Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Anteeks, nyt sanon vähän rumasti, mut lupaan et se on vika! Musta Emilia näytti tänään vähän possulta ilman meikkiä....Ja juu, en ole itsekään mikään kaunotar, ei sillä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin itsekin että miten Niinaa alko nyt heti ahdistamaan, mutta kuvittelin, että ehkä ne on ollut tuolla aika paljon pidempään kuin mitä meille näytetään. Mutta ilmeisesti ei, koska Muhku on yhtä pihalla :D
Huomasi ettei vaan pysty ihastumaan Muhikseen.
Mun mielestä Salli taas on aidon oloinen. Ehkä ainakin alussa vähän jännitti ja se purkautui nauruna, mutta muuten vaikuttaa siltä että on vaan tosi pirteä luonnostaan. :)
Itse äänestin Salli & Markus, Krete & Muhamed, Rosa & Tobias, Niina & Eeli, Oona & Kimi, Emilia & Tatu
Vierailija kirjoitti:
Toi Tobias ei edes ole mikään ihmeellinen. Kuvittelee itsestään aivan liikoja. Pentu pienillä hauiksilla ja lapsellisella asenteella.
No ei kyllä Emppukaan, pelkkä epävarma harmaavarpunen, joita menee 15 tusinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin itsekin että miten Niinaa alko nyt heti ahdistamaan, mutta kuvittelin, että ehkä ne on ollut tuolla aika paljon pidempään kuin mitä meille näytetään. Mutta ilmeisesti ei, koska Muhku on yhtä pihalla :D
Huomasi ettei vaan pysty ihastumaan Muhikseen.
Ei, vaan meni asioiden edelle. Kuten Muhku sanoi, tuolla ei pidä ajatella, miten asiat ovat 2kk päästä, vaan elää hetkessä. Vain niin voi antaa tunteille todellisen mahdollisuuden noissa olosuhteissa. Jos parin päivän jälkeen pistää kaverizonelle, kun ei tule mitään suuria tunteita, sieltä on vaikea päästä pois. Jos taas pitää "ovet auki" tunteille, saattaa se nyt neutraalilta tuntuva suhde puhjeta kukkaan hyvinkin isosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei ihme, että burnoutit lisääntyy ja elämä on pelkkää suorittamista. Kellä 10 000 askelta aamulla on ensimmäinen päivän lenkeistä ja kenellä on vähiten selluliittia. Pate, pitäishän sun nyt treenaa enemmän, v*tut sun lapsista ja elämäntilanteesta!
Terveellisyys on hyvästä ja tykkään itsekin katsoa mitä syö ja tavoitella hyvää fiilistä, mutta en tee sitä jotta voisin huonolla itsetunnolla varustettuna tiukassa kunnossa peilata itseäni ja jatkuvasti haukkua muita. Syön hyvin, syön terveellisesti - ja mieluummin välillä heitän sohvalle ja surutta syön sen suklaalevyn samalla, kun kuuntelen inner growth teemaista äänikirjaa. Se on sitä itsestä (sitä kautta muista) huolehtimista.
Siitä sisäisestä kasvusta ei ole mitään hyötyä kun olet sairaalassa jalat amputoituna diabeteksen takia tai odotat kolmikymppisenä pääsyä ylipainon takia selkäleikkaukseen.
Täysin liikkumattoman, ylipainoisen ihmisen ja himoliikkujan väliin mahtuu aika paljon. Jos paino pysyy normaalin rajoissa ja liikkuu 2-3 krt viikossa, niin se on jo hyvin. Minusta on erikoista, että ensin haukutaan näiden osallistujien vartalot ja arvostellaan muutamaa muhkuraa takapuolessa. Sitten perustellaan tätä sillä, et mut ku voi tukka diabetes. Diabetes tulee jos olet oikeasti lihaba, etkä liiku tai syö oikein. Nää osallistujathan on koko ajan tuolla puntilla ja ylipainoa ei ole kenelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Anteeks, nyt sanon vähän rumasti, mut lupaan et se on vika! Musta Emilia näytti tänään vähän possulta ilman meikkiä....Ja juu, en ole itsekään mikään kaunotar, ei sillä.
Pahoittelut ei auta, kun porsastelee niistä huolimatta. En käsitä, miksi tuollaisia kommentteja ei voi pitää omana tietonaan.
Eka kertaa ikinä katoin tuota. Luulin aina, että sinne on valittu kauniita ihmisiä, mutta nuohan on ihan taviksia. Tytötkin finninaamasia ei_minkään_näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Muhamedilla näyttää olevan hyvät tunteidenkäsittelytaidot. Sano sillon itkevälle Kretelle, että täytyy näyttää tunteet ja nyt toivoi Niinalta, että voisivat käydä vaikeitakin keskusteluja. Pisteet nousi!
Tolla taktiikalla se ui tyttöjen pöksyihin
😁
Vierailija kirjoitti:
Eka kertaa ikinä katoin tuota. Luulin aina, että sinne on valittu kauniita ihmisiä, mutta nuohan on ihan taviksia. Tytötkin finninaamasia ei_minkään_näköisiä.
Nämä ei nyt ollut ne Miss Suomi-kisat, joita sinä luulit katsovasi.
Siis jos Emilia on tuuliviiri,niin Niina on samanlainen. Eikö hän halunnu Muhkun pariksi ja yhden yön nukuttuaan,onkin ahdistunut. Tobias on saanu kuraa niskaan,mutta pettymys paistoi läpi. En usko,että Salli kiinnostuu,vaikka Tobias varmaan lähtee kilpaan hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tottahan se on. Just katoin, kun E:tä kuvataan alaviistosta esim. makuulla ollessa, niin ihan selvä töpseli nenän paikalla ja pulleat posket siihen päälle, niin on ihan veliponteva. Et ole siis ainoa, joka näkee näin.
Totta.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei ihme, että burnoutit lisääntyy ja elämä on pelkkää suorittamista. Kellä 10 000 askelta aamulla on ensimmäinen päivän lenkeistä ja kenellä on vähiten selluliittia. Pate, pitäishän sun nyt treenaa enemmän, v*tut sun lapsista ja elämäntilanteesta!
Terveellisyys on hyvästä ja tykkään itsekin katsoa mitä syö ja tavoitella hyvää fiilistä, mutta en tee sitä jotta voisin huonolla itsetunnolla varustettuna tiukassa kunnossa peilata itseäni ja jatkuvasti haukkua muita. Syön hyvin, syön terveellisesti - ja mieluummin välillä heitän sohvalle ja surutta syön sen suklaalevyn samalla, kun kuuntelen inner growth teemaista äänikirjaa. Se on sitä itsestä (sitä kautta muista) huolehtimista.
Miksi nämä jotka urheilee hullun lailla on niin suosittuja some-maailmassa? Tarkoitan tällä Aitolehteä, Pernillaa jne. Joku siinä on takana.
Mä harrastin nuoruuden Wittgensteinia, Spinozaa, Sokratesia, Wrigtiä ja sitä rajatonta sisäistä kasvua. Mä väsyin. Sitten sairastuin fyysisesti ja melkein kuolin. Minä tajusin että siitä mun jatkuvasta filosofoinnista ja valtavasta sisäisestä kasvusta ei ole loppujen lopuksi hyötyä. Mullan alle minäkin jossain vaiheessa päädyn.
Kiitos lääketieteen (pitkäaikaisen tutkimuksen), minut parannettiin. Nyt olen urheiluhullu. Ja tiedän että en minä lihaksianikaan saa hautaani mutta yritän ainakin kun pysyä fyysisesti hyvässä kunnossa niin kauan kuin elän.
En ole huolissani jos arvostellaan ihmisiä jotka lähtee tv-ohjelmaa varten etelään lomalle bikineissä etsimään poikaystävää. Olen enemmän huolissani että arvostellaan esim politiikkoja (Lepomäki, Marin, Nohynek, Mäkijärvi) ja THL:n ihmisten ulkonäköä koska hehän eivät ole televisiossa vartaloaan esittelemässä.
Tobias pilas tsäännsinsä olemalla alussa liian innokas, ja rupes pusuttelemaan ennenkuin toinen oikeasti oli valmis.
Emilian pitäisi mennä vielä kotiin kasvamaan. Ei todellakaan ole valmis parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Lässyn lässyn
Äänestittekö pareja? Jos niin ketkä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tää keskustelu Love Island -ohjelmasta vai selluliitin muodostumisesta ja askelmäärän vaikutuksesta siihen?
No sanopa muuta. Mua vaan pistää vi-tuttamaan tämä nuorien kauniiden ihmisten vartaloiden mollaaminen. Nykynuorilla on muutenkin valtavasti ulkonäköpaineita tässä nykyisessä kiiltokuva instagram maailmassa. Oon nähnyt sen läheltä, kun tehnyt töitä nuorten kanssa. Kauniit nuoret naiset viiltelee ja ahdistuu, kun ne ei riitä ja joka puolelta tulee mahdottomia ulkonäköpaineita. Miksiköhän? Eikö täällä voitais keskittyä ohjelmaan ulkonäön ruotimisen sijaan?
Lässyti lässyn lää. Menepä äiti vaikka vatkaamaan isin tattia.
Ja nenä!