Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
1181/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla O:lla suupieli roikkuu jotenkin.

Vierailija
1182/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nyt voisi Tuotanto heittää naisia ulos joka päivä, koska näistä ei juuri kukaan ole kiinnostunut kuin julkisuudesta. Uusia parempia tilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5.9 alkaa BB.

Vierailija
1184/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muhamedilla on ihan helkkarin pitkät jalat :O

Ja nenä!

Ja pitkä palli varmaan!

Pitkänenäsillä miehillä on pieni pipuli.

Tuosta ei löydy mitään empiiristä tutkimusta, täysin höhöhöpöä❣

Vierailija
1185/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tobiaksen ilme, kun E lähti sohvalta:"siinä meni 30k".

Vierailija
1186/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni Emilialla ei oo juurikaan seurustelusuhteita vain tapailua. Ja se näkyy,miksi kiinnostus ei riitä kuin muutamaksi päiväksi. Tunteet ei syty heti,vaihtoon. Ei pitäisi miettiä tulevaa,vaan keskittyä hetkeen..Sama Niinalla.

Vierailija
1187/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tällä kaudella on erityisen ahdistavia miehiä, tai sitten naiset eivät ole valmiita seurustelemaan ja ahdistuvat heti kun pitää alkaa tutustumaan toiseen. Emiliaa ymmärrän kyllä. Tobias on selkeästi aika omistushaluinen ja jotenkin kiirehtii asioissa. Sen sijaan Muhku ei vaikuta lainkaan samanlaiselta. Kannattaisi yleensäkin miettiä onko valmis menemään kisaan, jossa niitä tunteita kuohuu paljon ja pitäisi osata hallita itseään ja tuntea itseään sen verta, että tietää onko valmis seurusteluun.

Vierailija
1188/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tobiaksen ilme, kun E lähti sohvalta:"siinä meni 30k".

Onko palkintosummaa nostettu`? Aiemmin ollut 25 000. Eikä Topsukalla siihen saumoja ole. 

Vierailija
1189/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muhamedilla on ihan helkkarin pitkät jalat :O

Ja nenä!

Ja pitkä palli varmaan!

Pitkänenäsillä miehillä on pieni pipuli.

Tuosta ei löydy mitään empiiristä tutkimusta, täysin höhöhöpöä❣

Ei täysin tuulesta temmattua. Entäs leveä suu naisella tarkoittaa löysää römpsykkää.

Vierailija
1190/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei ihme, että burnoutit lisääntyy ja elämä on pelkkää suorittamista. Kellä 10 000 askelta aamulla on ensimmäinen päivän lenkeistä ja kenellä on vähiten selluliittia. Pate, pitäishän sun nyt treenaa enemmän, v*tut sun lapsista ja elämäntilanteesta!

Terveellisyys on hyvästä ja tykkään itsekin katsoa mitä syö ja tavoitella hyvää fiilistä, mutta en tee sitä jotta voisin huonolla itsetunnolla varustettuna tiukassa kunnossa peilata itseäni ja jatkuvasti haukkua muita. Syön hyvin, syön terveellisesti - ja mieluummin välillä heitän sohvalle ja surutta syön sen suklaalevyn samalla, kun kuuntelen inner growth teemaista äänikirjaa. Se on sitä itsestä (sitä kautta muista) huolehtimista.

Miksi nämä jotka urheilee hullun lailla on niin suosittuja some-maailmassa? Tarkoitan tällä Aitolehteä, Pernillaa jne. Joku siinä on takana.

Mä harrastin nuoruuden Wittgensteinia, Spinozaa, Sokratesia, Wrigtiä ja sitä rajatonta sisäistä kasvua. Mä väsyin. Sitten sairastuin fyysisesti ja melkein kuolin. Minä tajusin että siitä mun jatkuvasta filosofoinnista ja valtavasta sisäisestä kasvusta ei ole loppujen lopuksi hyötyä. Mullan alle minäkin jossain vaiheessa päädyn.

Kiitos lääketieteen (pitkäaikaisen tutkimuksen), minut parannettiin. Nyt olen urheiluhullu. Ja tiedän että en minä lihaksianikaan saa hautaani mutta yritän ainakin kun pysyä fyysisesti hyvässä kunnossa niin kauan kuin elän.

En ole huolissani jos arvostellaan ihmisiä jotka lähtee tv-ohjelmaa varten etelään lomalle bikineissä etsimään poikaystävää. Olen enemmän huolissani että arvostellaan esim politiikkoja (Lepomäki, Marin, Nohynek, Mäkijärvi) ja THL:n ihmisten ulkonäköä koska hehän eivät ole televisiossa vartaloaan esittelemässä.

Hei sielunsisko (vai veli?)! Mäkin oon vaihtanut elämässäni filosofian urheiluun, ja aika paljon paremmin menee nyt. :D

Vierailija
1191/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina ollut muistaakseni viisi vuotta sinkkuna. Selittää varmaan asiaa. Olisi antanut edes tutustumiselle mahdollisuuden. Muhku vaikuttaa fiksulta tyypiltä eikä painostavalta. Asioista olisi hyvä pystyä puhumaan, niistä vaikeistakin tunteista. Sitähän Muhamed hyvin sanoikin toivovansa.

Vierailija
1192/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei ihme, että burnoutit lisääntyy ja elämä on pelkkää suorittamista. Kellä 10 000 askelta aamulla on ensimmäinen päivän lenkeistä ja kenellä on vähiten selluliittia. Pate, pitäishän sun nyt treenaa enemmän, v*tut sun lapsista ja elämäntilanteesta!

Terveellisyys on hyvästä ja tykkään itsekin katsoa mitä syö ja tavoitella hyvää fiilistä, mutta en tee sitä jotta voisin huonolla itsetunnolla varustettuna tiukassa kunnossa peilata itseäni ja jatkuvasti haukkua muita. Syön hyvin, syön terveellisesti - ja mieluummin välillä heitän sohvalle ja surutta syön sen suklaalevyn samalla, kun kuuntelen inner growth teemaista äänikirjaa. Se on sitä itsestä (sitä kautta muista) huolehtimista.

Miksi nämä jotka urheilee hullun lailla on niin suosittuja some-maailmassa? Tarkoitan tällä Aitolehteä, Pernillaa jne. Joku siinä on takana.

Mä harrastin nuoruuden Wittgensteinia, Spinozaa, Sokratesia, Wrigtiä ja sitä rajatonta sisäistä kasvua. Mä väsyin. Sitten sairastuin fyysisesti ja melkein kuolin. Minä tajusin että siitä mun jatkuvasta filosofoinnista ja valtavasta sisäisestä kasvusta ei ole loppujen lopuksi hyötyä. Mullan alle minäkin jossain vaiheessa päädyn.

Kiitos lääketieteen (pitkäaikaisen tutkimuksen), minut parannettiin. Nyt olen urheiluhullu. Ja tiedän että en minä lihaksianikaan saa hautaani mutta yritän ainakin kun pysyä fyysisesti hyvässä kunnossa niin kauan kuin elän.

En ole huolissani jos arvostellaan ihmisiä jotka lähtee tv-ohjelmaa varten etelään lomalle bikineissä etsimään poikaystävää. Olen enemmän huolissani että arvostellaan esim politiikkoja (Lepomäki, Marin, Nohynek, Mäkijärvi) ja THL:n ihmisten ulkonäköä koska hehän eivät ole televisiossa vartaloaan esittelemässä.

Nyt huolestuttaa, pahoittelen tätä, mutta todella se että oletko psykoosissa.

Koska selkeästi myös jotkut lisäksesi täällä ketjussa ovat oikeasti maan tasolle palautuksen tarpeessa.

Liian pitkät jalat ja liian iso aataminomena sekä possupiirteet ja nyt Sokrates on jotain self gwothia... Onko nää kaikki kommentit samalta ihmiseltä? Aivan sekavaa.

Vierailija
1193/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti huomenna tulee uusia tyyppejä..

Vierailija
1194/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei sielunsisko (vai veli?)! Mäkin oon vaihtanut elämässäni filosofian urheiluun, ja aika paljon paremmin menee nyt. :D

Älä jaksa quotata itseäsi. Mistä lähtien kenellekään self help/self growth on ollut filosofiaa. Babe, you would need that though!

Vierailija
1195/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en Tobiaksesta kauheasti tykkää, olisi Emppu voinut vähän avata tunteitaan ja kertoa syitä ahdistukselle. Itsetutkiskelu auttaa. Harmi kun sitä ei osata tehdä.

Vierailija
1196/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla on varmasti ihmisiä, joille vieraan kanssa sänkyyn meno on helpompaa kuin tutustua niihin ihmisiin oikeasti. Sanoisin et ehkä hyvä herätys aika monelle tuolla. Sofia ja Eetu oli ihana esimerkki, Sofia kasvoi ihmisenä tuolla paljon.

Vierailija
1197/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niina ollut muistaakseni viisi vuotta sinkkuna. Selittää varmaan asiaa. Olisi antanut edes tutustumiselle mahdollisuuden. Muhku vaikuttaa fiksulta tyypiltä eikä painostavalta. Asioista olisi hyvä pystyä puhumaan, niistä vaikeistakin tunteista. Sitähän Muhamed hyvin sanoikin toivovansa.

Jätkä osaa groomingin.

Vierailija
1198/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan myös olla että nykyisessä kokoonpanossa ei vain ole sopivia matcheja, jotta kemiaa syttyisi aidosti osapuolten välille. Eihän sekään mikään yllätys ole, kun kourallinen tyyppejä pannaan samaan syssyyn tutustumaan. Harvoin se nappaa täällä ulkomaailmassakaan lukuisista vaihtoehdoista huolimatta.

Vierailija
1199/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka en Tobiaksesta kauheasti tykkää, olisi Emppu voinut vähän avata tunteitaan ja kertoa syitä ahdistukselle. Itsetutkiskelu auttaa. Harmi kun sitä ei osata tehdä.

Kaikille ei vaan halua avautua. Tobias on niin päällekäyvä, että ei ihmekään, jos hänen seurassaan menee lukkoon. Tulee mieleen eräs entinen ystäväni. Kesti pitkään, että sain irrottauduttua hänestä ja sitä ennen koin suurta ahdistusta hänen tapaamisestaan, kun aina oli vaatimassa jotain. Ei antanut happea. 

Vierailija
1200/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee kuinka kankeasti ihmiset halaa toisiaan. Ihan kuin puupökkelöt. Jättäisin mielummin halaamatta, jos on noin vaikeaa. Oliskohan ainoa kerta kun Kimi halasi aidon oloisesti kotiin lähtevää Melindaa, muuten kaikki sarjassa nähdyt halaukset ovat epäluonnollisen jäykkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi