Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo varma onko sanottu aiemmin mutta mulle tulee jostain syystä Emiliasta mieleen sen viime(?) kauden Molly. Kasvot ja hiukset sekä olemus vähän samanlainen
Mulle tulee mieleen vaalea versio Elsa Mämmelästä, näytteli Viiviä Ex-onnellisissa. Samanlainen pieni suu ja hamsteri posket.
Emilia muistuttaa sitä tyttöä mielensäpahoittajaelokuvassa. Nimeä en muista.
Minust se näyttää Pieni talo preerialla Marylta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muhamedilla on ihan helkkarin pitkät jalat :O
Ja nenä!
Ja pitkä palli varmaan!
Pitkänenäsillä miehillä on pieni pipuli.
Niin, elämä on nopeammin ohi kun huomaakaan. Huomenna voi tulla parantumaton syöpä ja multaan mätänee keho. Mihin sen elämän haluaa käyttää? Mikä on tärkeää lopulta? Av palsta ja love island?Toisen perseen rasvaprosentin arviointi? Vai joku merkityksellisempi?
Vierailija kirjoitti:
Heehhhee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkeehän sen nenän suuruuden otsalohkollakin. Kyömy kaiken lisäksi, hyyi!
Uljas kyömynenä on minusta upeampi kuin vaikkapa perunanenä tai töpseli.
Leikauttaako kukaan plastikkakirurgilla itselleen kyömynenän?
Itseasiassa joo leikkauttaa. Näin joskus jonkun ohjelman aiheesta.
Miljardi kertaa mielummin kyömy (isokin) kuin hyppyripozzunyherönokka, joita suomalaisilla vilisee ihan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, elämä on nopeammin ohi kun huomaakaan. Huomenna voi tulla parantumaton syöpä ja multaan mätänee keho. Mihin sen elämän haluaa käyttää? Mikä on tärkeää lopulta? Av palsta ja love island?Toisen perseen rasvaprosentin arviointi? Vai joku merkityksellisempi?
Sinulle näköjään merkityksellistä ruotia toisten sanomisia ja tekemisiä. Ei ole kovin hääppöistä sisältöä tuokaan :D
Mun koko elämä on tästä kiinni, mä en tietäisi mitä muuta tehdä kun katsoa tätä. Ihmisiä arvostellaan, miltä he näyttävät ja bimbo botoksia huuleen, Ah. Minä määrittelen tosirakauden tämän sarjan perusteella. Ihanaa kun jotain ihmistä nöyryytetään ja itse olisin imenyt sitä. Mun käsitykseni todellisesta elämästä on niin tässä ohjelmassa. Voi jos minäkin tapaisin jokun joka maksaa minun elämisen ja omistaisi tyhjän pään.
Täytyy kyllä sanoa että Muhamedin fiiliksiin voi samaistua. Toki ei jaksossa oikeastaan näytetty syitä Niinan ahdistukselle ja minkäs hän tunteilleen mahtaa, mutta aika jännä että yhtäkkiä mieli muuttui noin radikaalisti. Mietin tuota Empun tilannetta, jonka näen paljon selvemmin ja ymmärrettäväämmin että häntä ahdistaa. Niinan kohdalla jäi kyllä isoksi kysymysmerkiksi mistä ahdistus tulee, kun ainakin tvstä näytetyissä kohdissa Muhamed on ollut rentona koko tilanteen suhteen eikä painostanut mitenkään toisin kuin ehkä Tobias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka kertaa ikinä katoin tuota. Luulin aina, että sinne on valittu kauniita ihmisiä, mutta nuohan on ihan taviksia. Tytötkin finninaamasia ei_minkään_näköisiä.
Nämä ei nyt ollut ne Miss Suomi-kisat, joita sinä luulit katsovasi.
No nämähän nimenomaan on kuin missikisat nykyään. Ei yhtäkään kaunista naista.
Emilia ei selvästi ole valmis suhteeseen varmaan kenenkään kanssa tällä hetkellä. Sanoi itsekin että aina käy niin, että aluksi kiinnostaa ja heti lopahtaa. Joo, voi toki olla että ei vain ole loksahtanut ja huomaa asian heti, mutta vaikuttaisi enemmänkin siltä että ahdistus tulee hänellä siitä, että ei uskalla antaa itsensä ihastua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heehhhee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkeehän sen nenän suuruuden otsalohkollakin. Kyömy kaiken lisäksi, hyyi!
Uljas kyömynenä on minusta upeampi kuin vaikkapa perunanenä tai töpseli.
Leikauttaako kukaan plastikkakirurgilla itselleen kyömynenän?
Itseasiassa joo leikkauttaa. Näin joskus jonkun ohjelman aiheesta.
Miljardi kertaa mielummin kyömy (isokin) kuin hyppyripozzunyherönokka, joita suomalaisilla vilisee ihan liikaa.
Savolaisilla on hyppyrinenä. Leikkauttihan Papananaamakin klyyvaristaan kyömyn pois.
Oona ja Kimi vaikuttavat fiksuilta suhteensa etenemisen kanssa. Kumpikaan ei hosu ja etenevät omalla painollaan. Ilmankos ei tule tuota vuoristorataa mielialoissa kummallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin itsekin että miten Niinaa alko nyt heti ahdistamaan, mutta kuvittelin, että ehkä ne on ollut tuolla aika paljon pidempään kuin mitä meille näytetään. Mutta ilmeisesti ei, koska Muhku on yhtä pihalla :D
Huomasi ettei vaan pysty ihastumaan Muhikseen.
Ehkä Niina on tottunut niin järkkyihin pleijereihin, et Muhku tuntuu epätodelliselta kilttikseltä. Siitähän vois siis seurata oikeastikin jotain vakavaa, joten siksi pelottaa ottaa edes yhtä vauva-askelta.
Missä on rintakarvalliset MIEHET?
Veikkaan että seuraavaksi villaan saapuu kenties jo huomenna uusi mies tai mies ja nainen. Olisi hyvä koska selvästi monella on tilanne aika jäissä.
E kassialmalla alemmuuskopleksi. Miksi muuten itkeä tihrustaa.
Oona ja Kimi ja Salli ja Markus ovt ainoat tällä hetkellä, joilla näyttää ainakin vielä kipinää löytyvän. Rosaa ja Eeliä ei tosin näkynyt juurikaan koko jaksossa. Eiköhän Rosaakin ahdista jo huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saisi pidettyä käsiä irti Muhamedista. Kaunis vartalo.
Liian isot ja ulkonevat nännipihat ovat no-no. Samoin tuo lyhyt selkä + pitkät jalat -kombo (=s¨åmal ikroppa).
Ei hänen tarvitse kroppaansa hävetä ja onneksi hänellä on myös kunnon nännipihat, eikä mitkään paidannapin kokoiset❤
https://www.instagram.com/p/CS6GiBvLBPl/?utm_source=ig_embed
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä naiset eivät ole tulleet saarelle etsimään miestä, vaan julkisuutta.
Niin siinä käy, kun otetaan mukaan vain parikymppisiä instapimuja. Hieman kypsemmällä kokoonpanolla (aiemman kaudet) oltiin formaatin mukaisella asialla liikkeellä.
Olisin myös toivonut hieman kypsempää porukkaa niin kuin edellisillä kausilla. Nämä piirun päälle kaksikymppiset ei ole valmiita sitoutumaan.
Haluaisin nähdä sen Kreten ihanteekseen mainitsevan pehmeän miehen tuolla. Nuo ylitreenatut pojat ei oikein nappaa.
Ja pitkä palli varmaan!