Miehesi ilmoittaa lähtevänsä viikoksi Thaimaahan kavereidensa kanssa
Kommentit (148)
Jos nyt jostain syystä saisin päähän lähteä Thaimaaseen ja vaimo estelisi kauhukuvanaan kuppasten huorien vahtaus, ni se ois vaimolle kiitos kaikesta, mutta jos ei paremmin tunne, ni ei liene järkeä jatkaa yhteistä matkaa.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:17"]Miten suhtaudut?
[/quote]
Ilmoitan, minkä verran elareita hänen tuloillaan joutuu maksamaan :)
Ilmoittaisin, ettei muuten ole menossa.
Menkööt, mutta omilla rahoillaan.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:17"]Miten suhtaudut?
[/quote]
Ilmoitan, minkä verran elareita hänen tuloillaan joutuu maksamaan :)
[/quote]
Entä jos vie lapset?
No saisi lähteä mutta en olisi vastassa takaisin tullessa. Ensinnäkin meidän talous ei sitä kestäisi ja toisekseen, jos kestäisi niin kyllä sinne matkalle lähdettäisiin yhdessä ja Thaimaa ei olisi matkakohde joka kumpaakaan kiinnostaa. Mies saa kyllä tehdä lyhyitä reissuja yksinkin jos on rahaa ja halua, mutta se ei saa olla pois muulta perheeltä. Kolmanneksi, mies ei päästäisi mua. En niinkään pelkäisi pettämistä, en usko että mieheni sitä tekisi.
Ohops, onpa moni estelemässä :D kovin alkeellista mutta fiksua.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:17"]
Miten suhtaudut?
[/quote]
Käsken ostamaan pelkän menolipun.
Olette ihan hirveitä pirttihirmuja... huh huh.
Olisin harmistunut etten pääsisi mukaan. Varaisin passin valmiiksi että josko se sittenkin ois hankkinut mullekkin lipun. Jos ei niin.. Marttyyrina odottaisin miestä kotiin. Ja toivoisin kivoja tuliaisia.
[/quote]
Voisimme sillä välin mennä tyttöporukalla johonkin etelänmaahan ja niin ettei miehet tiedä että mekin olimme matkalla. Sitten voisi 9kk päästä hedelmä syntyä ja mies siinä sitten käenpoikaa elättää...
Saa lähteä, mutta kun tulee, niin on parasta että tavarat ovat etsiytyneet uuteen osoitteeseen.
Ei sinne kulttuurielämyksiä mennä hakemaan.
[/quote]Olisin pettynyt. Haluaisin mielummin perhelomalle. Ei siellä ulkomailla niin usein käydä. Kavereiden kanssa mennään tallinnan laivalle. Tietysti jos lomat eriaikaan ja yhteinen matka ei onnistu, sitte kavereiden kanssa.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:29"]
Olisin todella yllättynyt. Mies inhoaa turistikohteita yli kaiken.
[/quote]
Meinaatko, että siellä ei ole muuta kun turistikohteita?
[/quote]
Thaimaassa? Ei taatusti ole sellaisia, jotka kiinnostaisivat miestäni tai muutenkaan meitä.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:09"]
Ohops, onpa moni estelemässä :D kovin alkeellista mutta fiksua.
[/quote]
Toimivin keino parisuhteen tappamiseen = kieltäminen, nalkuttaminen, holhoaminen ja kontrollointi. :)
Nainen haluaa olla miehelleenkin äiti ja huoltaja. Vielä kun tajuaisivat että parempaa arvostusta saisi kun arvostaisi miehen omaa aikaa ja omaa älyä.
Menkööt. Ei hän lähtisi, jos raha-asiat ovat huonosti.
Just eilen itseasiassa ilmoitti, että jos lähtisi kahden viikon kuluttua pitkän viikonlopun Lontooseen moikkaamaan kavereitaan. Onko varaa? - onhan meillä, senkun menee.
Miksi mun pitäisi kieltää, koska saattaa pettää mua? Sittenhän se ei enää veis roskistakaan.
Ihan ensiksi kysyisin, että mites aiot sitten hoitaa lapsia ne päivät, kun minä olen töissä.
Mojova riitahan siitä sitten syntyisi, joskaan en voi tuollaista tilannetta kuvitella. Meillä on pieniä lapsia, joten kumpikaan ei voi vain ilmoittaa lähtevänsä johonkin matkoille. Mahdollisista reissuista keskustellaan ja mietitään, miten hoitokuviot järjestyvät ja onko kohtuullista pyytää toiselta niin pitkää aikaa huolehtia kaikesta yksin. Ennen lapsia homma olisi ollut ok.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:43"]
Ihan ensiksi kysyisin, että mites aiot sitten hoitaa lapsia ne päivät, kun minä olen töissä.
Mojova riitahan siitä sitten syntyisi, joskaan en voi tuollaista tilannetta kuvitella. Meillä on pieniä lapsia, joten kumpikaan ei voi vain ilmoittaa lähtevänsä johonkin matkoille. Mahdollisista reissuista keskustellaan ja mietitään, miten hoitokuviot järjestyvät ja onko kohtuullista pyytää toiselta niin pitkää aikaa huolehtia kaikesta yksin. Ennen lapsia homma olisi ollut ok.
[/quote]
Lisäys: Thaimaassa olemme olleet useasti yhdessä ja mies ennen seurusteluamme myös kavereiden kanssa. Ihana maa, ja ymmärtäisin kyllä, että hän on juuri sinne menossa, ilman mitään pervoja taka-ajatuksia.
Mun avopuoliso ilmoitti haluavansa matkustella mm thaimaahan vuodeksi :) Noh. erohan siitä tuli :D