Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
1221/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti parit sekottus nyt kunnolla ja seuraavassa äänestyksessä vähiten ääniä saanu pari pihalle.

Vierailija
1222/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmilla kausilla oli mielestäni herttaisia naisia ja kivoja, komeita miehiä. Toivottavasti niitä ilmaantuu tällekin kaudelle…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain myös Sallista kertoo, että viihtyy parhaiten kuulema Tobiaksen ja Emilian kanssa. Kahden lapsellisimman.

Vierailija
1224/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas Oonalla paha akne (kierukka-akne?) poskissa... ei ihme, että on aina paksut pakkelit päällä. Toisaalta vois finnit parantua paremmin kun antais ihon hengittää eikä tukkisi huokosia meikkikerroksella.

Teiniakne ei ole vielä lähtenyt.

Vierailija
1225/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan myös olla että nykyisessä kokoonpanossa ei vain ole sopivia matcheja, jotta kemiaa syttyisi aidosti osapuolten välille. Eihän sekään mikään yllätys ole, kun kourallinen tyyppejä pannaan samaan syssyyn tutustumaan. Harvoin se nappaa täällä ulkomaailmassakaan lukuisista vaihtoehdoista huolimatta.

MUT tarviiko sitä heti niin ihastua? Eikö voisi vain koittaa tutustua, ihan rauhassa ilman paineita?

Tämä! Nykyisin ihan liian kevyesti "svaipataan vasempaan" (meniköhän suunta oikein :D). Ei edes anneta mahdollisuutta tunteille kehittyä. Aika harvoin kuitenkaan tapahtuu sitä elokuvamaailmasta tuttua ensisilmäyksellä rakastumista. Varsinkaan tämäntyyppisessä formaatissa. Sam juttu häirinnyt myös Ensitreffit alttarilla pareissa. Vaikka ollaan valmiita avioliittoon asti, ei silti olla valmiita antamaan mahdollisuutta, jos ei sekunnissa olla korvia myöten rakastuneita. Vähemmän yllättäen ne "katsellaan nyt mihin tämä kehittyy"-tyypit ovat pärjänneet ja salamarakastumista odottavat eronneet. Pahoittelut aiheen ohi lätisemisestä. 

Vierailija
1226/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en tiedä miks, mutta toi Salli vaikuttaa jotenkin ärsyttävältä. En tiedä mikä siinä on. Luonteessa jotenkin huomionhakuisuutta liikaa? Nätti kyllä on. Tällä hetkellä ainoat jotka eivät ärsytä ovatkin sitten Oona ja Kimi. xD

Vierailija
1227/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmilla kausilla oli mielestäni herttaisia naisia ja kivoja, komeita miehiä. Toivottavasti niitä ilmaantuu tällekin kaudelle…

Eikös Salli nyt oo tosi herttainen?

Vierailija
1228/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liian nuoria tyyppejä tänne laitetaan. Keskenkasvuisia ja lapselliasia. Joku tuolla aiemmin mainitsi ikähaarukan 25-35! Kannatan.

Vierailija
1229/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, elämä on nopeammin ohi kun huomaakaan. Huomenna voi tulla parantumaton syöpä ja multaan mätänee keho. Mihin sen elämän haluaa käyttää? Mikä on tärkeää lopulta? Av palsta ja love island?Toisen perseen rasvaprosentin arviointi? Vai joku merkityksellisempi?

Sinulle näköjään merkityksellistä ruotia toisten sanomisia ja tekemisiä. Ei ole kovin hääppöistä sisältöä tuokaan :D

Joo olen aivan samaa mieltä :D kirjoitin tuon myös itelleni. Love island ja tää keskustelu on ollut mun viime iltojen sisältö ja oon tosi huolissani itestäni miten mun elämä valuu viemäriin. Vois tehä jotain niiiiiiin paljon kehittävämpää. Vaikka lukea.

Vierailija
1230/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan liian nuoria tyyppejä tänne laitetaan. Keskenkasvuisia ja lapselliasia. Joku tuolla aiemmin mainitsi ikähaarukan 25-35! Kannatan.

Henkisesti keskenkasvuiset lähtevät tällasiin iltamiin mukaan.

Vierailija
1231/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä äänestin pareiksi : Oona-Kimi, Salli-Markus, Niina-Tobias,Emilia-Tatu, Rosa-Muhku.Kreta-Eeli :D 

Vierailija
1232/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko itsellä tapahtunut jotain henkistä kypsymistä vai onko tämän kauden taso vain todella huono.

Jos nuorten deittailukulttuuri on tuollaista nykyään, niin apua! Ennen ei ole ollut hirveää myötähäpeää katsoessa, mutta nyt on tehnyt vaikeaa ja jätän luultavasti katselun kesken, sillä katsottavaa kuitenkin riittää.

En kestä kuunnella, sit silleee niinku se on liian kiltti ja tasanen ja emmätiiä yms settiä! Miehet ovat olleet eduksi tällä kaudella ja naiset vain jahkaavat (etenkin Emilia ja Niina) ja mikään ei ole hyvin.. Vaikka Tobias on ollut Emiliaa kohtaan liian takertuvainen, oli hänellä silti pointtia siinä, että eikö nyt katsottaisi hetken  matkaa. Ja mitä Emilia nuoleskeli ja kiehnäsi liian aikaisin Tobiaksen kanssa, ja nyt käykin näin :D

En tajua tätä "bad boy" juttua myös ollenkaan. Tykätään kusipäistä, mutta sitten kun nämä kusipäät ottaa seuraavan joka on paremman näköinen ja pettää, niin on suru puserossa..

Tinder-kulttuuri näkyy Emiliassa vahviten, sillä pohtii että jos sieltä joku parempi tulee. Hänellä on ilmeisesti vientiä riittänyt, sillä on niin itsevarma siitä, että mahdollinen uusi tyyppi siten myös kiinnostuu hänestä..

Ja se hetki kun Markus sanoo Sallille, että on kiinnostunut ja päläpälä muuta diibadaapaa, niin Salli aivan lumoutuneena "oikeesti"? :D Nämä naiset ovat kyllä niin ristiriitaisia ja huomionkipeitä.

Ainut järkevä tuntuu olevan se brune (oliko Rosa) ja Kimi, vaikka laukookin koko aikaa jotain nykäs-lauseita.. Olen puhunut :D

Vierailija
1233/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku "tiesi" että isonenäisillä miehillä olisi pieni pippeli...   Ei pidä paikkaansa, vaan asia on täysin päinvastoin, nenän koko korreloi peniksen kokoon!

Vierailija
1234/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sovin ikäni puolesta kaikille äidiksi, mutta  omat lapset samanikäisiä, niin jonkinlainen kosketuspinta on tuon ikäisiin. Ja on tämä nykyinen tapailukulttuuri kyllä aivan outoa. On lähdetty  ohjelmaan etsimään rakkautta ja kun ei tunteet syty heti, niin seuraava kiitos! Siviilissä voidaan kyllä hypätä sänkyyn yhden illan baarituttavuuden kanssa (ei aina ees nimestä tietoa) ja aamulla se on adios. Mutta nyt kuin ois aikaa tutustua rauhassa niin ei sekään sovi. Ja koko ajan odotetaan, että jospa seuraava tulija olis minusta kiinnostunut. 

Ja olen varmaan tosi kukkahattu-täti, mutta miksi ihmeessä nykyään voidaan kuukausia tapailla, jopa useampaa yhtaikaa. Onko kaikki muka niin sitoutumiskammosia, vai onko se vain, että jossain on varmasti parempi ja sitten 35-40 vuotiaana huomataan, että juna meni jo. 

Vierailija
1235/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On liian nuoria naisia tuolla. Varmaan Instassa on näistä viuhkaripsistä kuvia, joissa näyttää itsevarmoilta happy life -meininkineen. Todellisuus kuitenkin toista...

Vierailija
1236/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku "tiesi" että isonenäisillä miehillä olisi pieni pippeli...   Ei pidä paikkaansa, vaan asia on täysin päinvastoin, nenän koko korreloi peniksen kokoon!

Kyllä se on jalkaterän pituus...

Vierailija
1237/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tobias lähti vähän vauhdilla ns liikenteeseen.On varmaan todella mustasukkainen tyyppi parisuhteessa.Emila on ihan kiva.Mitä hänen ulkonäköön tulee niin on ihan kiva ,että on ilman meikkiä.Myös altaalla.Ei vedä meikkivoidetta ym.Tatu on sellainen vähän häslääjä ,mutta toisaalta hauska.Kimi noista ainut joka on sellainen joka tuntuu aikuiselta.

Vierailija
1238/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sovin ikäni puolesta kaikille äidiksi, mutta  omat lapset samanikäisiä, niin jonkinlainen kosketuspinta on tuon ikäisiin. Ja on tämä nykyinen tapailukulttuuri kyllä aivan outoa. On lähdetty  ohjelmaan etsimään rakkautta ja kun ei tunteet syty heti, niin seuraava kiitos! Siviilissä voidaan kyllä hypätä sänkyyn yhden illan baarituttavuuden kanssa (ei aina ees nimestä tietoa) ja aamulla se on adios. Mutta nyt kuin ois aikaa tutustua rauhassa niin ei sekään sovi. Ja koko ajan odotetaan, että jospa seuraava tulija olis minusta kiinnostunut. 

Ja olen varmaan tosi kukkahattu-täti, mutta miksi ihmeessä nykyään voidaan kuukausia tapailla, jopa useampaa yhtaikaa. Onko kaikki muka niin sitoutumiskammosia, vai onko se vain, että jossain on varmasti parempi ja sitten 35-40 vuotiaana huomataan, että juna meni jo. 

Eihän tapailu ole sitoutumista😁

Vierailija
1239/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti parit sekottus nyt kunnolla ja seuraavassa äänestyksessä vähiten ääniä saanu pari pihalle.

Epäilen et ei katsojat pareja päätä vaan tuotanto on jo päättänyt ne.

Vierailija
1240/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaki Tatu on jotenki tosi symppis, vähä kieltämättä sellanen häslä mutta vaikuttaa hauskalta ja pohjimmiltaan kuitenki ihan fiksulta ikäisekseen. Saattaa olla että on tän kauden sellanen "maskotti", että vaikka ei löytäskään suhdetta katsojat ja muut saarelaiset tykkäävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme