Mikä on minimimäärä yhteistä aikaa, mitä haluat parisuhteelta?
Itse haluan yhden koko päivän viikossa ja pääsääntöisesti kaikki yöt yhdessä.
Kommentit (11)
Enpä ole laittanut sellaista minimiä. Olen nyt itse 3 viikkoa reissussa.
Oletko maininnut tämän kirjallisessa sopimuksessanne?
Mä lähinnä toivon, että saisin olla edes joskus yksin.
Yöllä nukutaan. Mitä väliä sillä on?
Vaikea sanoa tuntimäärää. Ehkä tunne, että asutaan samaa taloutta ja ollaan samaa tiimiä riittää. Teen vuorotyötä ja puoliso virka-aikaa, joten on päiviä ettei, olla valveilla kuin 30 min yhtäaikaa. Molemmilla on päiviä omaa-aikaa viikossa.
Yhteistä tekemistä pitää olla, jos ei kiinnosta niin ottaisin eron.
Olen etäsuhteessa. Näemme noin kerran viikossa. Yökyläily yksi yö kahdessa viikossa. Sopii meille. Puhelimessa puhutaan joka päivä. Rakkautta riittää. Yhdessä ei ikinä asuta kun asumismuoto molemmilla eri eikä kumpikaan halua sitä muuttaa eikä halutakaan asua yhdessä.
Vaihtelee. Ihan minimimäärä olisi varmaan keskimäärin kaksi yötä yhdessä viikossa ja pisin aika, jonka voisin kuvitella olevani täysin erossa vapaaehtoisesti olisi ehkä kuukausi tai kaksi (jos olisi esim. jokin työtilaisuus ulkomailla, kahden kuukauden päästä vaatisin käymään tai itseni ja lasten lennättämistä maahan (ei voi jättää hoitoonkaan tämän ikäisiä pitkäksi aikaa ja kaipaisivat varmasti yhtä paljon isäänsä)). Maksimimäärä mitä siedän miestäni tai yhtään ketään ihmistä on kokonaisen päivän putkeen ilman taukoa ja sentään pidän itseäni hyvin ekstroverttina ja vähän liiallisen takertuvana ihmisenä.
Olen puolisoni kanssa yhdessä sillä mielellä, että tämä on loppuelämän suhde. Samoin hän. Joten meillä ei todellakaan ole mitään minimimäärävaatimuksia. Aikaa riittää kyllä muutenkin.
Jos näkisin miestäni edes kerran kuukaudessa, niin kokonainen viikonloppukin ois jo tosi jees. 👍
Nimim. Etäsuhteessa