Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
En enää muistanut kunnolla alkuasetelmaa, joten katsoin jakson pikakelauksella.
(suosittelen siirtymistä seuraavaan kommenttiin niille, joiden muisti on parempi tai ei kiinnosta)Markus valitsi ensimmäisenä, jolloin Oona astui esiin, mutta M halusi Emilian.
Tatu valitsi Kreten.
Tobiaksesta olivat kiinnostuneita Melinda ja Emilia. T valitsi Empun ja Markus siirtyi vaihtopenkille.
Oona oli kiinnostunut Kimistä, jonka valinta oli fitness-Rosa.
Kimi joutui syrjään, kun myös Muhku tahtoi parikseen Rosan.
Viimeisessä vaiheessa Markuksesta tuli Oonan ja Kimistä Melindan pari.
Tästä lähdettiin 42 päivää sitten.
Milloin Niina tuli?
Kysyn nyt uudestaan että ketkä tippuu ensin pois?
Veikkaan Saara ja Aleksi.
Vierailija kirjoitti:
Oli miten oli ..tänään taas jännä jakso illalle. Jos tuolla joku muuten pystyy pelaa, niin se on juuri tullut Aleksi.
Miten niin? Tänään voi tulla äänestys ja heikko pari Saaran kanssa.
Voipi tulla kotiin lähtö.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan Saara ja Aleksi.
Mä veikkaan Roni ja Eve.
Vierailija kirjoitti:
Btw kenen biisi soi siinä vaiheessa kun Kimi ja Oona kävelee takasin villaan??
Måneskin: Beggin'. Alkuperäisversion tosin levyttänyt The Four Seasons vuonna 1967.
Kimi joutuu tänään tekemään päätöksensä, viimeinen parivalinta jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan Saara ja Aleksi.Mä veikkaan Roni ja Eve.
Roni on Rosan pari.
Katsoin Oonan ilmettä, kun Rosa valittiin, olipa ilkeä katse. Hui !
Rosan keskustelu Kimin kanssa oli fiksu, ja jos Kim ei ymmärrä, niin sitten ei tajua tilannetta.
Tajusi nukkua kuitenkin sohvalla !!!
Ja nyt hoksasin miksi Kreta on ihmisiä ärsyttänyt. Häneltä puuttuu suomalainen nöyryys ja hän ei osaa peitellä mitään mikroilmeistä voi lukea häntä helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää muistanut kunnolla alkuasetelmaa, joten katsoin jakson pikakelauksella.
(suosittelen siirtymistä seuraavaan kommenttiin niille, joiden muisti on parempi tai ei kiinnosta)Markus valitsi ensimmäisenä, jolloin Oona astui esiin, mutta M halusi Emilian.
Tatu valitsi Kreten.
Tobiaksesta olivat kiinnostuneita Melinda ja Emilia. T valitsi Empun ja Markus siirtyi vaihtopenkille.
Oona oli kiinnostunut Kimistä, jonka valinta oli fitness-Rosa.
Kimi joutui syrjään, kun myös Muhku tahtoi parikseen Rosan.
Viimeisessä vaiheessa Markuksesta tuli Oonan ja Kimistä Melindan pari.
Tästä lähdettiin 42 päivää sitten.
Milloin Niina tuli?
Niina tuli tutustumisjuhlien aikana jo ensimmäisenä iltana.
Ekassa jaksossa saapui myös Eeli. Uusina asukkaina he saivat tehtäväkseen rikkoa kaksi paria.
Eeli halusi Rosan (olipa hänellä flaksia aluksi!), jolloin Niina ei voinut valita parikseen ihastuksensa kohdetta Muhkua, vaan Tatun.
Sinkuiksi jäivät siis Krete ja Muhku.
First lookin perusteella taitaa valinta olla Rosa..
Noita alkupään jaksoja katsellessa tajusin, ettei Krete ole mikään kovis.
Hän oli varma Eelin kiinnostuksesta ja itki parivalinnan jälkeen Muhkulle, että on kakkosvaihtoehto myös talon ulkopuolella.
Sellainen satuttaa ja kasvattaa kuorta.
Ihanaa, että Nico voitti kaikesta vänkäämisestä huolimatta Kreten luottamuksen.
Luulen, että valitsee Rosan ja ulkomailmassa ei toimillaan ja tapailee sitten Oonaa.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Oonan ilmettä, kun Rosa valittiin, olipa ilkeä katse. Hui !
Rosan keskustelu Kimin kanssa oli fiksu, ja jos Kim ei ymmärrä, niin sitten ei tajua tilannetta.
Tajusi nukkua kuitenkin sohvalla !!!Ja nyt hoksasin miksi Kreta on ihmisiä ärsyttänyt. Häneltä puuttuu suomalainen nöyryys ja hän ei osaa peitellä mitään mikroilmeistä voi lukea häntä helposti.
Katsoin uudestaan ja en näe mitään ilkeää katsetta. Ei pidä tuollaista keksiä vaikka Oonasta et tykkää. Näyttää hyvin suhtautuvan asiaan.
Ei ärsytä Krete yhtään.
Täällä on moni ärsyyntynyt aika monesta tyypistä.
On naisten valintavuoro, mutta saarelaiset saavat päättää, kuka asukkaista valitsee ennen ketään muuta.
Krete ja Eveliina ilmoittavat asukkaiden päätöksen topakasti: Kimi joutuu valitsemaan.
Hyvä juttu. Nyt ei venkoilu auta!
Kimille olisi pitänyt antaa muutama päivä enemmän aikaa tehdä valinta.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että valitsee Rosan ja ulkomailmassa ei toimillaan ja tapailee sitten Oonaa.
Ei tuu saamaan Oonaa mielestään.
Kenet Oona valitsee? Toivottavasti Oona pysyy talossa ja pystyy nauttimaan lomasta eikä lähde pois.
Vierailija kirjoitti:
Kimille olisi pitänyt antaa muutama päivä enemmän aikaa tehdä valinta.
No ei todellakaan.
Tämä kausi loppuu ihan just.
Oli miten oli ..tänään taas jännä jakso illalle. Jos tuolla joku muuten pystyy pelaa, niin se on juuri tullut Aleksi.