Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
1981/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että en ikinä pystyisi osallistumaan tuollaiseen ohjelmaan ja asettaa itseäni arvostelun alle kekkuloimaan bikineissä. Mutta sitten ajattelin, että niin huono ohjelma et eipä tätä kukaan seuraa....  Kuinka väärässä olinkaan!

Vierailija
1982/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pirun hattu Markuksella on usein päässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1983/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi Nicon tatskat, varsinkin kaula, on jäätävän rumat. Jotenkin hassun näköistä, kun se muuten näyttää ihan kuoropojalta. Kamalan tylsä kausi ollut tähän mennessä. Riparillakin oli aikoinaan enemmän säpinää 😒

Vierailija
1984/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainosmainosmainos kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin netistä katsottuna suurin osa ohjelma-ajasta on mainoksia, onkohan teeveessäkin. Vähän menee jo liiallisuuksiin.

Totta.

Oikein säikähdin, kun yritin viime jaksoa katsoa Mtv sovelluksesta ja sitä mainosta lappoi tulemaan aivan solkenaan?!?

Yleensä siellä on armollisesti ilmoitettu se mainosten määrä.

Tosin niitä kookauppias mainoksia tulee samaa peräkkäin useampia. Täytyy yrittää vielä kerran, jos olikin jokin bugi vaan.

Ensin sanotaankin mainosten määrä, se on ihan kohtuullinen, mutta sen jälkeen tulee ilmeisesti sponsoreiden mainoksia jotka vaan kestää ja kestää, yhteensä niissä meni viitisen minuuttia joka mainoskatkolla. Ne voi kelata yli, mutta ne syö ohjelma-aikaa, toisin kuin ne "oikeat" mainokset.

Vierailija
1985/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkijärkkäni tytöissä 1.Rosa 2.Oona 3.Krete 4.Salli 5.Emppu ja 6.Niina. Melinda ois listani 3.s jos ois villassa vielä.

Vierailija
1986/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Le nin ei ole koskaan seurustellut, joutaa pois tuolta.

Siis kuka?????

Eeli. Joku sanoi että on leninin näköä

Vierailija
1987/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Suomesta löydy komeita miehiä? Jos tuonne ilmestyis Ilkka Villiä muistuttava komistus lähtisin tältä istumalta saarelle.😋

Ihmettelen jos ei sinne hae ketään kunnon adonista iskemään Niinaa.

(Villin ulkonäköä en lähde kommentoimaan.)

Vierailija
1988/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Le nin ei ole koskaan seurustellut, joutaa pois tuolta.

Siis kuka?????

Eeli. Joku sanoi että on leninin näköä

Markuksesta sanottiin niin eikä Eelistä.

Vierailija
1989/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nicolla näyttäis olevan hammaslaminaatit ..niin puhtaan valkoiset että yliampuvat läpi.

Vierailija
1990/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nicolla näyttäis olevan hammaslaminaatit ..niin puhtaan valkoiset että yliampuvat läpi.

Entä sitten?

Vierailija
1991/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M ja T olis hyvä pari.

Vierailija
1992/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne laminaateilta näytä vaan joltain kristallivalkaisulta.

Vierailija
1993/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nicolla on ihana ääni.

Niin muuten onkin: matala ja miehekäs.

Pelkän äänen perusteella odottaisi tapaavansa ihan erilaisen miehen.

Näin käy usein. Luon puhelinäänen perusteella mielikuvan ihmisestä ja melkein aina olen väärässä.

Vierailija
1994/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rafael 31?! Näyttää vähintään 45!

Vierailija
1995/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krete vaikuttaa just sellaselta tyypitä, että jos hänellä ei ole kivaa niin kenelläkään muulla ei saa olla. Myrkyttänyt koko villan ilmapiirin. Luulen, et Kretestä ja Nicosta tulee pari ja Krete on niin omistushaluinen et pitää Nicon loppuun asti parina. Näittekö miten sähisi Emilialle ku Emiliaki kerto kiinnostuksestaan naisporukassa? Luulen siis, et Krete tekee tosi selväksi kaikille et Nico on hänen. Luulen jopa et tää pari tulee voittamaan. Ite en tykkää kummastakaan..

Vierailija
1996/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nicolla on ihana ääni.

Niin muuten onkin: matala ja miehekäs.

Pelkän äänen perusteella odottaisi tapaavansa ihan erilaisen miehen.

Näin käy usein. Luon puhelinäänen perusteella mielikuvan ihmisestä ja melkein aina olen väärässä.

Villan muut miehet kuin räkättirastaat.

Vierailija
1997/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla aijemmin moitittiin Niinaa , joten olen suurennuslasia seurannut hänen reaktioitaan tapahtumiin.

Kun Kreta on(kin) suosituin saarelainen , eikä hän. Kasvoilla näkyi pettymys.

Muutenkin han ei iloinnut toisten tyttöjen lailla Kretan treffeistä.

Olisiko puheissa siis perää…

Vierailija
1998/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krete vaikuttaa just sellaselta tyypitä, että jos hänellä ei ole kivaa niin kenelläkään muulla ei saa olla. Myrkyttänyt koko villan ilmapiirin. Luulen, et Kretestä ja Nicosta tulee pari ja Krete on niin omistushaluinen et pitää Nicon loppuun asti parina. Näittekö miten sähisi Emilialle ku Emiliaki kerto kiinnostuksestaan naisporukassa? Luulen siis, et Krete tekee tosi selväksi kaikille et Nico on hänen. Luulen jopa et tää pari tulee voittamaan. Ite en tykkää kummastakaan..

Se mitää sähissy😂 LÄPPÄ oli, ymmärrätkö yhtään hjuumorii?

Vierailija
1999/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin mainostauolla kirjoitti:

Tuolla aijemmin moitittiin Niinaa , joten olen suurennuslasia seurannut hänen reaktioitaan tapahtumiin.

Kun Kreta on(kin) suosituin saarelainen , eikä hän. Kasvoilla näkyi pettymys.

Muutenkin han ei iloinnut toisten tyttöjen lailla Kretan treffeistä.

Olisiko puheissa siis perää…

Tarkoitin

Suurennuslasilla seurannut ..

Vierailija
2000/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mitää sähissy😂 LÄPPÄ oli, ymmärrätkö yhtään hjuumorii?

No teki kyllä harvinaisen selväksi et Nico on hänen, piste. Siitä vasta sota syttyis jos Nico päätyis jonkun muun pariksi. Kyllä siitä tuli vähän sellainen fiilis, et muut tytöt ei saa nyt edes yrittää Nicoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän