Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
11641/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se säälittävää, mitä ihmiset julkisuuden eteen tekevät. Menevät tuonna leikkimään olemattomia parisuhteita. Miehet vielä Nicoa lukuunottamatta kaikki tasoa, etteivät ole yhdenkään naisen unelmia. Täytyy olla hyvä teeskentelemään, että jaksaa leikkiä olevansa tuollaisista kiinnostunut. Erityisesti Kimin sössötys todella rasittavaa.

Vierailija
11642/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli tosi kurja fiilis, ku Krete kysyi Niinalta, että laittaako illalla ripset. Niina totesi että ei laita. Ei tainnut olla ihan oma päätös :(

Muut naiset pisti kunnon glitterit viimeisiin bileisiin. Niina halusi olla Muhkulle mieliksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11643/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salli ja Eeli on niin hellyyttäviä ett sydän pakahtuu!😍

Tänään mun äänen sai Oona ja Kimi!

Onhan Krete viihdyttävä mutta sitähän tässä ohjelmassa ei haeta ja heistä tulee Nicon kanssa liian Jaura-vibat!😅

Vierailija
11644/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nico oli niin ihana kommentoidessaan tuota meikki-kiistaa:

"Se että hänellä on hyvä olla, se on se pääasia."

Vierailija
11645/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki äänestämään Oonaa ja Kimiä 💗 Mä äänestin jo!

Vierailija
11646/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti äänestivät pareittain niin, että tuli kaikkiaan neljä ääntä. Silloin äänien piti jakautua 2-2-0-0, kun kaksi meni suoraan finaaliin ja kaksi katsojaäänestykseen. 

Salli&Eeli kaveeraavat enemmän Oona&Kimin kanssa, joten varmaan äänestivät Kreteä&Nicoa. Niina kuuluu Kreten porukkaan joten he luultavasti toisinpäin. Ja nuo kaksi paria toisiaan.

Vierailija
11647/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salli ja Eeli on niin hellyyttäviä ett sydän pakahtuu!😍

Tänään mun äänen sai Oona ja Kimi!

Onhan Krete viihdyttävä mutta sitähän tässä ohjelmassa ei haeta ja heistä tulee Nicon kanssa liian Jaura-vibat!😅

Mihin nuo Jaura-vibat perustuvat?

Minusta Nico ja Krete haluavat kyllä olla yhdessä. Totuus-Nico tuskin pelaisi tuollaisella asialla, ja Krete on kaikessa rehellinen ärsyttävyyteen asti.

Kukaan ei uskonut Auraan ja Jeffiin - eivät edes he itse. Kyse oli Auran pesukoneesta 😂

Vierailija
11648/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että jotain kiinnostaa sun äänesi 🙄

Vierailija
11649/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tuota Kreteä vaivaa? Jää tuntikausiksi jauhamaan meikkausasiaa pahantuulisena.

Vierailija
11650/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iljettävää ois istua noille tuoleille, kun naiset istuu niissä paljailla ahtereilla.

Vierailija
11651/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä tuota Kreteä vaivaa? Jää tuntikausiksi jauhamaan meikkausasiaa pahantuulisena.

Joo, me nähtiin just suorana ne monet, monet tunnit.

Eiku hetkinen.

Vierailija
11652/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhku on kontroloiva, toisen ulkonäköön ei pidä puuttua eikä kommentoida. On vaan alkua, tuosta se vaan pahenee. Niina on niin rakastunut ettei huomaa. Pitäis pitää omat rajat.

Vierailija
11653/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näemmä ainakin sua, kun kommentoit.

Vierailija
11654/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhku on ihana ja minusta hienoa, että sanoo, että luonnollinen nainen on paras! 10+ Muhkulle

Vierailija
11655/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sua??

Vierailija
11656/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin Muhkun ulos talosta, luulee olevansa luojan lahja naisille mutta ei ole edes komea monella muulla miehellä parempi kroppa ja naamasta ihan tavis. Lätsä on ihan mauton eikä sovi yhtään. On saanut Niinasta otteen ja Niina korvia myöten rakastunut.

Vierailija
11657/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhku on kuin kreikkalainen jumala. KOMEIN

Vierailija
11658/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketkä saarelaiset poltta6a ..?Niina ..entäs Krete ja Oona ? Tuskin Emppu (vaikka puonnutkin jo) . Nuuskaajia Kimi ja Muhis. Kuka tietää ..entäs Milla polttaako ?ja keitä näitä mm uita saarella käyneitä.

Tatulla ja Niinalla olen nähnyt sytkärin ja tupakka-askin käsissään. Nuuskaa on näkynyt huulessa melkein kaikilla miehillä paitsi Nicolla ja Eelillä. Voi tietty olla nikotiinipussejakin eikä tupakkanuuskaa.

Vierailija
11659/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salli ei halua Eelin kanssa sviittiin, kun Eeli haluaa pillua ja Sallia ei oikeasti kiinnosta yhtään.

Sua ei totuus kiinnosta yhtään. Onko niin vaikea ymmärtää, että joillain on omat periaatteensa, ja niistä ei lipsuta edes potentiaalisen suosion vuoksi? Voi haluta, kovastikin, mutta silti olla päättänyt että pari päivää vielä jaksaa odottaa.

Vierailija
11660/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimin silmistä en rakkautta löydä. Toki voi fyysisen aktin hoitaa Oonan kanssa, mutta silmät kertoo...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme