Miehesi ilmoittaa lähtevänsä viikoksi Thaimaahan kavereidensa kanssa
Kommentit (148)
Oletteko te mammat tosissanne, että miestä ei pidä päästää Thaimaahan kavereiden kanssa, kun menee kuitenkin huoriin?!
Mä "päästäisin" oman mieheni silmää räpäyttämättä. Voisin ihan hyvin kuvitellakin, että hän voisi haluta lähetä kaveriporukalla Thaimaahan kiipeämään tai sukeltamaan pariksi viikoksi. Mun on yksinkertaiesti ihan mahdoton edes kuvitella, että hän päätyisi reissullaan paneskelemaan jonkun thai-tytön kanssa. Mieheni käy joka vuosi useamman viikon laskettelureissulla kaveriporukalla, eikä koskaan ole antanut aihetta epäillä pettämistä.
Mä en lähtökohtaisesti voisi olla miehen kanssa, johon en luottaisi...
Luotan mieheeni ja hän minuun kunnes toisin todistetaan. Onnellisessa parisuhteessa ei ole tarvetta pettää, vaikka toki vastakkaisen sukupuolen huomionosoitukset imartelevat. Tiedettävä rajansa. Jos mieheni lähtisi kaveriporukalla Thaimaahan, he luultavasti lähtisivät sukeltamaan tai kiipeilemään eivätkä naisiin. Samat arvot ystävilläkin. Ei rakastamaansa ihmistä edes halua pettää, humalassa tai selvinpäin. Ideaalisti pitkässä parisuhteessa tai avioliitossa partnerisi on paras ystäväsi. Miksi parhaalle ystävälleen ihminen valehtelisi tai pettäisi luottamuksen, en ainakaan voisi katsoa itseäni peiliin sen jälkeen.
Juu, "saa" (ihan kuin voisin estää aikuista ihmistä) mennä eikä mua haittaisi. Olisi vain kiva, kun itse en lähtisi, niin voisin vähän kuin toisen kautta elää. Toisi tulijaisia ja ottaisi kuvia ja kertoisi juttuja jne. Se kävi vasta Japanissa ja olin siitäkin ihan fiiliksissä. :D Sain hetken omaa rauhaa sekä niitä tulijaisia.
Meillä ulkomaanmatkat ei ole mikään ilmoitusasia. Eikä tuollaista tilannetta ole tullut, että kumpikaan olisi lähdössä kavereiden kanssa lomalle. Vietämme lomat yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:24"]
Pakkaisin miehen tavarat siististi pahvilaatikoihin rappukäytävään ja vaihtaisin lukot. Onneksi asunto on minun.
[/quote]
Jos mies on asunnossa kirjoilla, sinulla ei ole mitään oikeutta heittää häntä pihalle omistipa asunnon kuka tahansa. Vastenmielinen omaisuudellaan kerskuva öykkäri olet, toivottavasti mies on jonain päivänä kerännyt tavaransa ja häipynyt sanaakaan sanomatta kun tulet kotiin.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 23:18"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 09:08"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 00:07"] No ei lähtisi, tai sitten lähtisi vapaana miehenä. Kutsukaa tiukkikseksi, mutta en minä jaksaisi miettiä viikkoa täällä kotona että mitähän se siellä nyt hölmöilee. En usko että pettäisi, mutta houkutukset olisivat varmasti niin kovat etten lähtisi sitä vannomaan, ja kotiin palattuaan ei saisi minua kuitenkaan vakuutettua siitä ettei ole pettänyt. En minäkään tahdo mihinkään ilman sitä, varsinkaan kaukomatkoille. [/quote] Et sinä tiukkis ole vaan hullu ja lapsellinen. Miksi olet suhteessa jos et luota? Haluatko kenties enemmän koiraa etkä miestä kumppaniksesi? [/quote] Lapsellinen ehkä, hullu en sentään. Ja kyllä luotan mieheeni, mutta enää en ole ihan niin sinisilmäinen kuten joskus. Saa käydä ulkona kavereiden kanssa, viikonloppureissuilla jne. Mutta meidän perheessä ei mitään viikon ulkomaanreissuja yksin tehdä, piste. Ei se miehelle ole ongelma, tai jos on, niin on kyllä ihan vapaa lähtemään, en minä sitä pakota kanssani olemaan. Mikä ongelma on siinä, että toiset eivät toimi niin vapaamielisesti kuin sinä? Ollaan tässä liitossamme (molemmat) kuitenkin hyvin onnellisia.
[/quote]
Luotat, mutta et kumminkaan? Päätä jo! :)
Ei varmasti ole ongelmaa niillä joiden miehet ei aidosti halua mennä. Oma arvioni vaan on, että moni "ei halua mennä" sen takia kun Nalkutus ja Syyllistäminen.
Ihan kuin niitä huoria ei olisi kuin Thaimaassa, jos siitä on kiinni. Mun mies saa matkustaa jos haluaa, niin teen itsekin, enimmäkseen tulee kuitenkin matkusteltua perheenä, koska lomia on niin vähän. Mutta erikseenkin on käyty.
Ai miten suhtautuisin? Lentäisin perseelleni, koska miesten parhailla kavereilla (2 veljeä + 1 muu kaveri) ei edes ole koskaan ollut passeja, ja heidän mielestään matkustelevat ihmiset ovat ylpeitä hienoperseitä. Joten olisin hyvin ihmeissäni, että mieheni kavereilla on yhtäkkiä 1. passi, 2. rahaa ja 3. kiinnostusta muuhun kuin ilmaiseksi saatujen autonaihioiden rassaamiseen :D :D :D
Minullahan on juuri tällainen ihana renttu miehenä!
Kaikkien pitäis ihan luottavaisena päästää miehensä sinne kun tiedetään miten yleistä pettäminen muutenkin on myös niiden kohdalla joista sitä ei uskoisi, ja kun se on kylmä fakta että monet miehet käy Thaimaassa nimenomaan nussimassa ja monesti oikein porukalla. Kotona sitten ihmetellään miten juuri minulle tuli aids ja visvasyylä vaikka se huorakin oli ihan varmasti oikeasti tosi kiihottunut.
No miten yleistä se pettäminen on? Yli puolet kuitenkin pysyy uskollisena...
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 10:24"]
Kaikkien pitäis ihan luottavaisena päästää miehensä sinne kun tiedetään miten yleistä pettäminen muutenkin on myös niiden kohdalla joista sitä ei uskoisi, ja kun se on kylmä fakta että monet miehet käy Thaimaassa nimenomaan nussimassa ja monesti oikein porukalla. Kotona sitten ihmetellään miten juuri minulle tuli aids ja visvasyylä vaikka se huorakin oli ihan varmasti oikeasti tosi kiihottunut.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 10:24"]
[/quote]
:D ahdistunut hiekkapillu vaahtoaa :D
a) pettäminen on tasan yhtä yleistä naisille --> älä siis päästä vaimoasi kahleista edes Suomessa.
b) kuinka monet käy thaimaassa nussimassa ja oikein urakalla? Lukumääriä kiitos!
c) kuinka monella on suomessa AIDS? Yleistäkin?
Mies on käynyt kavereiden kanssa reissuissa useita kertoja ja nytkin on lähdössä Teneriffalle viikoksi. Minäkin saisin mennä tyttöjen kanssa, muttei kiinnosta. 30v yhteiseloa takana eikä tarvetta pitää toisella palloa jalassa. Luottamus on, mutta jos jotain tapahtuu, se voisi tapahtua täälläkin.
Mun avomies on kyllä käynyt harrastusmatkoilla jne meidän koko suhteen ajan enkä mä kyllä kehtaisi siitä mitään tappelua aloittaa. Ehkä asia olisi eri jos olis tyyliin lapsia ja yhteinen talous, mutta nyt elämäntilanne on se, että kumpikin tekee rahoillaan mitä haluaa (kun on laskut ja lainanlyhennykset maksettu) ja ei tarvitse miettiä mitään lastenhoitoja tai muita. Sitten jos tulee lapsia niin pitää ruveta vähän enemmän miettiin niitä menemisiä, mutta otetaan nyt kaikki irti tästä tilanteesta.
Menkööt jos uskaltaa lentää niin pitkän matkan :D pelkää siis lentää enkä usko että uskaltaa ihan lähivuosina koneeseen nousta.
Ei meidän suhteessa tuollaiset asiat ole ilmoitusasioita. Yhdessä pohdittais, onnistuuko reissu vai ei. Tosin mies ei kyllä haluais lähteä kavereiden kanssa viikoksi mihinkään.
Kertokaa te jotka ette päästä thaihuora pelossa, että miksi olette suhteessa "pettävän" kanssa? Eikö se ole lähes sama olla pettäneen kanssa kuin sellaisen kanssa joka pettäisi?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:37"]
Toivottaisin hyvää matkaa ja vaatisin hyviä tuliaisia.
[/quote]
Todellakin. En ymmärrä näitä kommentteja, joissa sanotaan suoraan, että miestä täytyy kontrolloida.
Ihan kuin naisen pitäisi vahtia miestä että se ei mene pettämään, ihan outoa. Muksi olka miehen kanssa jos se muelestänne heti pettää kun silmä välttää? En mä ainakaan ole vastuussa miehen pettämisistä, ihan itse sen on asia tilanteen eteen tullessa päötettävä, pettääkö vai ei. Oli sitten Thaimaassa tai Pihtiputaalla
Kunhan ei ajoitu samaan aikaan mun ja kaverini Balin-matkan kanssa niin toki saa mennä. Ja rahaa pitää riittää myös koko perheen reissuun keväällä