Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehesi ilmoittaa lähtevänsä viikoksi Thaimaahan kavereidensa kanssa

Vierailija
07.09.2014 |

Miten suhtaudut?

Kommentit (148)

Vierailija
101/148 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:07"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:21"]Miks kaikki av mammat sanoo aina että "ei mun mies kato muita, ei mun mies petä, ei mun mies ole sellainen"... Mut sitten ette päästä mihinkään kun tiedätte "mitä hän sielä tekee" :DDD [/quote] Just näin :D

[/quote]Hmm, no kyllä minä "päästän", ja ihan pakostakin, kun miehen työhön kuuluu jonkin verran matkustelua. Mutta en todellakaan pitäisi siitä, että mies minulta kysymättä yhtäkkiä nappaa perheen yhteisistä rahoista monta tonnia hurvittelurahaa. Se on pois muulta perheeltä. Vastaavasti minäkään en tee mokomaa temppua. Halvempiakin matkoja voi kaveriseurassa tehdä. Vaikka halpislennot jonnekin lämpimään viikonlopuksi tai kauemmaksikin.

Vierailija
102/148 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla vähän vanhanaikainen, mutta minusta lomareissut tehdään kyllä perheen kanssa.  (Olen siis mies.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/148 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sama minne ilmoittaisi lähtevänsä kavereiden kanssa viikoksi, pitäisin todella outona. Me reissataan joko koko perheellä tai lemmenlomaillaan kahdestaan. Ensi viikonlopuksi lähdetään taas nautiskelemaan...toisistamme. En voi edes kuvitella tilannetta että mieheni lähtisi kavereiden kanssa minnekään viikoksi, enkä lähtisi itsekään. Ollaan oltu naimisissa yli 20 v ja rakkaus kukoistaa. Molemmat olemme sopivasti mustasukkaisia ;)

Vierailija
104/148 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtis Thaikkulaan ihan pienestä rahasummasta. Maailman kaatopaikka, hyi hemmetti. En pettäis vaimoani Thaikuissa enkä missään muuallakaan. Lisäksi en pidä aasialaisia naisia mitenkään viehättävinä, että ei olisi pieninpiäkään vaikeuksia kieltäytyä huorien houkutuksista. Vaimoni nyt sattuu olemaan maailman ihanin ja seksikkäin nainen.

Vierailija
105/148 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:28"]

saako mies sitten kieltää teidän ulkomaanmatkojanne??

[/quote]

Saa

Vierailija
106/148 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaisin miehen tavarat siististi pahvilaatikoihin rappukäytävään ja vaihtaisin lukot. Onneksi asunto on minun.

Vierailija
107/148 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa ok, mutta nyt kun kuopus on vauva niin olisi vähän liian rasittavaa mulle. Mieluummin vähän myöhemmin. Mies ei ikinä lähtisi tässä vaiheessa myöskään. Muuten lomaillaan puolin ja toisin välillä kavereitten kanssa.

Vierailija
108/148 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en antaisi lähteä, kuulostaa sitten miten pirttihirmulta tahansa. Enkä muuallakaan ulkomaille ilman mua, koska en ole itse ikinä ollut ja mies on luvannut että ens kerralla lähdetään yhdessä. Suuttuisin siis siitä, että ei pitäisi lupaustaan. Jos olisi tilanne että ei olisi tällaista sopimusta meillä, niin saisi mennä tiettyjen kavereidensa kanssa, osan HELI NO! muutama miehen kaveri on täysin idiootteja

Vierailija
109/148 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäisin lentoaasemalle ja toivottaisin hyvää matkaa. Vastaavasti hän tekisi saman minulle kun lähden kevättalvella ystävättärieni kanssa lentäen pohjoiseen viikon laskettelureissulle.

Vierailija
110/148 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä loukkaus jos en pääsisi ensimmäiselle ulkomaanmatkalle mukaan.

Vierailija
111/148 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:06"]

Näin miehenä olen taas hyvin paljon varmempi siitä että tulevan vaimon valinnassa kannattaa olla todella tarkka.

Kaveriporukassani olevat naimiin asti päässeet kaverini ovat sentään saaneet näköjään kermat päältä, teemme vuosittain reissut viikoksi laskettelaan Alpeille tai Lappiin, Tallinnassa käydään kaatamassa yksi viikonloppu kesässä ja muutaman vuonna on keritty lämpölomallekin. Kaikki ovat vielä sen näköisiä ja kuntoisia että saavat naisilta ilmaiseksi jos niin haluavat, teidän miehenne taitavat olla siis eri kaliiberia.

[/quote]

Joo ota semmonen tyhmänpulskea vaimo.

Vierailija
112/148 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:22"]

En lähtis Thaikkulaan ihan pienestä rahasummasta. Maailman kaatopaikka, hyi hemmetti. En pettäis vaimoani Thaikuissa enkä missään muuallakaan. Lisäksi en pidä aasialaisia naisia mitenkään viehättävinä, että ei olisi pieninpiäkään vaikeuksia kieltäytyä huorien houkutuksista. Vaimoni nyt sattuu olemaan maailman ihanin ja seksikkäin nainen.

[/quote]

On siellä Thaimaassa myös paljon hyvää ja kaunista! Monta mukavaa perhekohdetta josta tuo toinen puoli puuttuu lähes kokonaan.

Vierailija
113/148 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todella yllättynyt. Mies inhoaa turistikohteita yli kaiken.

Vierailija
114/148 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Kunkut panee kumilla ja itse en halua sukupuolitauteja tuliaisiksi.

Vierailija
115/148 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmiset tiedä, että se maa on muutakin kuin pattaya ja pimppipaikat? En tykkäisi, jos oma mies lähtisi, ihan siksi että kyllä me vaan perheenä lomaillaan, mutten olis sp-testien Ym. "kanssa" odottamassa...

Vierailija
116/148 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vähän ihmeissäni, koska mies ei suostu lähtemään tuonne perheenkään kanssa. Ahdistaa kuulemma ne ilotytöt ja varsinkin lapsiprostituutio siinä määrin, että ei lähde koko maahan. Tosi vaikea siis edes kuvitella tuota tilannetta. Mies ei muutenkaan ole kiinnostunut matkustelemaan kohteisiin joissa täytyy nähdä kurjuutta. Enkä itsekkään. Se vie lomafiiliksen.

Vierailija
117/148 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että seksiä ei tipu loman jälkeen ennen kuin käynyt kaikissa mahdollisissa sukupuolitesteissä. Inhottavaa, kun työnikin puolesta olen törmännyt naisiin, joihin oma (nykyisin ex) aviomies tartuttanut hivin.

Vierailija
118/148 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:29"]

Olisin todella yllättynyt. Mies inhoaa turistikohteita yli kaiken.

[/quote]

Meinaatko, että siellä ei ole muuta kun turistikohteita?

Vierailija
119/148 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin, että miksi vain viikko?

No ei, jos totta puhutaan niin tällä hetkellä ihmettelisin. Ollaan tekemässä muita rahaa vieviä hankintoja ja toiseksi on ollut puhe, että olis kiva lähteä jossain vaiheessa kahdestaan ulkomaille.
Joten olisin kummissani ja loukkaantunut, jos mies laittaisi tuollaisen reissun yhteisten suunnitelmien edelle.

Vierailija
120/148 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:53"]Kysyisin, että miksi vain viikko?

No ei, jos totta puhutaan niin tällä hetkellä ihmettelisin. Ollaan tekemässä muita rahaa vieviä hankintoja ja toiseksi on ollut puhe, että olis kiva lähteä jossain vaiheessa kahdestaan ulkomaille.
Joten olisin kummissani ja loukkaantunut, jos mies laittaisi tuollaisen reissun yhteisten suunnitelmien edelle.
[/quote] Jatkan vielä. Jos tilanne olisi eri ja miehellä olisi omaa rahaa matkaan hassattavaksi, mikä minä olisin häntä kieltämään. Oletan kyllä, että minäkin saan tehdä omia juttuja yksin tai ystävien kanssa, vaikka sitten lähteä viikoksi ulkomaille. Ei olla toistemme vanhempia enkä missään nimessä haluaisi tukahduttaa miestä kieltämällä häneltä asioita.