Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
11681/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin kreteä ja nikoa , koska oona ja kimi on vaan niin vastenmielinen pari. Tosin helppoa oli näistä äänestää, kun kumpikaan ei ole suosikkini.

Vierailija
11682/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään panin merkille, kun Kimi räpsytti silmiä kolme kertaa silleen eri tahtiin. Kelailin tätö kohtausta tarkkaan edes takaisin ja kyllä mä tulin siihen tulokseen, et Kimi ei tykkää Muhkusta, ja nyt on SOS hätätila. Jotenkin hirveen ahdistunu oli. Kelasin sitä kohtaa vielä monta kertaa hidastuksella. Nyt vaan makaan sohvalla pe-iltana ja mietin vieläkin, mitä se tarkotti. 

Ihan samaa katoin että Kimillä ja Muhkulla ainakin nää saaren viimeiset päivät hankalia keskenään. Niina tykkää ihan älyttömästi Muhiksesta, koska nöyrästi tyytyi vain sen meikkikommentteihin, mutta kyllä näki että sitä ärsytti ne,päätti niellä ne koska on ihastunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11683/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Salli ja Eeli voittoon 🥰

Vierailija
11684/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tiedä, missä Muhkun juuret on?

Vierailija
11685/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no eipä innistunut äänestäminen kun olisinputänyt kirjautua mtv tai c more tunnuksilla ja ei satu sellaisia olemaan. Täytyy vain toivoa että oma suosikkipari saa enemmän ääniä ja pääsee finaaliin.

Vierailija
11686/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oona ja Eeli ovat suloisia ihmisiä. Toivottavasti voittavat.

Vierailija
11687/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään panin merkille, kun Kimi räpsytti silmiä kolme kertaa silleen eri tahtiin. Kelailin tätö kohtausta tarkkaan edes takaisin ja kyllä mä tulin siihen tulokseen, et Kimi ei tykkää Muhkusta, ja nyt on SOS hätätila. Jotenkin hirveen ahdistunu oli. Kelasin sitä kohtaa vielä monta kertaa hidastuksella. Nyt vaan makaan sohvalla pe-iltana ja mietin vieläkin, mitä se tarkotti. 

Ihan samaa katoin että Kimillä ja Muhkulla ainakin nää saaren viimeiset päivät hankalia keskenään. Niina tykkää ihan älyttömästi Muhiksesta, koska nöyrästi tyytyi vain sen meikkikommentteihin, mutta kyllä näki että sitä ärsytti ne,päätti niellä ne koska on ihastunut.

Taisi olla Kimin silmänräpsytyskommentti sarkasmia 😁

Vierailija
11688/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

S++ kirjoitti:

Onpas tylsää, että pareille annettiin noinkin paljon valtaa, että saivat "valita" peräti 2 paria finaaliin. 1 pari olisi pitänyt vain päästä suoraan jatkoon ja 3 äänestykseen.[/quote

En ehtinyt katsoa,eli finaaliin menivät suoraan Muhku&Nina sekäSalli&Eeli?

Pudotusäänestykseen Oona& Kimi ja Krete &Niko. Näin kuulin. Huomenna finaaliko.Kiitos tiedoista 

t.kiireinen

Vierailija
11689/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oona ja Eeli ovat suloisia ihmisiä. Toivottavasti voittavat.

Siis SALLI ja Eeli 🙈. Nimet meni sekaisin.

Vierailija
11690/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvatkaas kun tänään mä sen huomasin. Krete näyttää vähän Kylie Minoguelta. Tatu ehkä Thorne Forresterilta (yks niistä). 😄

Kyllä, Kylie 🥰

Tatu on vielä poika, mutta voin kuvitella, että kymmenen vuoden päästä hän on uskomattoman komea mies!

Vierailija
11691/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan tiedä, missä Muhkun juuret on?

Suomen Chicagossa

Vierailija
11692/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä missä alkuaikoina Niina vei ja Muhku vikisi, niin nyt on osat vaihtuneet ja Niina yrittää vain mielistellä Muhkua ihan kaikessa.

Vierailija
11693/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli taas Tatusta tullut Kimille niin paras kaveri. Aina tippujasta on tullut. Ärsyttävä tyyppi.

Vierailija
11694/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Oona ja Kimi tippuu, sitten toivon Sallin ja Eelin voittavan. Vaikka Eeli onkin jotenkin outo, mutta ei likikään niin omistava kuin Muhku. Muhkun kohdalla tulee "juokse-fibat..

Vierailija
11695/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle Emilian ja Tatun äänestöjien äänet menee nyt?

Vierailija
11696/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti varmaan siltä, että seuraavaksi ois pudonnut tuotannon suosikki Niina ja muhku joten piti tehdä tälläinen äänestys jotta pääsevät finaaliin... Katsojien äänillä olisi varmasti molemmat parit ollut finaalissa.

Vierailija
11697/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi miten harmi, että saarelaiset sai noin paljon valtaa. 

Muhamed ja Niina, voivoi. Täällä jotkut ihmiset kommentoi, että tottakai haluaisivat itsekin kuulla, jos vaikka hampaanvälissä kalanruoto. Se on kuitenkin eri asia kuin toisen valintojen arvostelu ja tätämyöten kontrollointi. Kalanruoto ei ole valinta sillä tavalla kuin ulkoinen habitus on. Muhamedin toiminta on itsetuntoa nakertavaa, ja Niina selvästi valehteli sanoessaan, etteivät Muhamedin kommentit vaikuta häneen. Keneen oman ihastuksen kritisoivat kommentit eivät muka vaikuttaisi? Sillon vika pitää vaan tunnistaa ihastuksen kohteestaan, ei itsestään. Juokse Niina!

Nico oli aivan ihana, kun kommentoi ripsi-casea niin, että kunhan toisella on hyvä olla sellaisena kuin on, se riittää. Olivat niin onnellisen näköisiä siellä tanssilattialla. Hyvä pari.

Kimi on puhjennut taas loistoon Oonan kanssa, parin välillä on kemiaa. Tämä ei tee Rosasta mitenkään huonompaa, hänellä on sitten kemiaa enempi jonkun toisen kanssa, niinkuin lähtiessään sanoi itsekin.

Salli ja Eeli olivat kanssa aivan ihanat tanssilattialla, tosi ihanaa, että ovat löytäneet toisensa.

Vierailija
11698/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään, miksi pitää ylipäätään mennä mainitsemaan asiasta? Kuvitteleeko miehet oikeasti että naiset meikkaa heitä varten ja heitä miellyttääkseen? Näki Niinan naamasta, että ei tykännyt kun kommentoi asiaa toistamiseen. Näin ne narsistiset piirteet näkyy mistä myös kauden alussa täällä puhuttu. Hyi 👎🏻

Kyllä mä ainakin haluaisin, että mun lähipiiristä joku (ystävä, puoliso, sisko) sanoisi mulle, jos mun meikki näyttäisi hassulta. Etenkin kun se olisi helposti korjattavissa esim. häivyttämällä selvät rajat tai vähentämällä liian ruskean/liian valkoisen meikin määrää, ettei tulisi klovni- tai Cats-musikaalin jellicle cat -efektiä. Olisin kiitollinen tästä.

Nyt kun katson kuvia omista teinivuosien meikkauksista, niin toivoisin, että joku olisi vinkannut mulle lempeästi, että mun nypityt siittiökulmat näyttää aika erikoisilta ja väärän sävyisen meikkivoiteen raja näkyy kaulassa, jne jne. Silloin en vaan nähnyt noita, kun meikkaustaidot oli vielä hakusessa.

Kyllä haluaisin, että esim. sisko sanoisi, jos meikkini näyttäisi oudolta. Sen sijaan en todellakaan haluaisi, että mies yrittäisi kontrolloida minun ulkonäköäni. En hyväksyisi sellaista hetkeäkään.

Miksi sanominen ei olisi siskon suusta kontrollia? Kannattaa hetki pysähtyä miettimään asiaa. Eli mikä siinä miehen sanomisessa ärsyttää, haittaa ja loukkaa eniten? 

Minun kokemus on, että sisko voi aivan hyvin kontrolloida toista, ja toisaalta mies voi sanoa hyvin kauniisti, ilman pienintäkään halua kontrolloida. Jotain kulttuurista tässä asiassa on.

Ja tämä ei ole kannanotto Muhkun puolesta, valitettavasti hän taitaa haluta oikeastikin kontrolloida. Mutta yleisesti pohdittava asia minusta. Naisen ei automaattisesti tarvitse loukkaantua, jos mies sanoo jotain.

Voisiko tässä olla kyse siitä, että kautta aikojen miehet ovat olleet ns. vallan kahvassa, ja naiset sitä kautta alisteisessa asemassa. Joten helposti jokin kommentti miehen suusta koetaan kontrolloivana, ja ei haluta alistua miehen vallan alle. Ymmärrän tämän täysin. Kun taas jos sisko sanoisi, se ei tunnu niin kontroloivalta.

Vierailija
11699/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

S++ kirjoitti:

Siinä missä alkuaikoina Niina vei ja Muhku vikisi, niin nyt on osat vaihtuneet ja Niina yrittää vain mielistellä Muhkua ihan kaikessa.

Höpö höpö. Muhku vaan on alkanut käyttäytyä kuten 90% vakiintuneista miehistä. Katselee Niinaa vaimomatskuna ja käyttäytyy sen mukaan. Haluaa kolme lasta ja Niinan meikittömänä kotiin. Ne loput 10% on Nicon tyylisiä pikkupoikia. Nauttivat hetken jännätytöistä (kuten Krete) ja siirtyvät seuraavaan kunnes löytävät sopivan naisen ja sisäisen Muhkunsa ja jäävät siihen.

Vierailija
11700/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhku haluaa nätin naisen, mutta eiliiannätin tyttöystäväksi. Jos Niina meikkaa, muutkin miehet voi huomata ja napata kaunottaren. Nimim. Saman kokenut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä