Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
10941/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muhkun ja Niinan meininki on kyllä niin läpinäkyvää. Hirveä hihkuminen "missä välissä, missä välissä olet ehtinyt järjestää näin hienot treffit, miten upeaa jne." 😂😂 Ainoastaan yksi viltti vedetty nurtsille ja sinne kulkiessa napattu vähän suklaata mukaan😁 Kunnon näyttelijäsuoritus. Menee kyllä jo vähän katsojien aliarvioimiseksi ja antaa hieman typerän kuvan.

Samoin tämä "seurustelun aloitus". Ja hirveä hehkutus, samalla kuitenkin Muhkun "pidetään meidän välisenä". Vaikka varmasti jotain kiinnostusta heillä toisiinsa on, alkaa vaikuttaa feikeimmältä parilta tähän asti tuon muun käytöksen johdosta.

Muhkuhan on jäyhin noista tyypeistä eikä selkeästi tykkäis niistä romanttisuuden osoituksista. Tuo taisi olla sellainen äärimmilleen venyminen hyvän asian takia.

Eeli ja Salli saisivat minun ääneni. Eelille saattaisi sopia lyhempi ja hieman joko vaaleampi, ei keltaista. Tai hieman tummempi tukka.

Vierailija
10942/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä asiasta Kimille plussaa. On ainakin puhunut paljon.

Niinasta ja Muhkusta tullut jotenkin tylsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10943/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oona ja Kimi sais voittaa. Eilen saattoivat olla suosituin pari, mutta jännityksen vuoksi tietysti kerrottiin viimeisenä.

(Rosa tarjoutui ihan itse omatoimisesti laastariksi, kotona harjoitteli ja suunnitteli. Ei se ihan niin vain onnistu aito suhde.)

Kaikista fiksummin ja tyylikkäämmin Rosa olisi tehnyt ilman tuota showta! Olisi tyynenä katsellut sivusta ja kiittäen poistunut talosta ilman mitään puhetta. Puuttui naiselta ylpeys.

Se vahvuuden hokeminen oli itserakkautta!

Vierailija
10944/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oona ja Kimi sais voittaa. Eilen saattoivat olla suosituin pari, mutta jännityksen vuoksi tietysti kerrottiin viimeisenä.

(Rosa tarjoutui ihan itse omatoimisesti laastariksi, kotona harjoitteli ja suunnitteli. Ei se ihan niin vain onnistu aito suhde.)

Kaikista fiksummin ja tyylikkäämmin Rosa olisi tehnyt ilman tuota showta! Olisi tyynenä katsellut sivusta ja kiittäen poistunut talosta ilman mitään puhetta. Puuttui naiselta ylpeys.

Eiköhän noi lähtemiset ja puheet sovita tuotannon kanssa. Rupeaa ällöttää kaikki neuvomiset.

Kaikki talon asukkaat myös piti Rosasta.

Vierailija
10945/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä taitaa jäädä äänestäminen väliin. Kahdella aiemmalla kaudella ollut selvä ykköspari itselle, nyt jokaisessa on jotain hyvää, mutta jotenkin nyt on aivan sama ketkä voittaa..

Vierailija
10946/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sinä et tee tätä ohjelmaa. Tämä vaan sun mielipide. Monet katsojat haluaa kyllä selityksen eli sen puheen.

Muutenkin poistumiset tehdään tulipaikalla ja juontaja oli myös läsnä.

Hienosti lähti ja hienosti puhui.

Vierailija
10947/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä vastailet omiin kommentteihisi?

Vierailija
10948/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites toi Emppu ja Tatu? Kuulinko oikein, että Emilia sanoi etteivät he seurustele ja että ulkomaailmassa (ärsyttävä termi) katotaan sitten miten lähtee rullaamaan omalla painollaan. Tatu on ihan Empun lumoissa ja omaan silmään tuo touhu näyttää kyllä ihan seurustelulta. Pohjustaako Emppu nyt sitä, että kun ulkona ollaan niin oma kaveripiiri kutsuu ja Tatu jää kuin nalli kalliolle. Eikö ohjelman idea ollut hakea elämänsä rakkautta, toivottavasti ihmiset eivät siis äänestä heitä.

Vierailija
10949/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoat kenelle soisin rahat olisivat Salli ja Eeli. Minusta he ovat ainoita, jotka eivät ole sanoneet tai tehneet tuolla mitään sellaista, että olisi tullut olo, että ei rahoja heille. Yksilöinä miellyttäviä ja yhdessä myös.

Juu minusta ovat olleet vähän tylsä pari. Ei mun mielestä Emilia ja Tatukaan ole mitään typerää tuolla tehneet. Aivan sama kuka voiton vie. Tosin en sitä soisi Kretelle, joka on rankalla kädellä muita osallistujia arvosellut.

Vierailija
10950/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonan ja Kimin "rakkaus" ei vaan tahdo oikein näkyä, varsinkin jos vertaa muutamaan muuhun pariskuntaan. Joten miksi ihmeessä tuon parin pitäisi voittaa, kun on on aika paljon syvempiäkin tunteita esillä monella muulla?

Vierailija
10951/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olla seurusteleva pari kirjoitti:

Mites toi Emppu ja Tatu? Kuulinko oikein, että Emilia sanoi etteivät he seurustele ja että ulkomaailmassa (ärsyttävä termi) katotaan sitten miten lähtee rullaamaan omalla painollaan. Tatu on ihan Empun lumoissa ja omaan silmään tuo touhu näyttää kyllä ihan seurustelulta. Pohjustaako Emppu nyt sitä, että kun ulkona ollaan niin oma kaveripiiri kutsuu ja Tatu jää kuin nalli kalliolle. Eikö ohjelman idea ollut hakea elämänsä rakkautta, toivottavasti ihmiset eivät siis äänestä heitä.

Välimatka yli 300 km. Nuoria ovat niin jaksavatko ravata tuota matkaa.

Emilia vielä opiskelee niin vie sekin aikaa.

Emppu taitaa haluta viettää vapaa-aikaa kavereidensa kanssa.

Vierailija
10952/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No parempi olla realistinen ja rehellinen, kun huijata katsojia rakkauden tunnustuksilla. Sama tilanne on myös Eelillä ja Sallilla, eivät seurustele. Nicon ja Kreten homma on myös ihan teatteria, kyse ei ole mistään elämän rakkaudesta. En ymmärrä, että täällä koko ajan arvostellaan Emiliaa. Minä ainakin äänestän heitä.

Vierailija
10953/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin uskon että Niina ja Muhku aikovat tavata toisiansa. Ovat jo niin tottuneita toisiinsa.

Talossa ovat jo vanha pariskunta ja jututkin on vähissä.

Vierailija
10954/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No parempi olla realistinen ja rehellinen, kun huijata katsojia rakkauden tunnustuksilla. Sama tilanne on myös Eelillä ja Sallilla, eivät seurustele. Nicon ja Kreten homma on myös ihan teatteria, kyse ei ole mistään elämän rakkaudesta. En ymmärrä, että täällä koko ajan arvostellaan Emiliaa. Minä ainakin äänestän heitä.

Mua ainakin naurattaa toi Nicon ja Kreten teatteri ja äänestän heitä.

Vierailija
10955/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

First Look!

Vierailija
10956/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallia runneltu. Tarkoittaa ilmeisesti sanallisesti kun Salli itkee. Ihmettelen vähän kun luulisi ettei ole mitään pahaa sanottavaa.

Krete ja Nico haluaa vaan tietää mitä pahaa heistä on puhuttu. Nicoa naurattaa. He kestävät kyllä arvostelun.

Vierailija
10957/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villassa nyt kaksi tyhjää sänkyä ja ovat reunimmaiset. Jännä ettei tuolla voi pitää yhtään hajurakoa.

Vierailija
10958/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nico kysyy pelaako joku täällä. Ei sitten huomannut katsoa peiliin.

Tykkään kyllä Nicosta mutta naurattaa.

Tulin korjaamaan. Nico puhui voittamisesta eikä pelaamisesta.

Vierailija
10959/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina ja Muhku ovat kyllä hassuja. Nauratti tuo yöllinen keskustelu kun sopivat seurustelusta. Muhku toisti lauseensa varmaan kymmeneen kertaan kun Niina "ei kuullut". Oli kyllä niin muodollinen keskustelu ettei kellekään varmasti jäänyt epäselväksi mikä heidän status nyt on. Sitten vielä sovittiin ettei huudella asiasta koko maailmalle. En tiedä miten noita mikkejä on, saavatko ne pois päältä mutta ainakin muut parit ovat aiemmin pystyneet illalla sängyissään keskustelemaan ilman että keskustelut on "vahingossa" päätyneet ohjelmaan.

Vierailija
10960/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä vastailet omiin kommentteihisi?

Hups. Nyt paljastuin...oon kirjottanu nää ihan kaikki. Paitsi noi sun.