimaahan tai vastaavaan, en ymmärtäisi. Vaikka kuinka kunnollinen mies sinne lähtee, niin ei pysty vastustamaan kiusausta (ellei ole täysin impotentti).

[/quote]

Ei kaikkia miehiä ne thaitytöt kiinnosta. Aika ennakkoluuloinen ajatus että kaikki miehet matkustaisivat Thaimaahan tyttöjen takia, onhan siellä muutakin nähtävää. Mutta ilmeisesti sinulle Thaimaa on yhtä kuin tyttöbaarikadut. 

Vierailija
139/148 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:27"]

Juntin kanssa olet naimisissa. Kuka lähtee Thaimaahan viikoksi? Kyllä siellä ihan minimissään kannattaa kaksi viikkoa olla. Asumisen kustannus niin pieni suhteessa lentoihin, että ei mitään järkeä olla viikkoa. Niin ja kun miehesi tulee takaisin, niin suosittelen menemään muutaman kuukauswn päästä hiv-testeihin.

[/quote]

Sellainen jolla ei ole lomaa kuin viikko? Ihan samalla tavalla voisi kysyä että mitä järkeä lähteä vaikka Turkkiin viikoksi kun 2 vk maksaa vain 100 € enemmän kuin 1 vk jne. 

Vierailija
140/148 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei lähtisi, tai sitten lähtisi vapaana miehenä. Kutsukaa tiukkikseksi, mutta en minä jaksaisi miettiä viikkoa täällä kotona että mitähän se siellä nyt hölmöilee. En usko että pettäisi, mutta houkutukset olisivat varmasti niin kovat etten lähtisi sitä vannomaan, ja kotiin palattuaan ei saisi minua kuitenkaan vakuutettua siitä ettei ole pettänyt. En minäkään tahdo mihinkään ilman sitä, varsinkaan kaukomatkoille.