Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
1081/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Topias 🧡 Salli

Vierailija
1082/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua kritisointia, että osallistujien pitäisi olla kiinteämpiä.

Haloo, meillä on ollut 1,5 vuotta pandemia ja koko viime kevään oli kuntosalit kiinni. Kaikki kotitreenivälineet loppu kaupoista. Masentaa kun ei näe kunnolla kavereita. Treenaapa siinä sitten pylly kuntoon telkkaria varten.

Haloo, ovathan nuo miehetkin eläneet pandemia-ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tää keskustelu Love Island -ohjelmasta vai selluliitin muodostumisesta ja askelmäärän vaikutuksesta siihen?

No sanopa muuta. Mua vaan pistää vi-tuttamaan tämä nuorien kauniiden ihmisten vartaloiden mollaaminen. Nykynuorilla on muutenkin valtavasti ulkonäköpaineita tässä nykyisessä kiiltokuva instagram maailmassa. Oon nähnyt sen läheltä, kun tehnyt töitä nuorten kanssa. Kauniit nuoret naiset viiltelee ja ahdistuu, kun ne ei riitä ja joka puolelta tulee mahdottomia ulkonäköpaineita. Miksiköhän? Eikö täällä voitais keskittyä ohjelmaan ulkonäön ruotimisen sijaan?

Vierailija
1084/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksikymppisten resilienssi tapissa: Muutaman päivän tuttavuus lähtee pois lomamatkalta ja jengi itkee silmät päästään tätä menetystä elämässään.

Vierailija
1085/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täs voi tulla viel kukkotappelu Sallist. Three boys

Vierailija
1086/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi Kimin lätkä vertaukset o kyl aikamoisia😂. Puhuukoha se siiviilis noi?

Ps Boy pisti pitkää päätyy ja perää.

Vierailija
1087/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täs voi tulla viel kukkotappelu Sallist. Three boys

Eiköhän Salli tee itse valintansa.

Vierailija
1088/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voisi laittaa lisää naisia vaihtoon, jotta saaret kiltit miehet saavat seuraansa naisia, jotka tietävät, mitä tahtovat. Mut eiköhän seuraavaksi tule kuitenkin uusi mies. 

Vierailija
1089/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo varma onko sanottu aiemmin mutta mulle tulee jostain syystä Emiliasta mieleen sen viime(?) kauden Molly. Kasvot ja hiukset sekä olemus vähän samanlainen

Mulle tulee mieleen vaalea versio Elsa Mämmelästä, näytteli Viiviä Ex-onnellisissa. Samanlainen pieni suu ja hamsteri posket.

Emilia muistuttaa sitä tyttöä mielensäpahoittajaelokuvassa. Nimeä en muista.

Vierailija
1090/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonassa on ripaus transviboja.

Mulle kans tulee siitä välillä mieleen Caitlyn Jenner... joku olemuksessa/ tavassa kantaa itsensä/ jne.. vaikea sanoa mikä tarkemmin...

Vierailija
1091/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina, Krete ja Emppu. Mikä teinikolmikko.

Vierailija
1092/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatulle pinnat keskustelusta Emilian kanssa - sehän sai suunsa auki ja kommunikoi ihan ymmärrettävästi 👍

Vierailija
1093/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihme, että osa tuolla ei ole pariutunut ulkomaailmassa sitten millään, kun keskusteluissa kerrotaan jo ennen pariutumista talossakin, että pelottaa jo etukäteen, että asiat kosahtaa, toinen fiilaa enemmän lopulta ja että kaikki menee mönkään TAI haukutaan ihmisen syöntitapoja, olemusta, hitautta ja eleitä toisille. Näin on varmaan tooosi helppo löytää pari ulkomaailmassakin.....

Vierailija
1094/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuhan näyttää Iivo Niskaselle, punaiset huuletkin.

Vierailija
1095/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo varma onko sanottu aiemmin mutta mulle tulee jostain syystä Emiliasta mieleen sen viime(?) kauden Molly. Kasvot ja hiukset sekä olemus vähän samanlainen

Mulle tulee mieleen vaalea versio Elsa Mämmelästä, näytteli Viiviä Ex-onnellisissa. Samanlainen pieni suu ja hamsteri posket.

Emilia muistuttaa sitä tyttöä mielensäpahoittajaelokuvassa. Nimeä en muista.

Satu Tuuli Karhu Iloisia aikoja elokuvasta on kyseessä.

Vierailija
1096/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää teinikomistuspojat on ihan kuutamolla, kun niiden charmi ei purekkaan yhtä tehokkaasti, kun mihin on tottuneet😄

Vierailija
1097/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Formaatti naisille. Pihdataan, istutaan ja keskustellaan, jos mies toimii naisen mukaan oikein, pääsee yöllä halaamaan. Siinä miehillä kestämistä. Miksi edes osallistuvat?

Vierailija
1098/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilia alemmuuskompleksi kuuluu puheissaan suhteessa Tobiakseen. Tiedostaa huonomman tasonsa. Muutaman vuoden päästä T on tosi kuuma mies.

Vierailija
1099/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tää keskustelu Love Island -ohjelmasta vai selluliitin muodostumisesta ja askelmäärän vaikutuksesta siihen?

No sanopa muuta. Mua vaan pistää vi-tuttamaan tämä nuorien kauniiden ihmisten vartaloiden mollaaminen. Nykynuorilla on muutenkin valtavasti ulkonäköpaineita tässä nykyisessä kiiltokuva instagram maailmassa. Oon nähnyt sen läheltä, kun tehnyt töitä nuorten kanssa. Kauniit nuoret naiset viiltelee ja ahdistuu, kun ne ei riitä ja joka puolelta tulee mahdottomia ulkonäköpaineita. Miksiköhän? Eikö täällä voitais keskittyä ohjelmaan ulkonäön ruotimisen sijaan?

Vaikea ottaa vakavasti ohjelmaa jossa kaksikymppiset etsii rakkautta bikineissä.

Ja sitten siihen vakavampaan asiaan mitä näkee töissä 30-vuotiaiden ja keski-ikäisten parissa, syödään karseat määrää rasvaa ja sokeria. Liikuntaa ei harrasteta, on tukielinsairauksia, sydänsairauksia jne. Diabetes joka toisella. Siinä mielessä olisi hyvä jos oppisi nuoresta pitäen syömään terveellisesti ja liikkumaan.

Ja noiden nuorten naisten vartalot ovat kauniit mutta merkkejä huonoista elintavoista on.

Vierailija
1100/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei ihme, että burnoutit lisääntyy ja elämä on pelkkää suorittamista. Kellä 10 000 askelta aamulla on ensimmäinen päivän lenkeistä ja kenellä on vähiten selluliittia. Pate, pitäishän sun nyt treenaa enemmän, v*tut sun lapsista ja elämäntilanteesta!

Terveellisyys on hyvästä ja tykkään itsekin katsoa mitä syö ja tavoitella hyvää fiilistä, mutta en tee sitä jotta voisin huonolla itsetunnolla varustettuna tiukassa kunnossa peilata itseäni ja jatkuvasti haukkua muita. Syön hyvin, syön terveellisesti - ja mieluummin välillä heitän sohvalle ja surutta syön sen suklaalevyn samalla, kun kuuntelen inner growth teemaista äänikirjaa. Se on sitä itsestä (sitä kautta muista) huolehtimista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän