Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti noilla on tuolla puhelimet käytössä kun yökuvissakin Tobias ja Krete (?) tiirailivat sängyssä näyttöä. Luulin, että puhelin annetaan vain silloin kun tulee viesti tai on juhlat, missä pitää kuvata toisiaan. Mutta näkyi tosiaan olevan puhelin yölläkin käytössä. Vai onkohan heidän netin/puhelimen käyttöä rajoitettu siten, että pääsevät sillä vain Love Island Suomi -sovellukseen? Eikös sinnekin tule uutisia ja paljastuksia tulevasta? Osallustuvatko itse äänestyksiin?
Niillä on sellaset puhelimet käytössä, joilla voi ottaa kuvia, lähettää toisilleen viestejä ym.
Mutta ei tosiaan mitään nettiä tms. käytössä.
Olen käsittänyt, että Love Island Suomen juhlat ovat aina alkoholittomia, boolit on mehua, jne. Mutta eilisen jakson iltajuhlissa monilla oli kädessään tölkki, jonka logo oli peitetty. Oliko holitonta juomaa vai saavatko sittenkin vähän alkoholia? Rafaelin pitämä puhe kuulosti ja näytti siltä, että alkoholi olisi saattanut vähän rentouttaa häntä...?
Miksi tätä ohjelmaa ei tehdä tavallisen näköisistä ihmisistä. Näitä kiiltokuvamaisia on kaikki ohjelmat pullollaan.
Olisi kyllä kiva nähdä Krete ilman noita kilometriripsiä, jotka painavat ikävästi yläluomia puolitankoon. Olisi varmasti omilla ripsillään tai maltillisemmilla pidennyksillä paljon, paljon kauniimpi. Massiivisista tekoripsistä tulee suttuinen ja muovinen look. Silmät näyttää siltä kuin olisi kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän seuraava pudotus? Lähteekö kaksi miestä? Ja onko naisten vuoro valita,mutta varmaan nää uudet saa valkata ekana. Jos Nico ottaa Kreten ja Rafael Niinan,niin käykö että lähtijät löytyy akselilta Tatu,Markus,Eeli tai jopa Kim. Salli pelastanee Tobiaksen. Muhamed lienee turvassa,taitaa olla kaikkien kanssa väleissä
Veikkaan, että yksi miehistä lähtee ja seuraavana päivänä villaan tulee uusi sinkkunainen. Näin se yleensä tässä formaatissa menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti noilla on tuolla puhelimet käytössä kun yökuvissakin Tobias ja Krete (?) tiirailivat sängyssä näyttöä. Luulin, että puhelin annetaan vain silloin kun tulee viesti tai on juhlat, missä pitää kuvata toisiaan. Mutta näkyi tosiaan olevan puhelin yölläkin käytössä. Vai onkohan heidän netin/puhelimen käyttöä rajoitettu siten, että pääsevät sillä vain Love Island Suomi -sovellukseen? Eikös sinnekin tule uutisia ja paljastuksia tulevasta? Osallustuvatko itse äänestyksiin?
Niillä on sellaset puhelimet käytössä, joilla voi ottaa kuvia, lähettää toisilleen viestejä ym.
Mutta ei tosiaan mitään nettiä tms. käytössä.
Eilisessä jaksossa ainakin olivat monta kertaa Love Islandin sovelluksessa katsomassa uusien miesten esittelykuvia.
Miksi Rafael oli ajanut karvat käsistään ja näytti siltä, että myös jaloistaan? Hän tiesi etukäteen kaikenlaista Kretestä, joten luulisi tienneen myös sen, että Krete diggailee karvoja.
Mikseihän Krete fiilistele Muhiksen runsaita käsikarvoja?
Rosa on kyllä ollut pettymys, onko niin hiljainen, ettei saa ruutuaikaa?
Hohhoijaa. Mikä nimimerkkiä vaihteleva trolli tänne nyt ilmestyi häiriköimään. Poistu, kiitos.
Juontajan tatuoinnit kamalat!
Ei paljon puku erottunut kuvista.
Vierailija kirjoitti:
Muhamed on tosi kauniskasvoinen hymykuoppineen. Näyttää kiltiltä ja sympaattiselta. Itse asiassa hänen upeista kasvonpiirteistä tulee vähän mieleen Robin Packalén :D Myös luonteeltaan Muhamed vaikuttaa hyvältä tyypiltä. Fiksu, ajatteleva, mukava.
Toivottavasti löytäisi jonkun, jonka kanssa klikkaa. Kuten esim. Oonan, vaikka Kimi pettyykin. Muhku on kiinnostunut myös Sallista, mutta onkohan Salli liian pinnallinen tuulitunneli Muhkulle? Ja miksi ihmeessä Niina ilmoitti muuttaneensa mielensä ja haluaakin taas tutustua Muhkuun? Varmaan peliliike Niinalta, pelkää jäävänsä kohta yksin, kun niin moni ihailee Sallia..?
Mä en nää Muhamedia ja Oonaa sen kummemmin yhdessä. Luonteeltaan varmaan sopivatkin yhteen, mutta jotenki en pysty näkemään heitä romanttisesti yhdessä enemmän jotenki sisaruksina työkavereina jossain projektissa :D
Mutta saa nähdä, voihan se olla että heistä tuliskin ihan hyvä pari.
Naisten rinnat useimmilla omat mikä on hyvä asia, samoin tatuointeja ei ole, onko jo jäämässä pois nuorilta. Onneksi ihmiset viisastuu!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei tosiaan mitään nettiä tms. käytössä.Eilisessä jaksossa ainakin olivat monta kertaa Love Islandin sovelluksessa katsomassa uusien miesten esittelykuvia.
Oisko jotenki niin että näkevät vain rajattua materiaalia sovelluksesta, tai tuotanto lähettää erillisiä linkkejä/artikkeleja niihin juttuihin jotka halutaan heidän näkevän. Nehän katso niitä kuvia vain ja ainoastaan Kreten puhelimesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen käsittänyt, että Love Island Suomen juhlat ovat aina alkoholittomia, boolit on mehua, jne. Mutta eilisen jakson iltajuhlissa monilla oli kädessään tölkki, jonka logo oli peitetty. Oliko holitonta juomaa vai saavatko sittenkin vähän alkoholia? Rafaelin pitämä puhe kuulosti ja näytti siltä, että alkoholi olisi saattanut vähän rentouttaa häntä...?
Noissa juhlissa tarjotaan kyllä alkoholia, mutta sen määrä on rajoitettu eli parit juomat vain.
Tuonne pitäisi saada ekan parin viikon aikana uutta porukkaa ja pudottaa myös, koska muuten käy niin, että vanhat pudottaa kaikki uudet vaan pois eikä porukoihin pääse. Ja loppukausi menee makoiluksi.
Näinhän se menee. Illalla katsoivat sitten jakson mtv:n palvelusta, ja lukivat, mitä heistä puhutaa vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei tosiaan mitään nettiä tms. käytössä.Eilisessä jaksossa ainakin olivat monta kertaa Love Islandin sovelluksessa katsomassa uusien miesten esittelykuvia.
lainaus jäi edellisestä
Onkohan koko tuotanto sunnuntait vapaalla? Olisi hyvä,jos ees applikaatioon tulisi jotain myös sunnuntaisin.
Kukaan ei ole vielä yrittänyt feikata paria ja näin olisi rahoissa kiinni.
Muhamed on tosi kauniskasvoinen hymykuoppineen. Näyttää kiltiltä ja sympaattiselta. Itse asiassa hänen upeista kasvonpiirteistä tulee vähän mieleen Robin Packalén :D Myös luonteeltaan Muhamed vaikuttaa hyvältä tyypiltä. Fiksu, ajatteleva, mukava.
Toivottavasti löytäisi jonkun, jonka kanssa klikkaa. Kuten esim. Oonan, vaikka Kimi pettyykin. Muhku on kiinnostunut myös Sallista, mutta onkohan Salli liian pinnallinen tuulitunneli Muhkulle? Ja miksi ihmeessä Niina ilmoitti muuttaneensa mielensä ja haluaakin taas tutustua Muhkuun? Varmaan peliliike Niinalta, pelkää jäävänsä kohta yksin, kun niin moni ihailee Sallia..?