Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan X-sukupolvea

Vierailija
06.09.2014 |

Kaikki on saatu kuin manulle illallinen. Kovia bilettäjiä ja huumeiden käyttäjä hedonisteja nuorena, kovia moralisteja taas vanhana. Mitään eivät ole saaneet aikaan paitsi valitusta, itsekkäitä "mulle kuuluu kaikki oikeudet" ihmisiä. Ansiostanne me y-sukupolvi valmistumme lamaan. Suuri kiitos siis teille 60- ja 70-luvulla syntyneille, KIITOS ihan helvtisti

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse inhoan V-sukupolvea, kovia vittuilemaan ja venkoilemaan, kaikki pitäisi saada, suuri kiitos teille V-sukupolvi, ihan helvetisti kiitoksia siitä vittuilusta!

Vierailija
2/44 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas inhoan K-sukupolvea. Kovia ovat joka asiassa ja komentelevat. En kestä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma ettei samat ihmiset, eli ne x-sukupolvelaiset, jotka haukkuivat suuria ikäluokkia tule nyt tänne rehvastelemaan? Onneksi me nuoret olemme nyt fiksumpia ja mm kunnioitamme vanhoja, esimerkiksi sotaveteraaneja kunnioitamme äksäläisiä enemmän.

Vierailija
4/44 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/44 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 23:54"]

Minä taas inhoan K-sukupolvea. Kovia ovat joka asiassa ja komentelevat. En kestä!

[/quote]

Ja käyvät jatkuvasti K-kaupoissa, mitä paskaa sanon minä!

Paskin sukupolvi!

Vierailija
6/44 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 23:55"]

Kumma ettei samat ihmiset, eli ne x-sukupolvelaiset, jotka haukkuivat suuria ikäluokkia tule nyt tänne rehvastelemaan? Onneksi me nuoret olemme nyt fiksumpia ja mm kunnioitamme vanhoja, esimerkiksi sotaveteraaneja kunnioitamme äksäläisiä enemmän.

[/quote]

Ehkä niillä ei ole mitään rehvasteltavaa, eikä tarvi olla äänessä. Vai miten on?

Vierailija
7/44 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaijai tällaisesta ei saa puhua! Voi noita marttyyreja 60-luvun lapsia! Ovat tuhonneet luonnon ja Suomen vaikka heidän piti muka tietää paremmin...

Vierailija
8/44 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut inhoavat Å-sukupolvea.

Vierailija
9/44 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 23:55"]

[/quote]

Ehkä niillä ei ole mitään rehvasteltavaa, eikä tarvi olla äänessä. Vai miten on?
[/quote]

Kyllä heiltä kovasti ääntä lähti tuossa toisessa ketjussa.

Vierailija
10/44 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ö-sukupolvi on pahin. Örisevät Öölannissa asti. Piti niiin saada ökytalot ja ödeemat.

Öisin juoksentelevat pitkin öljynporauslattojaan, öykkäröivät ja toikkaroivat. Iljettävää, häpeäisitte.

Vierailija
11/44 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hei mä voin tulla tänne rehvastelemaan. Muutin pois kotoa 16 vuotiaana.  Kävin lukion ja valmistuin ammattiin.  Perustin perheen.  Olen maksanut asuntolainani ja tehnyt töitä noin 28 vuotta.  Olen 45 vuotias.  Teen osa-aikatyötä, jotta jäisi perheelle enemmän aikaa. Teen myös vapaaehtoistyötä.  En juo, enkä polta. Nautin pienistä asioita, enkä haaveile suurista.

Mitäs vielä, haukkukaa ihmeessä, koitan sitten parhaani mukaan puolustautua.

Vierailija
12/44 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:02"]

Ö-sukupolvi on pahin. Örisevät Öölannissa asti. Piti niiin saada ökytalot ja ödeemat.

Öisin juoksentelevat pitkin öljynporauslattojaan, öykkäröivät ja toikkaroivat. Iljettävää, häpeäisitte.

[/quote]

Tödella Öksettävää!

Vierailija
13/44 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 23:55"]Kumma ettei samat ihmiset, eli ne x-sukupolvelaiset, jotka haukkuivat suuria ikäluokkia tule nyt tänne rehvastelemaan? Onneksi me nuoret olemme nyt fiksumpia ja mm kunnioitamme vanhoja, esimerkiksi sotaveteraaneja kunnioitamme äksäläisiä enemmän.
[/quote]
Olen syntynyt 70-luvulla. Minun vanhempani 40-luvulla. Heidän vanhempansa 10-luvulla ja he olivat sotaveteraaneja, ja kyllä minä heitä kunnioitin. En ole itse kuullutkaan aikaisemmin, että minun sukupolveni ei kunnioittaisi sotaveteraaneja.

Vierailija
14/44 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:07"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 23:55"]Kumma ettei samat ihmiset, eli ne x-sukupolvelaiset, jotka haukkuivat suuria ikäluokkia tule nyt tänne rehvastelemaan? Onneksi me nuoret olemme nyt fiksumpia ja mm kunnioitamme vanhoja, esimerkiksi sotaveteraaneja kunnioitamme äksäläisiä enemmän. [/quote] Olen syntynyt 70-luvulla. Minun vanhempani 40-luvulla. Heidän vanhempansa 10-luvulla ja he olivat sotaveteraaneja, ja kyllä minä heitä kunnioitin. En ole itse kuullutkaan aikaisemmin, että minun sukupolveni ei kunnioittaisi sotaveteraaneja.

[/quote]

Tuo "nuoriso pelastaa" tyyppi varmaan oikeasti kuvittelee, että suuret ikäluokat on niitä sotaveteraaneja, joita se kovasti nyt kunnioittaa.

Vierailija
15/44 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:03"]

[/quote]

Hei mä voin tulla tänne rehvastelemaan. Muutin pois kotoa 16 vuotiaana.  Kävin lukion ja valmistuin ammattiin.  Perustin perheen.  Olen maksanut asuntolainani ja tehnyt töitä noin 28 vuotta.  Olen 45 vuotias.  Teen osa-aikatyötä, jotta jäisi perheelle enemmän aikaa. Teen myös vapaaehtoistyötä.  En juo, enkä polta. Nautin pienistä asioita, enkä haaveile suurista.

Mitäs vielä, haukkukaa ihmeessä, koitan sitten parhaani mukaan puolustautua.

[/quote]

Ai niin, pitikö vielä erikseen mainita, että kunnioitan sotaveteraaneja, joita molemmat isoisäni tietystikin olivat. Luulin, että se on niin itsestäänselvää, ettei sitä tarvitse edes mainita.  Sotaveteraanien ja kaikkien sodankäyneittein kuin myös kotiväen ansiota on itsenäinen Suomi.

Vierailija
16/44 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juppeja sotaveteraanit kiinnostaneet. Mieltä lämmittää nähdä nykyisiä kakskymppisiä vapaaehtoisesti sotaveteraaneille avustuksia keräämässä. Jupit oli sitä mieltä että eihän sotaan olisi ollut mikään pakko lähteä.

Vierailija
17/44 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:08"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:07"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 23:55"]Kumma ettei samat ihmiset, eli ne x-sukupolvelaiset, jotka haukkuivat suuria ikäluokkia tule nyt tänne rehvastelemaan? Onneksi me nuoret olemme nyt fiksumpia ja mm kunnioitamme vanhoja, esimerkiksi sotaveteraaneja kunnioitamme äksäläisiä enemmän. [/quote] Olen syntynyt 70-luvulla. Minun vanhempani 40-luvulla. Heidän vanhempansa 10-luvulla ja he olivat sotaveteraaneja, ja kyllä minä heitä kunnioitin. En ole itse kuullutkaan aikaisemmin, että minun sukupolveni ei kunnioittaisi sotaveteraaneja.

[/quote]

Tuo "nuoriso pelastaa" tyyppi varmaan oikeasti kuvittelee, että suuret ikäluokat on niitä sotaveteraaneja, joita se kovasti nyt kunnioittaa.

[/quote]

Heh heh. Kiitos tästä. Meinasin sanoa päivän paras, mutta vuorokausikin tuossa ehti vaihtua... Olet asian ytimessä. Mahtavan valistunut nuori sukupolvi, joka tietää kaiken niin paljon paremmin (väärin) kuin me vanhat pierut... ;-D

Vierailija
18/44 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketäs ne jupit on. Paljonko niitä on Suomessa?

Vierailija
19/44 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se nuoriso rehvastelee tyyppi joka niittää kylvämäänne heinää. Moni ikäluokkani edustajista kunnioittaa sodan läpikäynyttä että sen jälkeen syntynyttä suuret ikäluokat sukupolvea kuin nykyisiä 30-40-vuotiaita. Aloituksessa oli aivan oikein, että te olette saaneet kaiken valmiina ja silti kyenneet täysin pilaamaan tämän maan. Olen iloinen, että kuulun sukupolveen, joka on Suomen ensimmäinen aiempaa sukupolvea konservatiivisempi sukupolvi.

Vierailija
20/44 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:21"]

Olen se nuoriso rehvastelee tyyppi joka niittää kylvämäänne heinää. Moni ikäluokkani edustajista kunnioittaa sodan läpikäynyttä että sen jälkeen syntynyttä suuret ikäluokat sukupolvea kuin nykyisiä 30-40-vuotiaita. Aloituksessa oli aivan oikein, että te olette saaneet kaiken valmiina ja silti kyenneet täysin pilaamaan tämän maan. Olen iloinen, että kuulun sukupolveen, joka on Suomen ensimmäinen aiempaa sukupolvea konservatiivisempi sukupolvi.

[/quote]

?

Puuttuiko sulla pilkkuja, en saa mitään selvää siitä mitä yrität kirjoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä