Mitä mieltä pepunkorostushousuista?
Minulla on hyvä takalisto, mutten ole koskaan uskaltanut korostaa sitä pukeutumisellani. Nyt harkitsen vakavissani joidenkin hyvinistuvien housujen hankkimista. Tai esimerikiksi sellaisten freddy-housujen hankkimista (paitsi onko ne liian ilmeiset peränkorostushousut?). Kyllähän hyviä rintojakin korostetaan, monet käyttävät jopa toppauksia liiveissään. Joten miksei sitten takalistoakin voisi korostaa, varsinkin kun tuollaiset freddy-housut ei mitenkään huijaa kasvattamalla tai kohottamalla takalistoa toisin kuin jotkut topatut liivit.
Mitä mieltä?
Kommentit (59)
Mä näin tällaiset freddyt viime viikolla ensimmäisen kerran livenä. Oikein kauniin ja myönnettäköön, todella timmin naisen päällä. Mutta kyllä ne housut näyttivät todella typeriltä! XD Ja epäuskoisia olivat myls kanssaihmisten ilmeet... Mutta en tiedä, ehkä silmä tottuu ja muutaman vuoden päästä "kaikilla" on freddyt?
Siis tämän ketjun mukaan kaikki ukotkin tietää mitkä on freddyt. Minä en vaan tiedä, never heard. Missä niitä edes myydään? Voisin ostaa vahingossa ku en tiedä mitkä ne edes ovat...enkä tietäisi jos jollain ne olisi
Eikös kaikki housut, jotka on jostain tiukkoja,korosta peppua. Käy kaupassa kokeilemassa, niin löydät hyvät. Mene kauppaan ja pyydä myyjältä apua. Kokeile monenmallisia. Kyllä peppua saa korostaa.
Noi freddyt kyl korostaa myös reisiä ja pohkeista ja jalkaterää ja ehkä mahaakin, kun on kaikkialta noin tiukat. Kokeile kaupassa ja päätä sit.
Voi hyvää päivää! Eikö ihmiset saa nykyään käyttää päällään mitä haluavat ilman että saa halveksuvia pilkkaavia katseita ?! Itse en omista tuollaisia farkkuja, mutta en myöskään suhtaudu niitä käyttäviin kuin keskenkasvuinen kakara .
Itse omistan freddyt, ja erittäin moni mies on niitä kehunut ;) huonot ovat laatuaan ja erittäin kalliit, mutta hyvät päällä. Ja koska itse olen tosi tarkka farkuista mitkä mulla kelpaa, niin freddyihin olen tyytyväinen. Enemmän mua naurattaa ihmiset jotka tulee lähes puolialasti vastaan, melkeen tissit paljaana, tekohiukset päässä (ja vieläpä niin että ne erottaa selvästi) yms. Se että saa pyllyn näyttämään hyvältä, ei ole mikää häpeä, ei todellakaan :D
[/quote]
Miksi kauniit meikkaavat? Miksi monet korostavat vartaloaan pukeutumisella? Miksi käyttää kynsilakkaa? Miksi käyttää toppauksia rintaliiveissä? Miksi jotkut käyttävät hiuslisäkkeitä? Tai jotkut tekoripsiä?
[/quote]
Näitä mäkin oon ihmetellyt, että miksi.
Tuo, ettei muka löytäisi farkkuja on aivan hemmetin paska syy. Itselläni on vyötärö 63cm ja salilla treenattu peppu 97cm ja löydän itselleni ihan normaaleja farkkuja. Tokihan niitä joutuu sovittelemaan, mutta löytää kuitenkin. Kannattaa suosia matalampaa vyötäröä ja farkkuja, jotka eivät ole niin "jäykkää" kangasta. Niitä löytyy kuitenkin joka paikasta tosi paljon, joten ei tosiaan tarvitse käyttää mitään push up-housuja.
Enkä sanoisi niitä housuja "korostus"housuiksi. Kireät housut, joissa napakat saumat menevät pakaroiden ympärillä oikeasti muokkaavat sitä pyllyn ulkonäköä parempaan. Toisekseen, jo se pelkkä saumoista muodostuva ympyrä pakaran ympärillä luo optisen illuusion pyöreydestä.
Lisäksi, aika monet miehet naureskelevat ko. housuille... Tietävät, että niitä mainostetaan push up -housuina. En sano, että pitäisi välittää naureskelusta, mutta eikös niitä juuri miehiä varten pidetä? Eivät siis oikein taida enää toimia..
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 03:16"]
Entäs topatut alushousut?:D ei näy päällepäin
[/quote]
Miksi kukaan hyväpyllyinen käyttäisi näitä, jos perä löytyy jo omasta takaa (kirjaimellisesti)?
Täällä oli joku aika sitten mahtava keskustelu freddy-farkuista, sitä kautta tutustuin itse niihin.
Eilen näin irl ensimmäisen kerran sellaiset. isolla ei-niin-kiinteällä takamuksella varustetulla naisella. Näyttivät miltä tahansa teinix-ultrakireiltä farkuilta nuorehkon mamman päällä. Ei tullut minkäänlaista halua hankkia itselle, eikä muutenkaan tehnyt minkäänlaista säväystä puoleen eikä toiseen. Näyttivät teinivaatteelta.
Haistakaapa kaikki kakka :) itselläni on neljät eriväriset freddyt, ja ne on ihan parhaat. Olette kateellisia lättäperseitä, tai sit vaan rumia.
mulla myös freddyt ja ne on ihanat päällä! Aivan sama mitä jossain vauva palstalla ollaan mieltä :D huvittavaa miten jotkut housut voi aiheuttaa näinkin vahvoja mielipiteitä..
J jos on huono peppu freddyt ei tosiaan tee yhtään mitään ;)
Itselläni on mac dream jeansit, ihan normi farkut strechillä ja korkealla vyötäröllä. Istuuvat todella hyvin eikä mitään erillistä pepun korostusta, koska en tunne sellaista tarvitsevani. Mielestäni hyväpeppuiset eivät juuri tarvitse. Lantio 99 ja vyötärö 71 cm (voitte laskea erotuksen). Vyötä käytän tosin farkkujen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 07:49"]
Liu Jo:n bottom up -farkut! Ei litistä peppua.
[/quote]
Hei googlasin nämä, kiitos! Samanlainen ylimääräinen poikittaissauma näkyisi olevan tuossa takataskujen vieressä kuin yksissä farkkushortseissani, jotka täydellisen poikkeuksellisesti ISTUVAT HYVIN. Eli menen seuraavaksi sovittelemaan johonkin liikkeeseen jossa myydään näitä, koska perhana minulla ei ole yksiäkään sopivia housuja. Kiitos vielä!
T: Ap
Liu Jo:n bottom up -farkut! Ei litistä peppua.