Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

14,5m2 Eirassa 224 000€. Ei kyllä ole mielestäni hintansa väärti.

Vierailija
16.08.2021 |

Ja ei ole muka relevanttia katsoa neliöhintaa, ja parvea ei ole laskettu neliöihin. No ei varmaan koska ei pysty, kun eihän siellä mahdu seisomaan

Kommentit (237)

Vierailija
81/237 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

uuni uuni uuni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana!

Minulle kyllä kävisi ainakin! Suihku ja pesukonepaikkakin on.

Tuossahan voi tehdä keittiön sohvan paikalle, ainakin sen tilalle keittiökalusteet jotka ei vaadi sähkötyksiä ja vesiä.

Ikkunan alle pieni pöytäryhmä.

Tv pois. Tv:n tilalle saattaisi mahtua nojatuoli. Makoilla voi sängyssä yläparvella.

Uunikin jo löytyi:

https://www.expondo.fi/royal-catering-kiertoilmauuni-1-600-w-13-ohjelma…

Pankista 224k€ laina ja virittelemään pilipali uuneja ikkulaudalle. Ai nii mut ei siihe heti ees pääse kun valmiiksi vuokrattu,  kerää viel vuokraa koko myynnin ajan

Se uuni-idea on lisäkeittiöön; eli sohva pois ja sohvan paikalle lisää keittiökaapistoja.

ja joku kaappi  missä voi myös nukkua seisaalteen, miksei kuvii mitä sohvan vasta päätä on, saako teeveetä

Vierailija
82/237 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan tuon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/237 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ihan ahdistunut olo pelkästä ajatuksesta että joutuisi noin asumaan.

Vierailija
84/237 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

uuni uuni uuni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana!

Minulle kyllä kävisi ainakin! Suihku ja pesukonepaikkakin on.

Tuossahan voi tehdä keittiön sohvan paikalle, ainakin sen tilalle keittiökalusteet jotka ei vaadi sähkötyksiä ja vesiä.

Ikkunan alle pieni pöytäryhmä.

Tv pois. Tv:n tilalle saattaisi mahtua nojatuoli. Makoilla voi sängyssä yläparvella.

Uunikin jo löytyi:

https://www.expondo.fi/royal-catering-kiertoilmauuni-1-600-w-13-ohjelma…

Pankista 224k€ laina ja virittelemään pilipali uuneja ikkulaudalle. Ai nii mut ei siihe heti ees pääse kun valmiiksi vuokrattu,  kerää viel vuokraa koko myynnin ajan

Se uuni-idea on lisäkeittiöön; eli sohva pois ja sohvan paikalle lisää keittiökaapistoja.

ja joku kaappi  missä voi myös nukkua seisaalteen, miksei kuvii mitä sohvan vasta päätä on, saako teeveetä

Pohjakuva kieltämättä olisi aika hyvä olla mukana-. Ymmärtääkseni sohvan vastapäätä pilkottaa siivu tv:tä. katsopa tarkasti.

Vierailija
85/237 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei huolta kyllä sossu ton vuoakraa 3000e/kk tuleville talipää insinööreille.

Vierailija
86/237 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Location location location!!

87/237 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekomero ollut varmaan ennen

Vierailija
88/237 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksikää hyvät ihmiset luovia ratkaisuja sisustuksessa. Ei noi ole kuin tuon asukkaan sisustusratkaisut. Toki neliöitä ei saa enempää.

Vierailija
89/237 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut hei pääsee kehumaan asuvansa Eirassa! Eira on aina ollut Helsingin parhaita tai siis kalleimpia asuinalueita.

Vierailija
90/237 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen palvelijan huone tuli minullekin mieleen. Lohkaistu isommasta asunnosta.

Vierailija
91/237 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä OIKEASTI saa?

- no sijainnin Eirassa!

Niin, mitä sitten?

- no Eirassa, keskellä kaikkea!

Kuten esim. mitä?

- No voi käydä kahvilla vaiks Carusellissa tai syömässä lihavartaita Basbasissa.

Niin joo, no kahvilassa voi käydä vaikka Porvoossa ja sieltäkin saa ravintolasta lihavartaita.

- ei oo sama asia. Eirasta voit kävellä teatteriin tai oopperaan.

Ai. No montas kertaa olet nyt viime vuosina käynyt teatterissa ja oopperassa?

- seliseli, nyt on korona

Montaa kertaa vuodessa kävit sitten ennen koronaa?

- No kävin mä kerran katsomassa Romeon ja Julian. Oopperaankin oon ajatellu mennä.

Eli maksat 15 000€ neliö kun kävit vuosia sitten näytöksessä ja ooppera on jopa suunnitelmissa?

- Äh, etsä mitään tajuu. Se Eira on place to be!

Selkeesti. Mä meen nyt tohon isolle pihalleni ulkoporealtaaseen. No mut hei, olihan siinä Eiran kämpässäkin mahdollisuus maksua vastaan yhteissaunaan. Kerro terkkuja!

Vierailija
92/237 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se hienoa sanoa kaikille asuvansa Eirassa, jäädä ratikalla, bussilla tai metrolla Eiraan. Oivoi <3 Oikaiskaa jos ei kulje ratikat ja metrot tuonne, olen landelta.

Vierailija
93/237 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuinalueena luksusta.

Vierailija
94/237 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniuuneja on olemassa.

Vierailija
95/237 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ilmoitus löytyy? Olisi kiva katsoa pohjakuvat yms tuollaisesta pikkuyksiöstä.

https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/helsinki/16260216

"Tehoyksiö"

Mitä helvetin "tehokasta" on jossain kaapinkopperossa?

Tuo on vähän samankaltainen mainos kuin 'remontoijan unelma' joka käytännössä tarkoittaa että asunto on kuin pommin jäljiltä 😀

Vierailija
96/237 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

14,5 m2 = kiehtova ajatus, johon mahtuu eteinen, isohko keittiö (tark. remppaa), pieni pöytäryhmä, nojatuoli, wc, suihku, pesukone, makuutila. Säilytystilaakin ihan kivasti ja lisääkin saa tehtyä. Ja kaiken kruunaa sijainti upealla paikalla.

Vierailija
97/237 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se hienoa sanoa kaikille asuvansa Eirassa, jäädä ratikalla, bussilla tai metrolla Eiraan. Oivoi <3 Oikaiskaa jos ei kulje ratikat ja metrot tuonne, olen landelta.

ratikat sinne joo, mut sitte ku sanoo neliömäärä nii jengi ihmettelee miten mahdut/pystyt asuu, ja ostohinnan nii jengi pitää viel tyhmän

Vierailija
98/237 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis just sopiva mulle. Mitä sillä hukkatilalla tekee, kun käy kotona vaan nukkumassa.

Ei Herran tähden sulla on ankea elämä.

Vierailija
99/237 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

14,5 m2 = kiehtova ajatus, johon mahtuu eteinen, isohko keittiö (tark. remppaa), pieni pöytäryhmä, nojatuoli, wc, suihku, pesukone, makuutila. Säilytystilaakin ihan kivasti ja lisääkin saa tehtyä. Ja kaiken kruunaa sijainti upealla paikalla.

Hinnan varsinkin kruunaa, ja ei ole mielestäni paras paikka Helsingissä, mieluumin ihan ytimessä asuisin, kun siellä halvempaakin neliöhintojen valossa ja verrattuna tuohon kopperoon.

Vierailija
100/237 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoituksen lopussa kerrotaan samassa talossa olevan yksi liikehuoneisto, jonka pinta-ala on 16 neliötä. Olisiko tuo asunto entinen pieni liikehuoneisto, koska se sijaitsee talon ensimmäisessä kerroksessa. On kyllä ahdas.

Ihana jugendtalon, juuri sellainen joista Eira tunnetaan. Viettäisin mahdollisimman paljon aikaa kauniissa ja valoisassa rappukäytävässä, jos olisi pakko asua tuollaisessa pienessä kopperoasunnossa. Onhan Eira siitä ihanaa aluetta, kun meri on vieressä ja keskusta lähellä sekä on paljon upeita vanhoja taloja. Itse ostaisin silti mieluummin samalla hinnalla sievän omakotitalon kauempaa.