Tilasinko juuri pimeän pitsan?
Tilasin äsken ensimmäistä kertaa netistä pitsaa ja päätin maksaa käteisellä samalla kun pitsakuski tuli sen toimittamaan. Annoin hänelle tasarahan, josta mies kiitti ja meni autoonsa. Luulin, että hän hakee autosta kuitin, mutta mies ajoikin pois! Yritin viittilöidä hädissäni miehelle, mutta hän ei huomannut vaan ajoi pois. En voinut juosta perään koska minulla oli pitsa ja limupullo kädessä. Nyt aloin miettimään oliko miehellä edes aikomusta antaa kuittia? En tiedä saanko sen jälkikäteen jos menisin huomenna käymään kyseisessä pitseriassa. Onko kokemuksia?
Kommentit (124)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:37"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:15"] [quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:05"]Onkohan ap:lla jotenkin tylsä elämä tai jotain? :D [/quote]Ainakin uusavuton tämä meidän ap:mme on. [/quote]Ja kova likka selittelemään. Suosittelen hänelle poliitikon uraa! [/quote] Miksi ihmeessä on aina haukuttava toisia??! En tajua tätä tyyliä. Nostatteko omaa profiilianne, vai miksi aletaan toisille täysin tuntemattomille nälviä? Ihmetellään sitten kun lapset kiusaa toisiaan, miten lie ne sellaiseksi on oppineet? Kiusaaminen ei lopu, ennenkuin vanhemmat sen lopettaa. [/quote]Rauhoitu. Tuo poliitikko kommenttihan oli kehu!
[/quote]
Ehkä sinulle, ei ole varmasti kaikille.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:39"]Kyllä mies nyt suuttuu kun vaimo vaan pimeitä pitsoja ostelee heti, kun silmä välttää.
[/quote]Ja ties mikä Romeo sen pizzan kävi tuomassa!
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:22"]
Mä en ap sinuna kirjoittelisi asiasta enää tänne. Asiaa kun ruvetaan selvittelemään, niin sun ip-osoitteen avulla pystytään esittämään tää ketju näyttönä sua vastaan. Muistaako kukaan paljonko pimeän pitsan ostamisesta oli rangaistus? Selvisikö pelkillä sakoilla?
[/quote]
Seuraamusta lieventänee se, että ap ei syö pitsaa itse vaan panee sen jääkappiin miestään odottamaan. Vai koventaakohan tuo tuomiota, jos tulkitaankin kätkemiseksi? :(
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:22"]
Mä en ap sinuna kirjoittelisi asiasta enää tänne. Asiaa kun ruvetaan selvittelemään, niin sun ip-osoitteen avulla pystytään esittämään tää ketju näyttönä sua vastaan. Muistaako kukaan paljonko pimeän pitsan ostamisesta oli rangaistus? Selvisikö pelkillä sakoilla?
[/quote]
Seuraamusta lieventänee se, että ap ei syö pitsaa itse vaan panee sen jääkappiin miestään odottamaan. Vai koventaakohan tuo tuomiota, jos tulkitaankin kätkemiseksi? :(
[/quote]Voi saakeli. Toivottavasti kaikki muutkin on tajunneet kommentoida torrin suojissa, tai ollaan kohta kaikki keskusteluun osallistuneet samassa liemessä ap:n kanssa!
No tottakai ap:tä paheksutaan, onhan se nyt aivan törkeää vaatia, että yritys toimisi laillisesti! Kyllähän näiden karvakäsien pitää saada myydä pimeitä pitsojaan, jotta av-mammat lapsineen saa makkaraa leivän päälle! Heidän miehet painaa niin kovaa duunia kaiket päivät pitsaa ja kebappia vääntäen!
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:45"]No tottakai ap:tä paheksutaan, onhan se nyt aivan törkeää vaatia, että yritys toimisi laillisesti! Kyllähän näiden karvakäsien pitää saada myydä pimeitä pitsojaan, jotta av-mammat lapsineen saa makkaraa leivän päälle! Heidän miehet painaa niin kovaa duunia kaiket päivät pitsaa ja kebappia vääntäen!
[/quote]
No kun ei se ole laiton jos netistä ap sua tilausvahvistuksen ja kaiken. :D
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:45"]No tottakai ap:tä paheksutaan, onhan se nyt aivan törkeää vaatia, että yritys toimisi laillisesti! Kyllähän näiden karvakäsien pitää saada myydä pimeitä pitsojaan, jotta av-mammat lapsineen saa makkaraa leivän päälle! Heidän miehet painaa niin kovaa duunia kaiket päivät pitsaa ja kebappia vääntäen!
[/quote]Tuossa vaan ei ollut siitä kyse. Panikoi siitä, että joutuuko itse syylliseksi kun ei kuittia saanut.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:22"]
[/quote]
[/quote]
Niinpä. Mieskin voi joutua vastuuseen, kun menee syömään laittoman pitsan.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:22"]
[/quote]
[/quote]
Niinpä. Mieskin voi joutua vastuuseen, kun menee syömään laittoman pitsan.
[/quote]Ja voi lapsiparkoja...
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:40"]Kuitissa täytyy olla eriteltynä tuotteenhinta ja veron osuus.
[/quote]
Ja tilausvahvistuksessa ne on.
Joko tämä on PROVO tai sitten ap on sekaisin kun seinäkello! :0
Jos tilasit muualta kuin Kotipizzasta,kannatit harmaata taloutta.
Kotipizza,Rosso ym.on suositeltavia paikkoja.
Naapurit varmaan alkaa puhumaan selän takana, jos näkivät että laitonta pizzaa tuotiin.
Taisi muuten poliisit käydä hakemassa, kun hiljeni. Eipä oltaisi arvattu!
Pizza ei ole pimeä. Pizzan ostaja sen sijaan vaikuttaa kajahtaneelta.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:40"]Kuitissa täytyy olla eriteltynä tuotteenhinta ja veron osuus.
[/quote]
Ja tilausvahvistuksessa ne on.
[/quote]sitten se kelpaa kuitiksi
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:56"]
Taisi muuten poliisit käydä hakemassa, kun hiljeni. Eipä oltaisi arvattu!
[/quote]
Minulla on saunan siivous kesken! Mutta nythän ongelmaa ei ole kun joku tiesi kertoa tästä tilausvahvistuksesta. Olisi ehkä kaiken tämän jälkeen ollut nopeampaa tehdä se pitsa itse, mutta enhän voinut tietää etukäteen. En ole aiemmin tilannut netistä.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:12"]
En ole kyllä uusavuton vaan kiireinen. Minulla on kaksi pientä lasta, jonka lisäksi teen lähes kaikki kotityöt koska mies tekee niin paljon töitä. Ajattelin tänään säästää aikaa syömällä lasten kanssa eilisestä jäänyttä ruokaa ja tilaamalla miehelle jotain herkkua. Se on vähän niinkuin palkinto.
[/quote]
Saanko uteliaisuudesta kysyä, että mistä tämä kylmä pizza on "palkinto"? :)
Kuitissa täytyy olla eriteltynä tuotteenhinta ja veron osuus.