Tilasinko juuri pimeän pitsan?
Tilasin äsken ensimmäistä kertaa netistä pitsaa ja päätin maksaa käteisellä samalla kun pitsakuski tuli sen toimittamaan. Annoin hänelle tasarahan, josta mies kiitti ja meni autoonsa. Luulin, että hän hakee autosta kuitin, mutta mies ajoikin pois! Yritin viittilöidä hädissäni miehelle, mutta hän ei huomannut vaan ajoi pois. En voinut juosta perään koska minulla oli pitsa ja limupullo kädessä. Nyt aloin miettimään oliko miehellä edes aikomusta antaa kuittia? En tiedä saanko sen jälkikäteen jos menisin huomenna käymään kyseisessä pitseriassa. Onko kokemuksia?
Kommentit (124)
Voiko joku oikeasti olla noin tyhmä? Huoh.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 17:41"]Voiko joku oikeasti olla noin tyhmä? Huoh.
[/quote]Ikävä kyllä, eikä vain joku vaan useat.
Loistava provo, 9/10. Puuttuva piste lyhyestä kestosta.
Minusta tää oli aika hyvä ja viihdyttävä. Sillä ei ole väliä oliko provo vai ei :D
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 15:12"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 15:07"]
Mitä teet kuitilla?
[/quote]
Me pidetään miehen kanssa kirjanpitoa tuloista ja menoista. Se ei ole se syy miksi haluan ehdottomasti kuitin vaan mietin, että olisi ehkä parempi ilmoittaa etukäteen ettei minua voida epäillä.
[/quote]
Epäillä mistä? Kuka epäilee?
No ap? Miltä se pimeä pizza maistui? Oliko makukin pimeä vai aromit kohdillaan?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:08"]No ap? Miltä se pimeä pizza maistui? Oliko makukin pimeä vai aromit kohdillaan?
[/quote]Ja suuttuiko mies pimeästä pizzasta?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:05"]Onkohan ap:lla jotenkin tylsä elämä tai jotain? :D [/quote]Ainakin uusavuton tämä meidän ap:mme on.
[/quote]
En ole kyllä uusavuton vaan kiireinen. Minulla on kaksi pientä lasta, jonka lisäksi teen lähes kaikki kotityöt koska mies tekee niin paljon töitä. Ajattelin tänään säästää aikaa syömällä lasten kanssa eilisestä jäänyttä ruokaa ja tilaamalla miehelle jotain herkkua. Se on vähän niinkuin palkinto.
[/quote]
Palkinto miehelle kun ei ole koskaan kotona.
Jos se pitsa on sellainen normaali rusehtava/beige, niin ei hätää. Mustasta pizzasta kannattaakin olla jo huolissaan.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 15:07"]
Mitä teet kuitilla?
[/quote]
Me pidetään miehen kanssa kirjanpitoa tuloista ja menoista. Se ei ole se syy miksi haluan ehdottomasti kuitin vaan mietin, että olisi ehkä parempi ilmoittaa etukäteen ettei minua voida epäillä.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 15:07"]
Mitä teet kuitilla?
[/quote]
[/quote]Epäillä mistä? Pizzan varastamisesta?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 15:12"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 15:07"] Mitä teet kuitilla? [/quote] Me pidetään miehen kanssa kirjanpitoa tuloista ja menoista. Se ei ole se syy miksi haluan ehdottomasti kuitin vaan mietin, että olisi ehkä parempi ilmoittaa etukäteen ettei minua voida epäillä. [/quote]Epäillä mistä? Pizzan varastamisesta?
[/quote]
Ei vaan harmaan talouden tukemisesta. Olen ymmärtänyt että kuittia pitää aina tarjota.
AP on malliesimerkki kiltti tyttö - syndroomasta, nyt menee varmaan yöunet kun miettii osallisuuttaan tähän rikolliseen toimintaan :D
Kuitti on pakko tarjota. Käräytä tuo pizzeria
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 17:11"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:12"]
En ole kyllä uusavuton vaan kiireinen. Minulla on kaksi pientä lasta, jonka lisäksi teen lähes kaikki kotityöt koska mies tekee niin paljon töitä. Ajattelin tänään säästää aikaa syömällä lasten kanssa eilisestä jäänyttä ruokaa ja tilaamalla miehelle jotain herkkua. Se on vähän niinkuin palkinto.
[/quote]
Saanko uteliaisuudesta kysyä, että mistä tämä kylmä pizza on "palkinto"? :)
[/quote]
Mielestäni on mukavaa antaa miehelle palkinto esimerkiksi pitkän työpäivän jälkeen. Nyt hänellä oli viikonlopun kestävä työmatka. AP