Inhoan X-sukupolvea
Kaikki on saatu kuin manulle illallinen. Kovia bilettäjiä ja huumeiden käyttäjä hedonisteja nuorena, kovia moralisteja taas vanhana. Mitään eivät ole saaneet aikaan paitsi valitusta, itsekkäitä "mulle kuuluu kaikki oikeudet" ihmisiä. Ansiostanne me y-sukupolvi valmistumme lamaan. Suuri kiitos siis teille 60- ja 70-luvulla syntyneille, KIITOS ihan helvtisti
Kommentit (44)
Miksei teitä keski-ikäisiä laiteta vastaamaan? Saitte opiskellakin ihan ilman rajoituksia ja inflaation ansiosta huomattavan suurilla tuilla. Joku Jeesus kompleksi teillä silti on.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:23"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:21"]
Olen se nuoriso rehvastelee tyyppi joka niittää kylvämäänne heinää. Moni ikäluokkani edustajista kunnioittaa sodan läpikäynyttä että sen jälkeen syntynyttä suuret ikäluokat sukupolvea kuin nykyisiä 30-40-vuotiaita. Aloituksessa oli aivan oikein, että te olette saaneet kaiken valmiina ja silti kyenneet täysin pilaamaan tämän maan. Olen iloinen, että kuulun sukupolveen, joka on Suomen ensimmäinen aiempaa sukupolvea konservatiivisempi sukupolvi.
[/quote]
?
Puuttuiko sulla pilkkuja, en saa mitään selvää siitä mitä yrität kirjoittaa.
[/quote]
Ei ole kato ollut tota peruskouluopetusta enää niin laadukkaana...
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:24"]Millä lailla se konservatiivisuus näkyy? Saanko arvata? Äänestät persuja, rajat kiinni, homoille kuolemanrangaistus, naiset keittiöön nyrkin ja hellan väliin? Kerro!
[/quote]
Arvostan ahkeruutta, koulutusta, työntekemistä, yrittämistä elämässä ja itsestään vastuunkantoa. Arvostan luonnon säästämistä, kulttuuria ja. En arvosta mm päihteiden käyttöä ja onkin ilahduttavaa että oma sukupolveni käyttää teitä vähemmän viinaa ja tupakkaa. Arvostan kotimaatani. En äänestä persuja.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:25"]
Miksei teitä keski-ikäisiä laiteta vastaamaan? Saitte opiskellakin ihan ilman rajoituksia ja inflaation ansiosta huomattavan suurilla tuilla. Joku Jeesus kompleksi teillä silti on.
[/quote]
Täällä sormet näppiksillä odotan kysymyksiä ja haukkuja, ei vaan kuulu. Terv. keksi-ikäinen.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:25"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:23"]
Olen se nuoriso rehvastelee tyyppi joka niittää kylvämäänne heinää. Moni ikäluokkani edustajista kunnioittaa sodan läpikäynyttä että sen jälkeen syntynyttä suuret ikäluokat sukupolvea kuin nykyisiä 30-40-vuotiaita. Aloituksessa oli aivan oikein, että te olette saaneet kaiken valmiina ja silti kyenneet täysin pilaamaan tämän maan. Olen iloinen, että kuulun sukupolveen, joka on Suomen ensimmäinen aiempaa sukupolvea konservatiivisempi sukupolvi.
[/quote]
?
[/quote]
[/quote]
Kyllä oli ja on edelleenkin. Olisit vain keskittynyt siihen oppimiseen.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:25"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:23"]
[/quote]
?
[/quote]
[/quote]
Eikö teillä ole mitään muuta kommentoitavaa? Eikö kyvyt riitä? Puhelimella on hankala vastata ja hölmönä luotin , että 40kymppiset kykenisi puhumaan asiasta. Mutta tämä oli toki minun virheeni.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:28"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:24"]Millä lailla se konservatiivisuus näkyy? Saanko arvata? Äänestät persuja, rajat kiinni, homoille kuolemanrangaistus, naiset keittiöön nyrkin ja hellan väliin? Kerro! [/quote] Arvostan ahkeruutta, koulutusta, työntekemistä, yrittämistä elämässä ja itsestään vastuunkantoa. Arvostan luonnon säästämistä, kulttuuria ja. En arvosta mm päihteiden käyttöä ja onkin ilahduttavaa että oma sukupolveni käyttää teitä vähemmän viinaa ja tupakkaa. Arvostan kotimaatani. En äänestä persuja.
[/quote]
Eli just niin kuin minä, olen numero 12. Mutta eipä vaan kelvannut.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:31"]
Eli just niin kuin minä, olen numero 12. Mutta eipä vaan kelvannut.
[/quote]
Jokainen sukupolvi on nuorena aina omasta mielestään hyyyvin erikoinen, ihan erilainen, ihan viisaampi, osaa kaiken paremmin, tulee pelastamaan maailman jne.
Suokaamme se heille.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:16"]
Ei juppeja sotaveteraanit kiinnostaneet. Mieltä lämmittää nähdä nykyisiä kakskymppisiä vapaaehtoisesti sotaveteraaneille avustuksia keräämässä. Jupit oli sitä mieltä että eihän sotaan olisi ollut mikään pakko lähteä.
[/quote]Ne oli kyllä ne suuret ikäluokat, ei jupit.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:31"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:25"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:23"] [quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:21"] Olen se nuoriso rehvastelee tyyppi joka niittää kylvämäänne heinää. Moni ikäluokkani edustajista kunnioittaa sodan läpikäynyttä että sen jälkeen syntynyttä suuret ikäluokat sukupolvea kuin nykyisiä 30-40-vuotiaita. Aloituksessa oli aivan oikein, että te olette saaneet kaiken valmiina ja silti kyenneet täysin pilaamaan tämän maan. Olen iloinen, että kuulun sukupolveen, joka on Suomen ensimmäinen aiempaa sukupolvea konservatiivisempi sukupolvi. [/quote] ? Puuttuiko sulla pilkkuja, en saa mitään selvää siitä mitä yrität kirjoittaa. [/quote]
Ei ole kato ollut tota peruskouluopetusta enää niin laadukkaana... [/quote] Eikö teillä ole mitään muuta kommentoitavaa? Eikö kyvyt riitä? Puhelimella on hankala vastata ja hölmönä luotin , että 40kymppiset kykenisi puhumaan asiasta. Mutta tämä oli toki minun virheeni.
[/quote]40-kymmpiset harvemmin puhuu mitään,korkeintaan meedioiden välityksellä...
Huomaa hyvin, että tuolla suuret ikäluokat ketjussa on oikeaa keskustelua, täällä vain väsynyttä läppää. Mistähän se kertoo?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:45"]
Huomaa hyvin, että tuolla suuret ikäluokat ketjussa on oikeaa keskustelua, täällä vain väsynyttä läppää. Mistähän se kertoo?
[/quote]
En tiedä, nauratti tuo otsikko ja siitä tuli mieleen muita kirjainsukupolvia, terv Y-sukupolvea oleva henkilö.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:38"]
40-kymmpiset harvemmin puhuu mitään,korkeintaan meedioiden välityksellä...
[/quote]Kymmpi?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:00"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 23:55"] Kumma ettei samat ihmiset, eli ne x-sukupolvelaiset, jotka haukkuivat suuria ikäluokkia tule nyt tänne rehvastelemaan? Onneksi me nuoret olemme nyt fiksumpia ja mm kunnioitamme vanhoja, esimerkiksi sotaveteraaneja kunnioitamme äksäläisiä enemmän. [/quote] Ehkä niillä ei ole mitään rehvasteltavaa, eikä tarvi olla äänessä. Vai miten on? [/quote] Kyllä heiltä kovasti ääntä lähti tuossa toisessa ketjussa.
[/quote]
Sulta loppu paukut kesken ja tulit tänne vinkumaan?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 01:36"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:38"]
40-kymmpiset harvemmin puhuu mitään,korkeintaan meedioiden välityksellä...
[/quote]Kymmpi?
[/quote]
Suurilla massoilla oli aina matikassa kymmpi!
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 23:49"]
Kaikki on saatu kuin manulle illallinen. Kovia bilettäjiä ja huumeiden käyttäjä hedonisteja nuorena, kovia moralisteja taas vanhana. Mitään eivät ole saaneet aikaan paitsi valitusta, itsekkäitä "mulle kuuluu kaikki oikeudet" ihmisiä. Ansiostanne me y-sukupolvi valmistumme lamaan. Suuri kiitos siis teille 60- ja 70-luvulla syntyneille, KIITOS ihan helvtisti
[/quote]
Ai, mä ymmärrän ja säälinkin niitä. Mitä muuta kuin huumepäitä niistä ois voinu tulla, niin superpaskat vanhemmat niillä oli. Lisäks niitten täytyy maksaa niiten vanhempien tekemät ihan helvetilliset syömävelat.ei se kyl tuu ikinä onnistumaan.
Nyt kyllä haukut väärää puuta. Generation X ei ole syypää tämän päivän ongelmiin - syy on suurissa ikäluokissa, eli sukupolvessa ennen heitä.
Generation X ei ole ollut päättämässä näistä nykyiseen lamaan johtaneista asioista. Nyt toki vallassa on Generation X edustajia paljon eduskunnassa parhaillaan (esim. Stubido on Generation X edustaja), mutta se on siellä nyt siivoamassa jälkiä, se ei aiheuttanut näitä ongelmia. Se on suuret ikäluokat jotka tuhon saivat aikaan.
Mun lapset on nyt noin parikymppisiä enkä voi kuvitella heidän ikäpolveaan tänne haukkumaan vanhempiaan ( 60-luvulla syntyneitä). Eli ketkäs täällä nyt oikein mesoo?
Mun ikäiset valmistui just suoraan lamaan, jäivät työttömiksi, ostivat sairaan kalliita asuntoja, odottivat suurten ikäluokkien eläköitymistä ja työvoimapulaa mitä ei sitten ikinä tullutkaan, lähtivät muihin maihin työn perässä, ym. ja ovat olleet väliinputoajia monessa asiassa. Mut me ketä viel ollaan hengissä ja jossakin hapessa ollaan aikamoisia taistelijoita eikä meille tulla ryppyilemään, me duunataan omille lapsillemme paremmat mahdollisuudet vaikka Suomen kävisi miten. Me ollaan totuttu siihen, että mitään ei anneta ilmaiseksi vaan kaikki pitää hommata itse. Kyllä ainakin meidän lapset pärjää, niillä on niin rautaiset vanhemmat.
Millä lailla se konservatiivisuus näkyy? Saanko arvata? Äänestät persuja, rajat kiinni, homoille kuolemanrangaistus, naiset keittiöön nyrkin ja hellan väliin? Kerro!