parisuhde kriisissä
Ollaan seurusteltu noin vuosi ja hiljattain muutettiin yhteen. Ollaan parikymppisiä nuoria ja nyt kaikki on alkanut menemään päin persettä. Mies ei ajattele meinä vaan itsenään ja on hirveän itsekäs joka tilanteessa, ei arvosta sitä kuinka siivoan ja laitan ruokaa ja pidän kotia yllä. Turhaudun siihen ja valitan kun tavarat jää minne sattuu. Ei tämän pitänyt mennä näin, ollaan nykyään ihan hirveitä toisillemme, joka päivä tulee joku kiukunpuuska jommalta kummalta. Mies on jatkuvasti äkäinen ilman syytä ja se hermostuttaa minua. Viikonloppu oli viimeinen niitti kun oli tarkoitus mennä yhdessä juhlimaan ja sitten mies tekikin harvinaisen selväksi että minä en tule mukaan, minua ei haluta. Eikä ollut kyse jätkien illasta vaan porukassa oli paljon muitakin...Rakastan häntä kyllä ja on meillä hyviäkin hetkiä, tuntuu vaan että hän on lopettanut yrittämisen suhteemme eteen enkä tiedä mitä tehdä. Olen harkinnut eroakin, mutta en tiedä.
Kommentit (42)
Apua! Mitä tarkoittaa provo ja onko se olennaista tässä keskustelussa. Oli pakko lukea tämä viestiketju. Toivottavasti olette jo eronnut ettekä ole hankkineet lapsia ja puolen millin lainaa! Ite 50 lähenee ja mietin mihin vuodet vierineet. Mies etääntyi jo vuosia sitten, aina paras aika kun ei tarvitse olla yhdessä. Omien ystävien seura parempaa kuin puolison. Toivottavasti et oo jääny tuohon kuvioon, ite jäin ja nyt hiukan kaduttaa, mutta toivottavasti hyviä vuosia vielä edessä kanssa hyvien ystävien ja seksin, jota saan muualta kuin kotoa.
Voi ap. Olen ollut tossa tilanteessa ja voin kokemuksesta sanoa (kuten moni muukin täällä), että vaikka miten uskoo tilanteen parantuvan, ei niin käy. Hyvä, että sovitte nyt, mutta odota vaan... Mun veikkaus on, että miehesi käyttäytyy nyt jonkin aikaa hyvin ja sit sama meno jatkuu. Tuhlasin itse elämäni parhaista vuosista 5 vuotta luuseriin. Kaduttaa niiiiin paljon!