Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
2001/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä me naiset solvaamme ja arvostelemme toisia naisia kiusaajiksi ym. katsokaa peiliin.

Vierailija
2002/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krete vaikuttaa just sellaselta tyypitä, että jos hänellä ei ole kivaa niin kenelläkään muulla ei saa olla. Myrkyttänyt koko villan ilmapiirin. Luulen, et Kretestä ja Nicosta tulee pari ja Krete on niin omistushaluinen et pitää Nicon loppuun asti parina. Näittekö miten sähisi Emilialle ku Emiliaki kerto kiinnostuksestaan naisporukassa? Luulen siis, et Krete tekee tosi selväksi kaikille et Nico on hänen. Luulen jopa et tää pari tulee voittamaan. Ite en tykkää kummastakaan..

Se mitää sähissy😂 LÄPPÄ oli, ymmärrätkö yhtään hjuumorii?

No teki kyllä harvinaisen selväksi et Nico on hänen, piste. Siitä vasta sota syttyis jos Nico päätyis jonkun muun pariksi. Kyllä siitä tuli vähän sellainen fiilis, et muut tytöt ei saa nyt edes yrittää Nicoa.

Et oo tosissas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2003/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainosmainosmainos kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin netistä katsottuna suurin osa ohjelma-ajasta on mainoksia, onkohan teeveessäkin. Vähän menee jo liiallisuuksiin.

Totta.

Oikein säikähdin, kun yritin viime jaksoa katsoa Mtv sovelluksesta ja sitä mainosta lappoi tulemaan aivan solkenaan?!?

Yleensä siellä on armollisesti ilmoitettu se mainosten määrä.

Tosin niitä kookauppias mainoksia tulee samaa peräkkäin useampia. Täytyy yrittää vielä kerran, jos olikin jokin bugi vaan.

Ensin sanotaankin mainosten määrä, se on ihan kohtuullinen, mutta sen jälkeen tulee ilmeisesti sponsoreiden mainoksia jotka vaan kestää ja kestää, yhteensä niissä meni viitisen minuuttia joka mainoskatkolla. Ne voi kelata yli, mutta ne syö ohjelma-aikaa, toisin kuin ne "oikeat" mainokset.

Ei taida voida kelata. Tai enpäs ole kokeillut.

Synkkänä vaan laskenut, että yli viisitoista mainosta mukaanlukien tämän saman ohjelman mainos. Pientä rajaa hei.

Jakso oli ihan helvetillistä kiljumista ja huutamista. Emilia aivan aadeehoodeenä.

Vierailija
2004/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä jotenki laimeesti lähteny tää kausi. No ensin oli se Empun ja Tobiansen "salamarakastuminen", niin mietin että jaruttaako kaikki muut nyt siinä pelossa että käy samalla tavalla. Että pelottaa että jos näyttää vihreää valoa, nii mies on heti ihan ns. kiinni. Kukaan naisista ei edes puhu mistään mahdollisesta kiinnostuksesta tms. Yleensä kausien alussa on naisten kesken sellasta kihertämistä, et Mää kyllä tykkään siitä ja siitä, ja mulla on vähä jotai fiiliksiä sitä kohtaan jne. Ja se on aivan ihana. Ja sit verrataan et miten on jutut edennyt. Nyt naiset lähinnä valittaa ja vinkuu ringissä miten ahdistaa. Ainoastaan Oona näyttää olevam edes jollain tasolla innokas tutustumaan miehiin avoimin mielin.

Ja ainoa pari jolla edes jotain näyttää olevan niin on Oona ja Kimi.

Pikkasen alan olla jopa skeptinen sen suhteen, halusiko uusi/uudet mies/miehet ihan itse treffeille Kreten kanssa, vai oliko tämä tuotannolta samanlainen veto kuin väsyneiltä vanhemmilta kiukuttelevalle lapselle, että jospa vaan lahjotaan se hiljaiseksi? Annetaan sille pari uutta ihailijaa? (Tässä kohden en ole täysin tosissani)

Minä katsoin sen first look -pätkän ja hyökkään heti salaliittoteoriasektorille.

Nää jätkäthän oli selkeästi valmennettu kohtaamaan The Draamaqueen "mulla on 'vähän' temperamenttia ja tykkään kyl sillee vttuilla" Krete!!

Sen jonkun mystisen eilisen kalabaliikin jälkeen ollaan saletisti varpaillaan.

Uudet Miehet: "Sä oot mun ihannenainen", "En osaa sanoo ketään muuta kuka kiinnostais".

Lue: Krete, nyt et jää kakkoseksi. Olet ainoa ja ehdoton ykkönen.

("Ellei me oltais tätä luvattu, tuotanto uhkas lähettää meidät samantien takas himaan")

Nico (ainakin): "Mä osaan antaa tilaa, en tuu iholle"

Lue: nyt me tuotannossakin ollaan varpaillaan ettei tuolla enää ykskään nainen kitise et voi ku Mua Ahdistaa. Näille ukoille on määrätty kahden metrin turvaväli teihin jokaiseen naisoletettuun.

Ja sitten ihan oikeasti: toivon mukaan kitisijäkaksoset ei kehtaa valittaa noiden uusien edessä, ja keskittyvät sen sijaan tekemään poikiin vaikutusta.

Mutta ei liian hyvää ettei vaan Queen Krete taas hermostu!

Tässä voi kyllä ollakin jotain perää. Luulen kans, että oli kyllä tuotannon järjestämää, että nämä uudet "halusivat" juuri Kreten kanssa treffeille. Esim. Rafael sano myöhemmin, että kiinnostaa Niina ja oliko Salli, ei edes maininnut Kreteä ollenkaan. Tuskin olisi muuttanut mieltään Kretestä vielä yksien treffien perusteella eli oikeasti ei varmaan edes ollut Kretesrtä kiinnostunut.

Vierailija
2005/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin netistä katsottuna suurin osa ohjelma-ajasta on mainoksia, onkohan teeveessäkin. Vähän menee jo liiallisuuksiin.

Totta.

Oikein säikähdin, kun yritin viime jaksoa katsoa Mtv sovelluksesta ja sitä mainosta lappoi tulemaan aivan solkenaan?!?

Tosin niitä kookauppias mainoksia tulee samaa peräkkäin useampia. Täytyy yrittää vielä kerran, jos olikin jokin bugi vaan.

Ensin sanotaankin mainosten määrä, se on ihan kohtuullinen, mutta sen jälkeen tulee ilmeisesti sponsoreiden mainoksia jotka vaan kestää ja kestää, yhteensä niissä meni viitisen minuuttia joka mainoskatkolla. Ne voi kelata yli, mutta ne syö ohjelma-aikaa, toisin kuin ne "oikeat" mainokset.

Synkkänä vaan laskenut, että yli viisitoista mainosta mukaanlukien tämän saman ohjelman mainos. Pientä rajaa hei.

Jakso oli ihan helvetillistä kiljumista ja huutamista. Emilia aivan aadeehoodeenä.

Kyllä voi kelata. Kokeile vaikka. Ne on laittanut tuon tv version sinne mtv3 palveluun teknisten häiriöiden vuoksi. Niin on tuplamainokset. Eli voi kelata osan mainoksista. Miten ihmiset on näin uusavuttomia. Ite hoksasin asian heti ja kelasin turhat mainokset

Vierailija
2006/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä jotenki laimeesti lähteny tää kausi. No ensin oli se Empun ja Tobiansen "salamarakastuminen", niin mietin että jaruttaako kaikki muut nyt siinä pelossa että käy samalla tavalla. Että pelottaa että jos näyttää vihreää valoa, nii mies on heti ihan ns. kiinni. Kukaan naisista ei edes puhu mistään mahdollisesta kiinnostuksesta tms. Yleensä kausien alussa on naisten kesken sellasta kihertämistä, et Mää kyllä tykkään siitä ja siitä, ja mulla on vähä jotai fiiliksiä sitä kohtaan jne. Ja se on aivan ihana. Ja sit verrataan et miten on jutut edennyt. Nyt naiset lähinnä valittaa ja vinkuu ringissä miten ahdistaa. Ainoastaan Oona näyttää olevam edes jollain tasolla innokas tutustumaan miehiin avoimin mielin.

Ja ainoa pari jolla edes jotain näyttää olevan niin on Oona ja Kimi.

Pikkasen alan olla jopa skeptinen sen suhteen, halusiko uusi/uudet mies/miehet ihan itse treffeille Kreten kanssa, vai oliko tämä tuotannolta samanlainen veto kuin väsyneiltä vanhemmilta kiukuttelevalle lapselle, että jospa vaan lahjotaan se hiljaiseksi? Annetaan sille pari uutta ihailijaa? (Tässä kohden en ole täysin tosissani)

Minä katsoin sen first look -pätkän ja hyökkään heti salaliittoteoriasektorille.

Nää jätkäthän oli selkeästi valmennettu kohtaamaan The Draamaqueen "mulla on 'vähän' temperamenttia ja tykkään kyl sillee vttuilla" Krete!!

Sen jonkun mystisen eilisen kalabaliikin jälkeen ollaan saletisti varpaillaan.

Uudet Miehet: "Sä oot mun ihannenainen", "En osaa sanoo ketään muuta kuka kiinnostais".

Lue: Krete, nyt et jää kakkoseksi. Olet ainoa ja ehdoton ykkönen.

("Ellei me oltais tätä luvattu, tuotanto uhkas lähettää meidät samantien takas himaan")

Nico (ainakin): "Mä osaan antaa tilaa, en tuu iholle"

Lue: nyt me tuotannossakin ollaan varpaillaan ettei tuolla enää ykskään nainen kitise et voi ku Mua Ahdistaa. Näille ukoille on määrätty kahden metrin turvaväli teihin jokaiseen naisoletettuun.

Ja sitten ihan oikeasti: toivon mukaan kitisijäkaksoset ei kehtaa valittaa noiden uusien edessä, ja keskittyvät sen sijaan tekemään poikiin vaikutusta.

Mutta ei liian hyvää ettei vaan Queen Krete taas hermostu!

Tässä voi kyllä ollakin jotain perää. Luulen kans, että oli kyllä tuotannon järjestämää, että nämä uudet "halusivat" juuri Kreten kanssa treffeille. Esim. Rafael sano myöhemmin, että kiinnostaa Niina ja oliko Salli, ei edes maininnut Kreteä ollenkaan. Tuskin olisi muuttanut mieltään Kretestä vielä yksien treffien perusteella eli oikeasti ei varmaan edes ollut Kretesrtä kiinnostunut.

Aika erikoista et ensivaikutelman jälkeen pitäis lyödä hääpäivä lukkoon. Näin kärjistetysti sanoen.

Vierailija
2007/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinaa tuskin Rafael kiinnostaa mutta pakkopareja tulee. Muhamed ei taida haluta enää Niinan pariksi.

Vierailija
2008/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta.

Kyllä voi kelata. Kokeile vaikka. Ne on laittanut tuon tv version sinne mtv3 palveluun teknisten häiriöiden vuoksi. Niin on tuplamainokset. Eli voi kelata osan mainoksista. Miten ihmiset on näin uusavuttomia. Ite hoksasin asian heti ja kelasin turhat mainokset

Uusavuttomuus heittosi oli turha.

Vierailija
2009/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinaa tuskin Rafael kiinnostaa mutta pakkopareja tulee. Muhamed ei taida haluta enää Niinan pariksi.

Muhku ja Tobias olis hyvä pari. Tobsukka lojui niin söpösti Muhkan alavatsan päällä ja sai vielä päänsilitykset kaupan päälle.

Vierailija
2010/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta.

Uusavuttomuus heittosi oli turha.

Joo niin oli, anteeksi. Ei sitä kaikkea voi hoksata. Iteki oon välillä uusavuton.

Vierailija
2011/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä Niinan tai Emilian suosiota.

Niina on hyvin tavallisen näköinen ja ulkonäöllinen vahvuus ovat tummat värjätyt hiukset. Luonteeltaan antaa vaikutelmaa kilttinä ja reiluna tyyppinä, mutta taitaa pohjimmiltaan olla huomion perässä eikä olekaan niin huipputyyppi.

Emilia taas myös hyvin tavis, näyttää lapsekkaalta ja kasvojen perusteella ehkä 12-vuotiaalle. Ja tosiaan pitää itseään ehkä upeampana kuin onkaan.

Yleisellä tasolla kaunein lienee Salli, joka myöskin melko tavis. Krete myös.

Miesten puolella taas Muhamed on paljon komeampi verrattuna naisten kauneuteen. Ja miehet ehkä ulkonäöllisesti mieleenpainuvampia. Esimerkiksi Tatun ollessa Emilian kanssa rinnakkainen, erottui edukseen.

Kaikillahan tuolla on aivan mahtavat kropat ja ovat kivannäköisiä.

Ja en ole itsekään mikään kaunistus, tällainen möhömahainen vanha akka. Nämä ihan yleisinä pohdintoina.

Vierailija
2012/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nico on joka anopin unelma

Vierailija
2013/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muhamed näytti vihaiselta pikkupojalta, kun naiset kirkuivat Kreten saamille viesteille.

No saattaisin minäkin näyttää, en yhtään tykkää kirkunasta ;)

N47

Vierailija
2014/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tämmöstä paskaa viittii edes katsoa?

Vierailija
2015/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nicolla näyttäis olevan hammaslaminaatit ..niin puhtaan valkoiset että yliampuvat läpi.

Entä sitten?

Ei sovi kokonaisuuteen, jos tuolla musteen määrällä on ollut tarkoitus hakea olemukseen jotain bad boy -viboja tai muuten rouheutta... Eipä sillä, että tuollaiset legot sopisi yhtään kenenkään suuhun - luonnottomat tekeleet. Niko Saarisella on myöskin samanlaiset.

Vierailija
2016/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nicolla näyttäis olevan hammaslaminaatit ..niin puhtaan valkoiset että yliampuvat läpi.

Totta, melkein häikäisi :D Saattaa Muhkulta tulla arvostusta!

Vierailija
2017/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuontanto varmaa hakkaa päätä seinää: kukaan ei löydä ketää ja loput vaan ahistuuu. Hyvä show🤣

Vierailija
2018/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä me naiset solvaamme ja arvostelemme toisia naisia kiusaajiksi ym. katsokaa peiliin.

Onhan täällä meitä asiallisiakin!

Vierailija
2019/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tämmöstä paskaa viittii edes katsoa?

Kommentoit silti.

Vierailija
2020/12627 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muhamed näytti vihaiselta pikkupojalta, kun naiset kirkuivat Kreten saamille viesteille.

No saattaisin minäkin näyttää, en yhtään tykkää kirkunasta ;)

N47

Todellinen luonne taisi pilkahtaa esiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän