Mitä mieltä pepunkorostushousuista?
Minulla on hyvä takalisto, mutten ole koskaan uskaltanut korostaa sitä pukeutumisellani. Nyt harkitsen vakavissani joidenkin hyvinistuvien housujen hankkimista. Tai esimerikiksi sellaisten freddy-housujen hankkimista (paitsi onko ne liian ilmeiset peränkorostushousut?). Kyllähän hyviä rintojakin korostetaan, monet käyttävät jopa toppauksia liiveissään. Joten miksei sitten takalistoakin voisi korostaa, varsinkin kun tuollaiset freddy-housut ei mitenkään huijaa kasvattamalla tai kohottamalla takalistoa toisin kuin jotkut topatut liivit.
Mitä mieltä?
Kommentit (59)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:13"]
Miksei hyvää takapuolta saisi korostaa? Monet hyvätissiset ovat kulkeneet hinkit tiskissä iät ja ajat, mikä siis on vikana jos joku hyvän takapuolen omistava haluaa korostaa parhaita puoliaan ja lopettaa säkkiin pukeutumisen (koska pyöreälle perällel hyvin istuvia housuja ei ilmeisesti muita löydy kuin nuo freddyt)?
T: Ap
[/quote]Saa toki, mutta sen voi tehdä luonnollisemminkin kuin freddyilemällä. Mitä ajatuksia sussa herättää hinkit tiskissä-naiset? Mun mielestä se näyttää halvalta jos naisella on esim. vartalonmyötäinen yläosa joka on niin paljastava että rinnat on puoliksi esillä. Senkin "paljastelun" voi tehdä tyylikkäämmin, eli esim väljähkö yläosa joka paljastaa rintoja/rintavakoa jonkin verran, tai tiukka yläosa joka ei paljasta rintojen ihoa, mutta se rintojen muodon paljastuminen peittävän kankaan läpi on luullakseni miehille jo erittäin jes. Seksikäs (sillä sitä pepun korostaminen mielestäni on) voi olla kaikkea paljastamattakin.
Mutta hei, sulla on lupa pukeutua ihan oman maun mukaan.
Freddyt: EI tosiaankaan! Leggingsit: jotenkin vähän köyhät, mutta menettelee. Farkut joissa vyötärö vedetään kainaloihin: vihon viimeset! Jooga-housut: TODELLAKIN, samoin osa "verkkareista". T: Mies
Mene ap kauppaan ja sovita kasa farkkuja. Ei oo niin vaikeeta pukeutua oman vartalotyypin mukaisesti.
Mulla on freddyt ja rakastan niitä, en vaihtais mihinkään! Muutaman vuoden saliharjoittelun tuloksena mulla on todella vaikea löytää sopivia housuja, sen verran kerääntyny reisiin ja bebaan tuota lihaa.
Ihan sama kuin "nolot" on muiden mielestä, parhaat housut ikinä. Ei kiristä eikä purista, joustavat, mukavan pehmeät päällä. Ja peppu näyttää paremmalta :D ainoa miinus on tuo hinta, lisäksi oon kuullu että monella on saumat ratkennu lyhyen ajan jälkee.
Ootko kokeillut farkuissa matalampaa lantiomallia (low)? Jos et, niin se vois olla sulle ratkaisu housujen vyötärön suhteen.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:42"]
Ootko kokeillut farkuissa matalampaa lantiomallia (low)? Jos et, niin se vois olla sulle ratkaisu housujen vyötärön suhteen.
[/quote]
Ei ole, vyötärö on edelleen liian väljä + persvako näkyy istuessa :( jos olisi varaa teettäisin itselleni ensimmäisenä mustat hyvin istuvat farkut.
T. Ap
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:39"]
Mulla on freddyt ja rakastan niitä, en vaihtais mihinkään! Muutaman vuoden saliharjoittelun tuloksena mulla on todella vaikea löytää sopivia housuja, sen verran kerääntyny reisiin ja bebaan tuota lihaa. Ihan sama kuin "nolot" on muiden mielestä, parhaat housut ikinä. Ei kiristä eikä purista, joustavat, mukavan pehmeät päällä. Ja peppu näyttää paremmalta :D ainoa miinus on tuo hinta, lisäksi oon kuullu että monella on saumat ratkennu lyhyen ajan jälkee.
[/quote]Muista ottaa paljon freddypeppukuvia. Saat nauraa vuosienkin päästä kun katselet niitä.
Mun puolesta miehet vois alkaa käyttää niitä :)
En tähän hätään keksi mitään yhtä noloa kuin nuo housut :D vielä nolompaa taitaa olla että joku vielä vapaaehtoisesti kiskoo ne jalkaansa. Ettekö käsitä miten kaikki nauravat niille housuille ja niiden käyttäjille?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:44"]
[/quote]
Ei ole, vyötärö on edelleen liian väljä + persvako näkyy istuessa :( jos olisi varaa teettäisin itselleni ensimmäisenä mustat hyvin istuvat farkut.
T. Ap
[/quote]Entäs strecth farkut?
Ihmeen paljon herättää tunteita yhdet housut...
Mun puolesta miehet vois alkaa käyttää niitä :)
[/quote]
Mä vedän vanhoihin verkkareihini jotai tiivistenauhaa ristiin rastiin, ni riittääkö? Ap:lle: Vaik sul ois miten hyvä peppu tahansa, ni ne Freddyt pilaa sen. Usko mua oikeesti. Siis ei pilaa sun peppuas, vaa sen et ei se näytä mitenkää hyvältä, ku ekan tulee mielee just se housujen idea. Emmä teidän naisten vaatteista tiedä oikeesti, mut noi Freddyt tuntuu olevan täys vitsi parhaillaan miesten parissa. Sitä jos tuntuu mukavilta tms. ni ei mitään käsitystä. Käytä vaikka sit kotosalla, mut älä nolaa ittees niillä. T:Mies
Entäs topatut alushousut?:D ei näy päällepäin
[/quote]
T. Ap
[/quote]
makeyourownjeans.com voi auttaa?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 03:16"]
Entäs topatut alushousut?:D ei näy päällepäin
[/quote]
Parempi idea, kuin Freddyt. Oikeasti. Ap: tee mitä hyvänsä muuta, mutta unohda ne itsesi takia. Ja jos miesten katseista pidät, niin viimeistään silloin! T: Mies
Tän tätin täytyy lähteä googlaamaan noi freddyt..ikinä kuuulllutkaan..
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 07:32"]
Tän tätin täytyy lähteä googlaamaan noi freddyt..ikinä kuuulllutkaan..
[/quote]
Just....ihan hirveitä kuvia tuli vastaan. Älä tollasiin lankee.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:26"]
Älä oikeasti hanki sellaisia freddy-farkkuja. Hyvä peppu tulee ihan tarpeeksi esille tavallisissakin housuissa, ne freddyhousut on vain niin mielettömän nolot. Se ei ole sama kuin push up-rintsikat, pikemminkin jos paidassa olisi rintojen kohdalla sellaiset saumat kuin em. housuissa, sitten asia olisi sama.
[/quote]
Eli bustier-topit on siis ihan kamalia?
Osaatko sitten neuvoa mistä löytyy sopivia housuja? Mitään legginssejä en ala jalkaani laittaa, haluan kunnolliset farkut, mutta jostain syystä niissä kaikissa on hehtaarivyötärö, monet housut olen joutunut vyötäröltä pienennyttämään jne. Minäkin haluan vartalolleni istuvia housuja! Minäkin haluan näyttää hyvälle!