Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
1101/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi alussa uskonut, mutta nyt mun suosikki noista miehistä on Tatu <3 :D Jotenkin ihana. En kyllä itse ottaisi poikaystäväksi kun on niin poikasen oloinen, mutta tosi kivantyyppinen kunnollinen peruspoika.

Vierailija
1102/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markuksen aataminomena on tosi ällö

Ai nyt jo aataminomena on ällöttävä! Onko liian iso? Liian rasvainen? Leikataan pois! Tähänhän ei voi kukaan vaikuttaa millään muulla tavalla itsessään.

Millaistakohan kommenttia sitten tulisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagram on kyllä mielenkiintoinen alusta. Salli on mun silmään todella upea ohjelmassa, mutta kun katsoin hänen kuviaan IG:stä, näytti jotenkin tosi tavalliselta. Varmaan siksi, kun kaikki näyttää siellä aika hyviltä filttereiden ja tarkkaan valittujen kuvakulmien takia, ei tosielämän kaunottaret erotu enää niin hyvin joukosta.

Vierailija
1104/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä vähän halpisversio UK:sta.

Vierailija
1105/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin vasta nyt mukaan ja TAAS siellä on Emilia-show menossa. Hoh-hoi-jaa....

Vierailija
1106/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei ihme, että burnoutit lisääntyy ja elämä on pelkkää suorittamista. Kellä 10 000 askelta aamulla on ensimmäinen päivän lenkeistä ja kenellä on vähiten selluliittia. Pate, pitäishän sun nyt treenaa enemmän, v*tut sun lapsista ja elämäntilanteesta!

Terveellisyys on hyvästä ja tykkään itsekin katsoa mitä syö ja tavoitella hyvää fiilistä, mutta en tee sitä jotta voisin huonolla itsetunnolla varustettuna tiukassa kunnossa peilata itseäni ja jatkuvasti haukkua muita. Syön hyvin, syön terveellisesti - ja mieluummin välillä heitän sohvalle ja surutta syön sen suklaalevyn samalla, kun kuuntelen inner growth teemaista äänikirjaa. Se on sitä itsestä (sitä kautta muista) huolehtimista.

Siitä sisäisestä kasvusta ei ole mitään hyötyä kun olet sairaalassa jalat amputoituna diabeteksen takia tai odotat kolmikymppisenä pääsyä ylipainon takia selkäleikkaukseen.

Vierailija
1107/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä vähän halpisversio UK:sta.

Totta hitossa on. Ei kai kukaan vakavissaan kuvittele, että Suomessa olisi vara toteuttaa asioita UK-tyyliin. Vähän sama kuin itkisi sitä, että Kuopio ei ole kuin Manchester. 

Vierailija
1108/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että Emppu ja Nina sanoivat suoraan että ei kiinnosta ja eivät jää roikkumaan.

Saadaan uusia pareja ja uutta yritystä.

Vierailija
1109/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta tässä formaatissa on kyllä se ettei viinan kanssa läträtä.

Vierailija
1110/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä Emilia joku leikkaajan kummilapsi tms. kun aina ruudussa`?

Vierailija
1111/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilia ei halia Tobiasta päästä irti, mutta haluu silti kattella muitakin. Miksei nyt sano vaan suoraan Tobiakselle.

Vierailija
1112/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatu ❤️ Emppu

Vierailija
1113/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistava Tobias! Tollanen jankkaaminen ei varmaan paranna tilannetta.

Vierailija
1114/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyökkäävän oloinen tämä Tobias. Taisi pettyä pahasti.

Vierailija
1115/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kappale soi n. 1min 40sek kohdalla tänään jakso 4:ssa, joku ranskankielinen?

Vierailija
1116/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatulla ja Emilialla on naimanaamat :) Oisko siinä seuraavaa paria?

Vierailija
1117/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instagram on kyllä mielenkiintoinen alusta. Salli on mun silmään todella upea ohjelmassa, mutta kun katsoin hänen kuviaan IG:stä, näytti jotenkin tosi tavalliselta. Varmaan siksi, kun kaikki näyttää siellä aika hyviltä filttereiden ja tarkkaan valittujen kuvakulmien takia, ei tosielämän kaunottaret erotu enää niin hyvin joukosta.

Joo sama! Seurasin viime vuoden wellnessmallia Instasta eikä tuo Salli sinänsä mitenkään kiinnittänyt huomiota. Mutta nyt tuossa tv:ssä livekuvassa onkin yllättäen paljon upeampi. Yleensä käy juuri toisin päin.

Vierailija
1118/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei ihme, että burnoutit lisääntyy ja elämä on pelkkää suorittamista. Kellä 10 000 askelta aamulla on ensimmäinen päivän lenkeistä ja kenellä on vähiten selluliittia. Pate, pitäishän sun nyt treenaa enemmän, v*tut sun lapsista ja elämäntilanteesta!

Terveellisyys on hyvästä ja tykkään itsekin katsoa mitä syö ja tavoitella hyvää fiilistä, mutta en tee sitä jotta voisin huonolla itsetunnolla varustettuna tiukassa kunnossa peilata itseäni ja jatkuvasti haukkua muita. Syön hyvin, syön terveellisesti - ja mieluummin välillä heitän sohvalle ja surutta syön sen suklaalevyn samalla, kun kuuntelen inner growth teemaista äänikirjaa. Se on sitä itsestä (sitä kautta muista) huolehtimista.

Siitä sisäisestä kasvusta ei ole mitään hyötyä kun olet sairaalassa jalat amputoituna diabeteksen takia tai odotat kolmikymppisenä pääsyä ylipainon takia selkäleikkaukseen.

haha, arvasin, että heti luullaan ylipainoiseksi. :) voisit miettiä hiukan, mitä kirjoitat entiselle syömishäiriöselle netissä.

Vierailija
1119/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä naiset eivät ole tulleet saarelle etsimään miestä, vaan julkisuutta.

Vierailija
1120/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emilia ei halia Tobiasta päästä irti, mutta haluu silti kattella muitakin. Miksei nyt sano vaan suoraan Tobiakselle.

Sano mun mielestä ihan suoraan, niin minä sen ymmärsin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän