Osaatko tilata ruoka-annoksen Subwayssa?
Minä en osaa. Tiedän vain sen patongin ja sipulin. Aika huono ateria. Eikö voisi olla valmiita yhdistelmiä?
Kommentit (28)
Myyjä kysyy joka osiolla, että mitä laitetaan. Mikä leipä, mikä juusto, paahdetaanko, mitkä kasvikset, mitkä mausteet, ja tuleeko juotavaa ja syödäänkö täällä vai mukaan. Ensikertalainenkin oppii helposti.
Subissa on nykyään myös valmiita kokonaisuuksia, ettei tarvii kaikkea luetella.
Vierailija kirjoitti:
Myyjä kysyy joka osiolla, että mitä laitetaan. Mikä leipä, mikä juusto, paahdetaanko, mitkä kasvikset, mitkä mausteet, ja tuleeko juotavaa ja syödäänkö täällä vai mukaan. Ensikertalainenkin oppii helposti.
Liian vaikeaa. Makkispekkikset kaikilla mausteilla on varma valinta!
Inhoan tuollaisia valitse itse paikkoja. En minä tiedä mikä kastike ja lisukkeet sopivat parhaiten yhteen, mieluummin annan jonkun ammattilaisen tehdä sen patongin valmiiksi.
Katsot sieltä taululta valmiiksi, minkä patongin haluat esim. kinkku tai kanateriyaki. Sitten siirryt tilaamaan, ensin leipä, joista löytyy lista siitä tiskin lasista, puolikas vai kokonainen ja sitten sanot sen valitsemasi vaihtoehdon, tavallinen juusto on aina varma ja paahdetaan tai ei. Valitse kasvikset, kait sitä jokainen tunnistaa salaatin, paprikan, kurkun ja tomaatin ainakin tai sanot vaan, että kaikkia. Kastikekin lukee siinä lasissa. Ja turvallinen lopetus, ei mitään muuta ja otan mukaan.
En ole koskaan käynyt, joten ei tietoa.
Kuinka porkkana täytyy olla ettei osaa tilata subissa?
Ei niillä tauluilla ole pakko tilata kun pyydät suoraan työntekijältä.
En osaa. Siksi en asioi siellä ikinä, vaikka asuinpaikkakunnallani sellainen on. Siinä menettävät kyllä reippaasti euroja, hakisin sieltä paljon ja muillekin syöjille kuin itselleni, jos se olisi helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan tuollaisia valitse itse paikkoja. En minä tiedä mikä kastike ja lisukkeet sopivat parhaiten yhteen, mieluummin annan jonkun ammattilaisen tehdä sen patongin valmiiksi.
Siellä on myös ruokalista josta voi valita
Kaipaan sosialismin ja Neuvostoliiton aikaa. Patonkeja oli kahta mallia: Syöt tai sitten et.
Samaan törmäsin Finnairin aamulennolla Kuopiosta Helsinkiin. Lentoemo kysyi: Haluaisitteko aamiaista? Kysyin, mitä vaihtoehtoja on tarjolla. Lentoemo vastasi: Kaksi Haluatte tai ette
Nykyisin osaan. Eka kerta oli painajaista, kun oli vielä kova nälkä, enkä yhtään käsittänyt, minkälaiseen paikkaan olin tullut. Pyydän aina tiskiltä. En tilaa mistään tauluilta.
Henkilökunta neuvoo jos systeemiä ei tunne. Pitää vaan kuunnella henkilökuntaa niin mahdollisimman helposti saat duunattua leipäsi. Voi myös valita lanseeratun leivänkin. Vaihtoehtoja tilaukseen on useita.
No osaan. Mikä siinä on niin vaikeaa?
Moi, otan täsmälleen saman kun edellinen