Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
10461/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai Kimi teki oikein kun valitsi Oonan.

Mutta tekikö Kimi oikein kun feikkasi Rosalle "aidot" tunteensa ja lupaili kuun taivaalta ja yhteisen tulevaisuuden ja pam nainen tulee taloon ja menee kaksi päivää niin ääni muuttuu kellossa. Se ei ollut oikein ja sitä tässä kritisoidaan. Jos tunteet olisivat olleet niin vahvoja kuin tämä myyntimies antaa ymmärtää niin noin ei olisi käynyt ja tilanne ei olisi ollut mitenkään hankala.

Noh ainakin osaan suhtautua varauksella sitten kun Kimi alkaa hehkuttamaan onneaan Oonan kanssa.

Vierailija
10462/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, Oona ei ollutkaan sitten vain ja ainoastaan Kimin takia tullut paikalle....

Hänellä oli siis MYÖS Aleksi kiikarissa  =O  

Viimeksi piti katsella Muhku-korttia, mutta hänet hylättiin, niin 'täytyy sitten panostaa Kimiin, kai se on mun kohtalo'. Että sellainen omistautuminen. 

Jepjep. 

Huoh, sanoi myös sen jälkeen että jos Kimi ei valitse häntä niin ei tiedä miksi jäisi enää saarelle. Kaikesta te yritätte keksiä vihaa. Oisko siinä ollut sitäpaitsi jotain väärää valita Aleksi?

Oona, Saara ja Eveliina puhuivat terassilla parivalinnoista. Oona toivoi, että Kimi valitsee hänet, mutta oli varautunut myös toiseen lopputulokseen.

Tytöt kertoivat, että Saara haluaa parikseen Aleksin ja Eve Vilin.

Tähän Oona: "Koska mä sit mietin et mä haluisin valita Aleksin just"

(Even ilme oli hämmentynyt )

Myöhemmin Oona Aleksille: "Mut jos mä mietin ketä kaikkii tääl on niin kyl mä sut just haluisin valita eniten"

Oona oli tullut saarelle vain ja ainoastaan Kimin vuoksi, mutta hän oli valmis nappaamaan uuden miehen Saaran nenän edestä, jos Kimi ottaisikin Rosan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10463/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukutaito eli mulle tää oli ilmi selvää koko ajan kun osaa kuunnella ja lukea rivien välistä!! Kimillä oikeesti tunteita Oonaan kohtaan ja se on oikeenlainen sille. Se luuli et Oona jatkaa eteenpäin eli se jäi auki ja siksi aloitti ikinä mitään Rosan kanssa. Koko ajan Oonan tulosta asti ilmiselvää. Mä ihmettelin miten osa täällä arpoi.. Oona on ihana ja ansaitsee voiton!! Oona ja Kimi voittoon! Eka pari jolla synkkasi ja jos ei olisi erotettu yms. mennyt myöhemmin sviittiin olisi tosii vahva pari tuolla.

Vierailija
10464/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menee tv-ohjelma niin pahasti tunteisiin, et alat haukkuun ja kiusaamaan netissä, niin kannattaa jatkossa jättää love island katsomatta. Ja samalla myös kaikki muut reality ohjelmat…

Vierailija
10465/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 7 kirjoitti:

Miks kaikki haukkuu Kimiä, ettekö ole katsoneet alkupään jaksoja - Rosahan tuli Kimin ja Oonan väliin ! Kimi joutui sopeutumaan siihen, et Oona joutui silloin lähtemään kotiin !

Ovat varmaan tulleet joskus jätetyiksi ja siksi myötätriggeröityvät 🤔. Ei ole muuta selitystä kun menee niin todellisen elämän vastaisesti tuo ajattelu, ikään kuin Kimin olisi pitänyt velvollisuudesta jatkaa naisen kanssa, joka kiinnosti vähemmän. Sissus sentään, eivät Kimi ja Rosa olleet kihloja vaihtaneet!

Vierailija
10466/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin oikea päätös Kimiltä. Koko aiemmin niin iloinen ja menevä Kimi meinasi hukkua Rosan seurassa. Rakkaudessa ei kannata valita mitään toisia miellyttääkseen. On pakko kuunnella sydämen ääntä. Ne kyyneleet Kimiltä olivat aitoja. Kyyneleet tulivat, kun yhtäkkiä Oona olikin siinä. Siirsi silloin aiemmin kai tunteensa Oonaan vain Rosaan. Näinkin hullusti kai voi käydä.

Ei siirtäny puhui exästään!

Vierailija
10467/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai oli varautunut kun jo kerran pudonnut ja naisten valinta, ei se heti lähde ulos takas! Se sano ton keskustelun jälkeen kyl et on vain Kimin takia siellä eikä kukaan muu kiinnosta sitä. Eli taas se kuuluisa lukutaito, päin mäntyä menee. Kimin valintakin ilmiselvä!

Vierailija
10468/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimi puhui Oonan kanssa mainiten entisen suhteen,oli ollut rauhallinen suhde niinkui Rosan kanssa ja siitä Kimin kyyneleet.Oona luuli Kimin silloin kyynelehtivän hänen vuokseen...Aavistus on, Rosa toi Kimin ex suhteen ulkomaailmassa mieleen ja pintaan,siksi halusi nyt Oonan. Oma veikkaus että Rosalle oli syvemmät suhteen,oliko Kimin ex elämän rakkaus tai ensirakkaus,sillä tunteisiin on iso vaikutus.

Niin, on varmasti enemmän porukkaa mukana tuossa setissä kuin vain he kolme ja lisää on tulossa.

Vierailija
10469/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, Oona ei ollutkaan sitten vain ja ainoastaan Kimin takia tullut paikalle....

Hänellä oli siis MYÖS Aleksi kiikarissa  =O  

Viimeksi piti katsella Muhku-korttia, mutta hänet hylättiin, niin 'täytyy sitten panostaa Kimiin, kai se on mun kohtalo'. Että sellainen omistautuminen. 

Jepjep. 

Huoh, sanoi myös sen jälkeen että jos Kimi ei valitse häntä niin ei tiedä miksi jäisi enää saarelle. Kaikesta te yritätte keksiä vihaa. Oisko siinä ollut sitäpaitsi jotain väärää valita Aleksi?

Oona, Saara ja Eveliina puhuivat terassilla parivalinnoista. Oona toivoi, että Kimi valitsee hänet, mutta oli varautunut myös toiseen lopputulokseen.

Tytöt kertoivat, että Saara haluaa parikseen Aleksin ja Eve Vilin.

Tähän Oona: "Koska mä sit mietin et mä haluisin valita Aleksin just"

(Even ilme oli hämmentynyt )

Myöhemmin Oona Aleksille: "Mut jos mä mietin ketä kaikkii tääl on niin kyl mä sut just haluisin valita eniten"

Oona oli tullut saarelle vain ja ainoastaan Kimin vuoksi, mutta hän oli valmis nappaamaan uuden miehen Saaran nenän edestä, jos Kimi ottaisikin Rosan.

Niin ja aiemmon. oli se Muhku..joten...

Vierailija
10470/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainut, mä äänestin myös heitä jatkoon 🤗 olivat alunperin mun lempi pari.

Täälläkin yksi, joka äänesti Kimiä ja Oonaa. Oli munkin lemppari jo kauden alussa. Muut parit vaikuttaa nyt tylsiltä.

Vierailija
10471/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa oli laastari. Valitettavasti. Aika moni voi varmasti samaistua.

Vierailija
10472/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jes, oikein meni. Juuri niin kuin pitikin. Me nähtiin alusta saakka tuo sama, jonka Kimikin hoksasi: Oonan kanssa Kimi oli energinen ilopilleri, mutta hänen elämänliekkinsä hiipui, kun Oona tippui ja Rosa valitsi Kimin. Se, että Kimiä ja Rosaa ei näytetty jaksoissa pitkiin aikoihin kuin vilaukselta johtui juurikin tästä, heissä ei ollut mitään näytettävää.

Ja me katsojat tarkkanäköisenä huomasimme myös sen, että vaikka Rosa hehkutti tunteitaan, Kimin puolelta tunne puuttui. Hän kaipasi edelleen Oonaa. Myös Rosan jatkuva Kimin kehuminen ja suoranainen palvominen arveltiin olevan yksi tekijä, joka laski Kimin fiiliksiä. Itsellä sama juttu: jos mies on heti ensimmäisenä iltana ylihehkuttamassa tunteitaan, niin menee maku (pidän sitä vähän creepynä).

Eli voimme onnitella itseämme tarkkanäköisyydästä, kun huomasimme jo aiemmin sen, ettei Kimi ollut täydellä sydämellä Rosan jutussa mukana ja hänen energiansa hiipui. Siksi päätös oli oikea. Nähtäväksi jää onko Oona tosissaan Kimin kanssa, vai oliko tämä vain teatteria.

Rosalle kuitenkin pisteet rohkeudesta lähteä pois kesken pelin ja skipata finaali (olisi saattanut jopa viedä koko potin, koska äänestäjät tsemppaisivat voittoon). Uskon, että hän sai teollaan paljon kannatusta ja uusia faneja.

Ketkä te katsojat?

Puhu itsestäsi vaan.

Me, jotka ollaan täällä pitkin kautta huomattu nuo piirteet Kimissä. Ihmetelty miksi muuttui Rosan parina niin vaisuksi, ihmetelty miksei tätä paria näytetä ja miten Kimin elekielestä näkee, ettei ole täysillä mukana. Täällä on aiheesta kirjoitettu lukuisia viestejä. On ollut tarkkasilmäisiä katsojia.

Jo pari viikkoa sitten kirjoittelin tänne,että onko Kimiin iskeny turnausväsymys tai että Kimin elekielestä huomaa,että ei nappaa. Hyvä ettei lynkattu. No,ei ne silmät valehdelleet. Kaikesta huolimatta kaikkea Rosalle!

Jep, ja kiroili vain Rosalle :( Huomasi että ei ollut rakastunut. Tykkäsi Rosasta, siinä se. Rosa-paralle antoi ymmärtää enemmän, se ei ollut reilua.

Vierailija
10473/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonalla ja Kimillä ei ole mitään tulevaisuutta yhdessä. Koko juttu oli jo ennen Rosan tuloakin ihmeellistä huopaamista ja tunteet loistivat poissaolollaan. Piti olla jostain kuitenkin kiinnostunut niin valikoivat toisensa. Sen takia Rosa pääsikin niin helposti näiden kahden väliin koska Kimi oli Rosalle niin avoin.

Nyt Kimin pää meni sekaisin ja luulee että Oona on joku ihana kielletty hedelmä ja muistaa että heidän välillään olisi muka ollut jotain ihmeellistä mutta näin katsojan silmistä näin ei kyllä ollut.

Vierailija
10474/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muna puhui.

Miten on mahdollista, kun täällähän on kuorossa hoettu, että on munaton?

Vierailija
10475/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tunteet voivat olla niin hämmentäviä alussa, että se soutaminen ja huopaaminen on ymmärrettävää. Voidaan kokeilla jonkun toisenkin kanssa välissä, kunnes aidot tunteet on myönnettävä. Sen totuuden huomaa ehkä vasta, kun toisen menettää. Koettu on. Terv. Team Oona ja Kimi.

Vierailija
10476/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Kimi on ihan yhtä liero ulkomaailmassa ku tuolla saarella että lycka till vaan Oonalle ja Rosalle onnea ko pääsi eroon.

Vierailija
10477/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, nämä pari viime jaksoa ovat olleet sentään jännittäviä. Oli tervetullut lisä muuten niin tylsään kauteen.

Vierailija
10478/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 7 kirjoitti:

Miks kaikki haukkuu Kimiä, ettekö ole katsoneet alkupään jaksoja - Rosahan tuli Kimin ja Oonan väliin ! Kimi joutui sopeutumaan siihen, et Oona joutui silloin lähtemään kotiin !

Kimi näytti sopeutuvan todella hyvin,oli Rosassa kiinni koko ajan ja heillä oli hauskaa,joten mitä ihmettä? Ei paljon Oonaa miettiny.

Vierailija
10479/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muna puhui.

Miten on mahdollista, kun täällähän on kuorossa hoettu, että on munaton?

Hänellä ei ole kananmunia?

Vierailija
10480/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muhis sitten heitti rakkaudentunnustuksen jälkeen "mäkin tykkään susta" Auts. Niinan mikroilme oli paljon puhuva.

Niina näytti pikkurouvalta, joka hieman on pettynyt, mutta rakkaus voittaa ja ilmeili "Sinä hassukki, aina hupsuttelemassa, vähän jopa saa aina hävetäkin, mut niin ihana oot että menköön".

Huomasin että Niina hampaat ei ole niin suorat kuin monilla muilla. Vaatiikohan Muhku suoristamista jos juttu jatkuu?