Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Siis huusiko tuo Krete ensimmäisenä ehdituksenaan kun sviitti tuli jakoon että "meneeks Oona ja Kimi"! Huh mikä käärme, näin vain dumppas Rosan Kimin puolesta koska itse ilmeisesti tykkää enemmän Oonasta.
Toisekseen, miksi ihmeessä Kimi käski Oonan nyt todella taistella itsestään jos samaan marssi sohvalle nukkumaan. Eikö osaa itse päättää? Nyt kyllä Kimin pisteet laskee...
Toi Kreten huutohan oli läppä, missä teidän huumorintaju on... Heti seuraavaksi sanoi että Muhku ja Nina menee
Markus tuli eilen vastaan Tinderissä
Ugh kirjoitti:
Äänestäisivät nyt vaan Kimin ulos ja nähtäisiin kumpi tytöistä lähtee perään. Vai lähteeks kumpikaan. Siinä sitä kontenttia.
Voisihan hän sitten palata päivää ennen 😉. Ois kaikille kaikkee.Ei haittaisi voisi nähdä muittenkin tekemisiä sitäkin viulubändiä ja niitä juhlia, jotka näyttivät sen muutaman sekunnin mitä näytettiin. Harmi.
Muuten olen sitä mieltä, että nyt tämä ensirakastajasketsi venyy katsojan kannalta jo kyllästyttävän pitkäksi ja keskustelu (yhden tai kahden tyypin) jankkaamiseksi,
Ketään ei äänestetä ulos. Äänestetään suosikkiparia ja uskon että Kimillä ja Oonalla on kannattajia. Ekaksi lähtee uudet.
Ei tätä draamaa ole kauan näytetty ja kyllä se kohta loppuu. Kimi ei kuitenkaan finaaliin pääse niin varmaan kestät häntä vielä 6 jakson verran.
Minua on alkanut Emppu ärsyttää tosi paljon. Jotenkin naiivi, mutta myös ylimielinen. Ei vaikuta olevan tosissaan Tatun kanssa. Harmi, kun tykkään Tatusta, mutta en haluaisi Emilian voittavan.
Välillä uskoin, että Muhku ja Niina on tosissaan ihastuneita, mutta nyt tuntuu ihan näyttelemiseltä koko homma. Kumpikaan ei vaikuta aidolta.
Salli ja Eeli toisaalta vaikuttaa aidolta parilta, mutta joku kipinä ehkä puuttuu. Tykkäävät toisistaan, mutta ei vaikuta olevan sellaista rakastumista. Tietysti ihmiset on erilaisia, eikä kaikille edes tule sellaista järisyttävää hormonimyrskyä. Kuitenkin tasapainoisin pari näistä kaikista, ovat samalla sivulla, mikä se ikinä onkaan.
En ymmärrä miksi Kimi on niin Oonan perään. Mielestäni Kimi vaikutti olevan paljon kiinnostuneempi Rosasta kun Rosa tuli. Jos olisin Rosa niin sanoisin itsekin, että odotan miehen tekevän päätöksen nopeasti. Vähän tuntuu, että Kimi valitsee Oonaan.
Krete on tuonut kaivattua draamaa. Mutta en haluaisi olla hänen ystävänsä. Vaikuttaa ilkeältä ja itsekkäältä.
Vierailija kirjoitti:
Minua on alkanut Emppu ärsyttää tosi paljon. Jotenkin naiivi, mutta myös ylimielinen. Ei vaikuta olevan tosissaan Tatun kanssa. Harmi, kun tykkään Tatusta, mutta en haluaisi Emilian voittavan.
Välillä uskoin, että Muhku ja Niina on tosissaan ihastuneita, mutta nyt tuntuu ihan näyttelemiseltä koko homma. Kumpikaan ei vaikuta aidolta.
Salli ja Eeli toisaalta vaikuttaa aidolta parilta, mutta joku kipinä ehkä puuttuu. Tykkäävät toisistaan, mutta ei vaikuta olevan sellaista rakastumista. Tietysti ihmiset on erilaisia, eikä kaikille edes tule sellaista järisyttävää hormonimyrskyä. Kuitenkin tasapainoisin pari näistä kaikista, ovat samalla sivulla, mikä se ikinä onkaan.
En ymmärrä miksi Kimi on niin Oonan perään. Mielestäni Kimi vaikutti olevan paljon kiinnostuneempi Rosasta kun Rosa tuli. Jos olisin Rosa niin sanoisin itsekin, että odotan miehen tekevän päätöksen nopeasti. Vähän tuntuu, että Kimi valitsee Oonaan.
Tietysti Kimi oli Rosasta alussa kiinnostuneempi! Olihan Oona tiputettu Rosan toimesta ja Kimi ymmärsi pelin kannalta, että täytyy olla Rosasta kiinnostunut tai lentää talosta ulos. Tieksä?😘
Kyllä Kimillä ja Oonalla oli aidot kyyneleet hyvästellessä! Kimi sanoi siinä Oonalle, että jatketaan tästä ulkopuolella.
( Rosahan ei tätä nähnyt vaan alkoi kuherrella Kimin päätä kääntäen.) Alkoi melkein heti kujertaa perhosista mahasta. Likka oli läksynsä lukenut ulkopuolelta. Vahva teeskentelijä!Oonan putoamisen jälkeen Kimi puhui miesten kanssa päivittäin Oonasta ja vielä telttaretkelläkin ja sieltä tullessaan oli viileämpi Rosaa kohtaan ja siitähän tuli heille konflikti.
Oona näki tämän kaiken ulkopuolelta!Nyt vain Kimin pisteet laski, kun ei miehille uskaltanut kertoa, että heillä oli jonkinlainen soppari Oonan kanssa sitten ulkopuolella.( kyselivät tunnelmia Oonan tultua)
Krete on tuonut kaivattua draamaa. Mutta en haluaisi olla hänen ystävänsä. Vaikuttaa ilkeältä ja itsekkäältä.
Minusta Krete vaikuttaa kaikista rehellisemmältä! Ei turhaan mielistele katsojia!
Nyt! Instassa Kimin ja Rosan taivaanrantahymykuvia!
Saako Oona lemput?
No joo, kyllä tää on kivaa tiäksä sillee niiku ihan oikeesti diippiä olla tiäksä niiku tääl. Must ihan oikeesti tuntuu tiäksä siltä, ettei tää ole tiäksä niiku läppää. Mä sanoin tolle X:llee ihan oikeesti silleen, että nyt sen pitäis niiku tiäksä silleen ihan oikeesti sanoa jotain, mitä se tiäksä on niiku mieltä. Mä en niiku ihan oikeesti jaksa kattoa tota niiku silleen sen flipperiä, ku se ei tiäksä tiiä ihan oikeesti mitä se ite haluu. Mä taidanki niiku silleen feidata koko tyypin, kun se ei niiku silleen sano mulle tiäksä mitään diippiä tiäksä. Jne...
Minun mielestä kaikki saarelaiset pitäisi asettaa syytteeseen suomen kielen raiskauksesta – tiäksä niiku silleen ihan oikeesti?
Vierailija kirjoitti:
Ugh kirjoitti:
Äänestäisivät nyt vaan Kimin ulos ja nähtäisiin kumpi tytöistä lähtee perään. Vai lähteeks kumpikaan. Siinä sitä kontenttia.
Voisihan hän sitten palata päivää ennen 😉. Ois kaikille kaikkee.Ei haittaisi voisi nähdä muittenkin tekemisiä sitäkin viulubändiä ja niitä juhlia, jotka näyttivät sen muutaman sekunnin mitä näytettiin. Harmi.
Muuten olen sitä mieltä, että nyt tämä ensirakastajasketsi venyy katsojan kannalta jo kyllästyttävän pitkäksi ja keskustelu (yhden tai kahden tyypin) jankkaamiseksi,
Ketään ei äänestetä ulos. Äänestetään suosikkiparia ja uskon että Kimillä ja Oonalla on kannattajia. Ekaksi lähtee uudet.
Ei tätä draamaa ole kauan näytetty ja kyllä se kohta loppuu. Kimi ei kuitenkaan finaaliin pääse niin varmaan kestät häntä vielä 6 jakson verran.
Henkilökohtaisesti en kestä tuota kolmiodraamaa enää tätä iltaa kauempaa. Siellä on muitakin asukkaita, joiden viimeisiä päiviä haluaisin seurata.
-eri
Olen samaa mieltä, että saarella on muitakin, kuin O&K&R. Asetettaisiinko tuo ongelmatriangeli kommentointipannaan tällä palstalla. :o)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ugh kirjoitti:
Ei tätä draamaa ole kauan näytetty ja kyllä se kohta loppuu. Kimi ei kuitenkaan finaaliin pääse niin varmaan kestät häntä vielä 6 jakson verran.Henkilökohtaisesti en kestä tuota kolmiodraamaa enää tätä iltaa kauempaa. Siellä on muitakin asukkaita, joiden viimeisiä päiviä haluaisin seurata.
-eri
Tänään se loppuu. Uskoisin näin ja kaikkia näytetään tasapuolisesti kun finaali lähestyy.
Hieronymus kirjoitti:
Olen samaa mieltä, että saarella on muitakin, kuin O&K&R. Asetettaisiinko tuo ongelmatriangeli kommentointipannaan tällä palstalla. :o)
Jos muuta keskustelua viritellyt niin ketään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ugh kirjoitti:
Ei tätä draamaa ole kauan näytetty ja kyllä se kohta loppuu. Kimi ei kuitenkaan finaaliin pääse niin varmaan kestät häntä vielä 6 jakson verran.Henkilökohtaisesti en kestä tuota kolmiodraamaa enää tätä iltaa kauempaa. Siellä on muitakin asukkaita, joiden viimeisiä päiviä haluaisin seurata.
-eriTänään se loppuu. Uskoisin näin ja kaikkia näytetään tasapuolisesti kun finaali lähestyy.
🤞
Vierailija kirjoitti:
Huomenna tulette näkemään sen ettei Rosa lähde mihinkään ja Rosa ja Kimi jatkaa yhdessä.
Tulette huomaamaan että olen oikeassa. Tänään Kimi valitsee Rosan.
Enkä ole kummankaan puolella.
Vierailija kirjoitti:
Nyt! Instassa Kimin ja Rosan taivaanrantahymykuvia!
Saako Oona lemput?
Kuvat on otettu varmaan jo silloin, kun keskustelivat tulevaisuudesta (jo ennen Oonan paluuta). Vio olla hämäystä tai sitten ei..
Vaikka Kimi valitsisi Rosan, en Rosana pystyisi enää luottamaan kimiin kun selvästi niin suurta fyysistä vetoa Oonaa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna tulette näkemään sen ettei Rosa lähde mihinkään ja Rosa ja Kimi jatkaa yhdessä.
Tulette huomaamaan että olen oikeassa. Tänään Kimi valitsee Rosan.
Enkä ole kummankaan puolella.
Pakkohan Kimin on Rosa valita, muuten olis liian kusipäistä.
Minäkään en ole kummankaan puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Kimi valitsisi Rosan, en Rosana pystyisi enää luottamaan kimiin kun selvästi niin suurta fyysistä vetoa Oonaa kohtaan.
Voihan sitä vetoa olla vaikka kehen, oleellista lienee mitä "vedolle" tekee?
Toki näyttää sille, että on kuola poskessa kyljessä vedonkohteiden kanssa niin onhan se jo loukkaavaakin.
En enää muistanut kunnolla alkuasetelmaa, joten katsoin jakson pikakelauksella.
(suosittelen siirtymistä seuraavaan kommenttiin niille, joiden muisti on parempi tai ei kiinnosta)
Markus valitsi ensimmäisenä, jolloin Oona astui esiin, mutta M halusi Emilian.
Tatu valitsi Kreten.
Tobiaksesta olivat kiinnostuneita Melinda ja Emilia. T valitsi Empun ja Markus siirtyi vaihtopenkille.
Oona oli kiinnostunut Kimistä, jonka valinta oli fitness-Rosa.
Kimi joutui syrjään, kun myös Muhku tahtoi parikseen Rosan.
Viimeisessä vaiheessa Markuksesta tuli Oonan ja Kimistä Melindan pari.
Tästä lähdettiin 42 päivää sitten.
Vierailija kirjoitti:
En enää muistanut kunnolla alkuasetelmaa, joten katsoin jakson pikakelauksella.
(suosittelen siirtymistä seuraavaan kommenttiin niille, joiden muisti on parempi tai ei kiinnosta)Markus valitsi ensimmäisenä, jolloin Oona astui esiin, mutta M halusi Emilian.
Tatu valitsi Kreten.
Tobiaksesta olivat kiinnostuneita Melinda ja Emilia. T valitsi Empun ja Markus siirtyi vaihtopenkille.
Oona oli kiinnostunut Kimistä, jonka valinta oli fitness-Rosa.
Kimi joutui syrjään, kun myös Muhku tahtoi parikseen Rosan.
Viimeisessä vaiheessa Markuksesta tuli Oonan ja Kimistä Melindan pari.
Tästä lähdettiin 42 päivää sitten.
Kiitos kun kertasit! Äkkiä sitä unohtuu, en olis muistanut =)
Erikoista käytöstä vaatia tai melkein painostat vastausta. Et voi edes tietää onko koko ketjussa mukana enää. Ei täällä voi vaatia keneltäkään mitään.
Musta ei ole nalkuttanut kertaakaan.