Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
11721/12627 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle Emilian ja Tatun äänestöjien äänet menee nyt?

Uskoisin, että Nicolle ja Kretelle. Jotenkin tuntuu, että molemmat parit on teinien suosiossa.

Itse äänestin Oonaa ja Kimiä.

Vierailija
11722/12627 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonalla ja Kimillä olisi ollut vielä mahdollisuus yltää finaaliin, jos äänestyksessä vastassa olisi ollut Muhku ja Niina, tai äänestysvaihtoehtoja olisi ollut kolme (jolloin vihaajien äänet olisi hajautuneet yhden sijasta kahdelle, mikä olisi parantanut jatkoon pääsyn tn). Nyt kun vastassa on pelkästään ohjelman suosituin pari, ei ole mitään toivoa. Harmi, että tuotanto valitsi tällaisen pudotusratkaisun.

Jep, oli huono liike tuotannolta tämä ratkaisu. Koko ohjelman idea on kuitenkin se, että katsojat saavat päättää pitkälti sen,ketkä jatkavat eteenpäin. Kun on kyse finaalista, onkin pareilla yhtäkkiä valtaa päättää 2/3 finalistista! Eipä siinä, yksi pari voi vain tietysti voittaa,mutta mielellään olisi silti nähnyt katsojien suosikit finaalissa eikä saarelaisten bestikset.

Hyvä juttu kuitenkin se, että äänestys on kuitenkin hyvin totuudenmukainen verrattuna vaikka bbhen,jossa saa äänestää mielivaltaisesti suosikkiaan ja laskelmoida inhokit ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11723/12627 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonalla ja Kimillä olisi ollut vielä mahdollisuus yltää finaaliin, jos äänestyksessä vastassa olisi ollut Muhku ja Niina, tai äänestysvaihtoehtoja olisi ollut kolme (jolloin vihaajien äänet olisi hajautuneet yhden sijasta kahdelle, mikä olisi parantanut jatkoon pääsyn tn). Nyt kun vastassa on pelkästään ohjelman suosituin pari, ei ole mitään toivoa. Harmi, että tuotanto valitsi tällaisen pudotusratkaisun.

En ymmärrä näitä jatkuvia höpinöitä "tuotannon valinnoista". Ihan salaliittoteorioita.

Äänestykseen valikoitui parit, joita saarella olevat äänestivät. Varmasti huomaisivat, jos pudotuksessa on eri parit kuin ovat äänestäneet. S&E ja N&M eivät vaan saaneet ääniä.

Äänestys on voinut mennä esim. näin:

O&K 3 ääntä, N&K 1 ääni

O&K 2 ääntä, N&K 2 ääntä

O&K 1 ääni, N&K 3 ääntä

Vierailija
11724/12627 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin, että Nicolle ja Kretelle. Jotenkin tuntuu, että molemmat parit on teinien suosiossa.

Ei ole sanottua, että ohjelmaa seuraavat vain teini-ikäiset. Aikuisemmat ehkä myös osaavat helpommin erottaa Kimin kaltaiset pelurit oikeista ihastumisista ja eivät äänestä Kimiä ja Oonaa jatkoon. Sitä parempi, jos myös teinit suosivat Nicoa ja Kreteä. Pari on tuottanut riittävästi draamaa jotta katsojien mielenkiinto on säilynyt, mutta eivät ole pelanneet toistensa tunteilla.

Vierailija
11725/12627 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään, miksi pitää ylipäätään mennä mainitsemaan asiasta? Kuvitteleeko miehet oikeasti että naiset meikkaa heitä varten ja heitä miellyttääkseen? Näki Niinan naamasta, että ei tykännyt kun kommentoi asiaa toistamiseen. Näin ne narsistiset piirteet näkyy mistä myös kauden alussa täällä puhuttu. Hyi 👎🏻

Kyllä mä ainakin haluaisin, että mun lähipiiristä joku (ystävä, puoliso, sisko) sanoisi mulle, jos mun meikki näyttäisi hassulta. Etenkin kun se olisi helposti korjattavissa esim. häivyttämällä selvät rajat tai vähentämällä liian ruskean/liian valkoisen meikin määrää, ettei tulisi klovni- tai Cats-musikaalin jellicle cat -efektiä. Olisin kiitollinen tästä.

Nyt kun katson kuvia omista teinivuosien meikkauksista, niin toivoisin, että joku olisi vinkannut mulle lempeästi, että mun nypityt siittiökulmat näyttää aika erikoisilta ja väärän sävyisen meikkivoiteen raja näkyy kaulassa, jne jne. Silloin en vaan nähnyt noita, kun meikkaustaidot oli vielä hakusessa.

Kyllä haluaisin, että esim. sisko sanoisi, jos meikkini näyttäisi oudolta. Sen sijaan en todellakaan haluaisi, että mies yrittäisi kontrolloida minun ulkonäköäni. En hyväksyisi sellaista hetkeäkään.

Miksi sanominen ei olisi siskon suusta kontrollia? Kannattaa hetki pysähtyä miettimään asiaa. Eli mikä siinä miehen sanomisessa ärsyttää, haittaa ja loukkaa eniten? 

Minun kokemus on, että sisko voi aivan hyvin kontrolloida toista, ja toisaalta mies voi sanoa hyvin kauniisti, ilman pienintäkään halua kontrolloida. Jotain kulttuurista tässä asiassa on.

Ja tämä ei ole kannanotto Muhkun puolesta, valitettavasti hän taitaa haluta oikeastikin kontrolloida. Mutta yleisesti pohdittava asia minusta. Naisen ei automaattisesti tarvitse loukkaantua, jos mies sanoo jotain.

Voisiko tässä olla kyse siitä, että kautta aikojen miehet ovat olleet ns. vallan kahvassa, ja naiset sitä kautta alisteisessa asemassa. Joten helposti jokin kommentti miehen suusta koetaan kontrolloivana, ja ei haluta alistua miehen vallan alle. Ymmärrän tämän täysin. Kun taas jos sisko sanoisi, se ei tunnu niin kontroloivalta.

Itse ajattelisin niin, että omalta siskolta on totuttu ottamaan palautetta vastaan. Ja se ikään kuin kuuluu asiaan. Omalta mieheltä sen sijaan odotetaan ihailua, halutaan että se oma mies varauksetta ihailee. Ulkonäköön puuttuminen koetaan tökerönä.

Periaatteessa näin. Toisaalta, vähän lapsellista jos suhteessa kovin pitkään jäädään tuohon "odotan mieheltäni varauksetonta ihailua"- vaiheeseen. Itse haluan elää rehellistä ja tavallista elämää, eikä siihen kuulu sen pidemmät prinsessa-rooli-leikki-sessiot. En halua että mieheni palvoo minua, vaan haluan että hän pitää minua tasavertaisena kumppanina.

Totta kai aina pitää olla hyväkäytöksinen ja kunnioittava, ja jos haluaa puuttua toisen ulkoisiin asioihin, niin se on tehtävä pieteetillä ja nätisti.

Vierailija
11726/12627 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa no eipä innistunut äänestäminen kun olisinputänyt kirjautua mtv tai c more tunnuksilla ja ei satu sellaisia olemaan. Täytyy vain toivoa että oma suosikkipari saa enemmän ääniä ja pääsee finaaliin.

Äänestys oli applikaatiossa.

Kyllä minä sen tiedän. Aplikaatio oli ladattu mutta ei voinut äänestää kun ei ole tunnuksia cmoreen tai ämteeveehen koska vaati kirjautumisen.

Vierailija
11727/12627 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin joskus alkukaudesta tänne ajatuksiani osallistujista. Nyt onkin mielipiteet muuttuneet joidenkin osalta aika paljon. 

Aluksi en pitänyt Kretestä ollenkaan ja ajattelin hänen olevan väärässä formaatissa ja sopivan paremmin esimerkiksi Temptation Islandille tai Paratiisihotelliin. Kauden puolivälin tienoilla aloin kuitenkin pitää Kretestä ja tässä vaiheessa ohjelmaa Krete on ehdoton suosikkini kaikista osallistujista. Kretessä miellyttää se, että hän tuntee olevan hyvin avoin kaikissa tunteissaan, olivat ne sitten positiivisia tai negatiivisia. Kretestä ei välity lainkaan laskelmoivia viboja, enkä usko että hän on varsinaisesti taktikoinut pelin aikana. Krete ei myöskään lässytä rakastumisesta tai rakastamisesta, vaan kertoo pitävänsä Nicosta. 

Nicon ulkonäkö ei miellyttänyt minua aluksi ollenkaan. Nyt Nico on alkanut näyttää silmiini todella miellyttävältä. Jos olisin nuorempi, voisin helposti kuvitella ihastuvani Nicoon. Pidän myös hänen rauhallisesta ja fiksusta olemuksestaan. 

Muhku vaikutti aluksi kiinnostavalta ja hyvältä tyypiltä, nyt ajattelen toisin. Mielestäni Muhku vaikuttaa nyt kovin laskelmoivalta ja jotenkin ärsyttävän kontrolloivalta. Niina taas on kuin ihastunut pikkutyttö. En näe tämän parin välillä aitoa tunnetta, enkä usko että tämä "suhde" jatkuu ulkomaailmassa, ainakaan kovin pitkään.

Eelistä ja Sallista mielipide on pysynyt aika samanlaisena läpi kauden. Molemmat vaikuttava energisiltä ja positiivisilta ihmisiltä. Asia, joka minua heissä häiritsee, on se, että molemmat vaikuttavat hieman, hmmm, pinnallisilta. Ehkä pinnallisuuskaan ei ole se oikein sana, mutta kovasti heidän elämänsä tuntuu pyörivän treenaamisen ja hyvältä näyttämisen ympärillä. Itselleni tällaiseen elämäntapaan on vaikeaa samaistua, jonka johdosta pari tuntuu ei-samaistuttavalta ja siksi on vaikeaa liputtaa heidän puolestaan. Sallin ja Eelin suhde saattaisi toimia ulkomaailmassa. 

Oona ja Kimi. Kimin pisteet ovat kauden edetessä laskeneet kuin lehmän häntä ja hänestä on välittynyt kauden edetessä aika pleijerimäinen vaikutelma. Jäi sellainen olo, että hän feikkasi tunteita Rosa F:ää kohtaan saadakseen pysyä villalla. En usko, että hänellä on syvempiä tunteita Oonaakaan kohtaan, vaan kiinnostus taitaa olla fyysistä enemmän. En usko, että myöskään Oona on kovin vakavalla mielellä liikenteessä. Tämä pari saisi näistä neljästä pudota ensimmäisenä, olisivat saaneet tippua jo ennen Emiliaa ja Tatuakin. 

Krete ja Nico voittoon! 

Mukana on siis kolme hyvin erilaista parisuhdetta. Krete on ilmeisen älykäs ja sanavalmis mutta myös hyvin dominoiva Nicon suhteen, jonka on mukauduttava. Palkinnoksi voi saada kahden minuutin aktin.

Muhku varmaan tulee yhä kontrolloivammaksi sitä mukaa kun Niina rakastuu yhä enemmän. Uskonnollinen tausta ei voi olla vaikuttamatta.

Sallin ja Eelin suhde vaikuttaa tasapainoisimmalta. Sallin pihtaaminenkin on ymmärrettävää sillä videot säilyvät pitkään: "Katos tossa joku Eeli panee sun mutsias".

Luulisin että enemmistö äänestäjistä on naispuolisia, ja monilla on "hevostytön" asenne: poikaystävä on lähinnä hevosen jatke. Siksi Krete ja Nico.

Vierailija
11728/12627 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sanottua, että ohjelmaa seuraavat vain teini-ikäiset. Aikuisemmat ehkä myös osaavat helpommin erottaa Kimin kaltaiset pelurit oikeista ihastumisista ja eivät äänestä Kimiä ja Oonaa jatkoon. Sitä parempi, jos myös teinit suosivat Nicoa ja Kreteä. Pari on tuottanut riittävästi draamaa jotta katsojien mielenkiinto on säilynyt, mutta eivät ole pelanneet toistensa tunteilla.

Siis mitä? Miten joka kaudella joihinkin uppoaa esittäminen? Eka kaudella uppos Aura ja Jeffrey,viime kaudella Juhon esitys meni läpi ja pääsi Jennin,joka oli lätkässä,siivellä finaaliin. Nyt menee läpi Kreten esitys. Harmi Nicon kannalta. Krete on naama norsun v:llä aina kun asiat ei mee hänen mieliksi. Mutta hän on niin cool,suora jne,vaikka mitä ja porukka tykkää..

Vierailija
11729/12627 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

❤️

Vierailija kirjoitti:

Mvp kirjoitti:

Tässäpä nyt kaikkien instat koottuuna.

Krete-Kretzuuuu

Rosa-r0saavila

Niina-Niinauusiautti

Melinda-Melindajosefiina

Oona-Oonaketola

Muhku-Muhamesdanovic

Eeli-Ylijolophi

Kimi-Kimitervaniemi

Salli-Sallieerika

Markus-Maarkyys

Tatu-Tatutammi

Tobias-Tobiasgabrielchavez

Emilia-Emiliakoskenranta

Ei kestä kiittää.

Ps. Jos ap linjoilla tän voi lisätä alotusviestiin.

🇫🇮🇫🇮🇫🇮

❤️❤️❤️❤️🇫🇮

Rosa F- rosamarlenee

Olipa yllätys Rosan insta. En tunnistanut häntä kuvista ollenkaan, oli niin laitettu ja meikattu. Missä se luonnonkaunis nainen on?

Vierailija
11730/12627 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 51vuotias ja ääni menee Kretellle ja Nikolle siksi,koska he ovat selvästi kehittyneet parina. Krete on hauska,viihdyttävä ja aito sanomisissaan,sanoo suoraan kiertelemättä. Nikosta pidän ,koska hän ajattelee mitä sanoo,on selvästi pohdiskeleva,rauhallisesti selkokielellä puhuva hauska nuori mies.

Vierailija
11731/12627 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oona ja Kimi

Kuvottava, vastenmielisiä molemmat ainoina koko formaatit ajan. Ois tod pitänyt pudota ennen Emilia ja Tatua, jotka kunnon ihmisiä 🤢

Salli ja Eeli

Valloittava, rakastettava täydellinen pari. Barbi ja Ken ❤️

Krete ja Niko

Hassu, mielenkiintoinen pari. Sattuu ja tapahtuu koko ajan hyvässä ja pahassa

Niina ja Muhku

Prinssi Aladdin tajuttoman komea, Niina söpö kainaloihin. Epäsuhta pari. Muhku voittaisi, jos parina olisi joku Sallin tyylinen

Vierailija
11732/12627 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Miten joka kaudella joihinkin uppoaa esittäminen? Eka kaudella uppos Aura ja Jeffrey,viime kaudella Juhon esitys meni läpi ja pääsi Jennin,joka oli lätkässä,siivellä finaaliin. Nyt menee läpi Kreten esitys. Harmi Nicon kannalta. Krete on naama norsun v:llä aina kun asiat ei mee hänen mieliksi. Mutta hän on niin cool,suora jne,vaikka mitä ja porukka tykkää..

Jep, Krete uhmaikäinen huonokäytöksinen

Vierailija
11733/12627 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhku taitaa olla sellainen mies, että haluaa naisen olevan meikittä kotona ja hoitavan kodin sekä lapset samalla itse vaatien vaimolta täydellistä suoritusta ja täydellisesti siivotun kodin sekä täydellisiä ruokia ym kun katsoo sivusta vaimon elämää arvostellen. Jos pettää niin se tietysti vaimon syy jne. Tosi ahdistavaa katsoa kuinka Niina sopisi hyvin siihen pikkuvaimo muottiin. Niinan tulevaisuuden takia toivon että heidän juttu ei jatku ulkomaailmassa.

Vierailija
11734/12627 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse äänestin Kreteä ja Nicoa. Tiedän kyllä että esittävät mutta ei haittaa.

Tykkään Kretestä kun näyttää tunteensa eikä ole tylsä.

Uskon Salliin ja Eeeliin mutta pelkkää treeniä ja hymyä ja se ei riitä mulle.

Talossa jos olisi vain Salleja ja Eelejä niin olisi kyllä tylsää katsottavaa.

Aikaisemmilla kausilla mun suosikit oli Anku ja Patrick ja Sofia ja Eetu.

Vierailija
11735/12627 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sukelluslasimeikki" naisilla näyttää pitävän pintansa. En käsitä miten on hienoa valottaa silmien ympärys noin... ihan kuin olisi unimaski ollut kasvoilla aurinkoa ottaessa :O

Vierailija
11736/12627 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatua selkeästi vitutti, kun joutuivat pois saarelta ja voitto meni sivu suun. Näkyi naamasta.

Vierailija
11737/12627 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oona käpristelee noita kotkankynsiään koko ajan. Ja Oonan alahuuli on jotenkin outo. Vino ja liian roikkuva/veltto puhuessa tai jotain. Häiritsee.

Vierailija
11738/12627 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt katson uusintana Aleksin terapiahetkiä Kimille aiheesta kumman valitsee (Rosan vai Oonan). Outo on.

Vierailija
11739/12627 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

❤️

Vierailija kirjoitti:

Mvp kirjoitti:

Tässäpä nyt kaikkien instat koottuuna.

Krete-Kretzuuuu

Rosa-r0saavila

Niina-Niinauusiautti

Melinda-Melindajosefiina

Oona-Oonaketola

Muhku-Muhamesdanovic

Eeli-Ylijolophi

Kimi-Kimitervaniemi

Salli-Sallieerika

Markus-Maarkyys

Tatu-Tatutammi

Tobias-Tobiasgabrielchavez

Emilia-Emiliakoskenranta

Ei kestä kiittää.

Ps. Jos ap linjoilla tän voi lisätä alotusviestiin.

🇫🇮🇫🇮🇫🇮

❤️❤️❤️❤️🇫🇮

Rosa F- rosamarlenee

Olipa yllätys Rosan insta. En tunnistanut häntä kuvista ollenkaan, oli niin laitettu ja meikattu. Missä se luonnonkaunis nainen on?

Saa sitä meikata mutta ei ole mitään lisää hänessä. Ihan on itsensä näköinen.

Vierailija
11740/12627 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää näyttää ihmisten syömistä??!?!? En kestä mikrofonin kautta tehostuvia litkutus- tai rouskutusääniä. Tai lusikan kilutusta kippoa vasten tai vielä vähemmän kalahdusta hampaisiin. Hyi helvetti! Eikö mikrofoneja voi kääntää mutelle siinä vaiheessa, kun joku mussuttaa tai nassuttaa jotain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme