Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
10121/12627 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen realityä laitetaan hampaita kuntoon, valkaistaan ja kunnostetaan. Karvat veks miehiltä ja naisilta. Tukat ja kynnet kuntoon. Varmaan käydään ahkerasti myös salilla yms. Ulkonäkö on yli puolet koko showsta. Mustafakin halusi ehdottomasti luonnonkauniin naisen, mutta otti silikoni-Niinan. 

Vierailija
10122/12627 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkääpä mulle, miksi Rosalla olisi jotenkin ikäänkuin enemmän oikeutta Kimiin kuin Oonalla?

Oona ja Kimi olivat pari, kunnes Rosa tuli taloon ja valitsi parikseen Kimin Oonan ja Kimin selvästä lämpimästä suhteesta huolimatta.

Kimi ja Rosa olivat pari, kunnes Oona tuli taloon ja valitsi Kimin takaisin parikseen.

Miksi nimenomaan Rosaa tässä pitäisi jotenkin suojella? Se Kreten sviittiheittokin olisi voinut olla vaikka tosissaan tehty. Miksipä ei? Vielä 2 vk sitten Oona ja Kimi olivat vahva pari, eli olivat pari ensin ja vielä paljon pitempään kuin Rosa ja Kimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10123/12627 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin vaan mun mielestä. Alkuviikolla olivat toistensa lumoissa. Ja naps* Oona tuli niin Rosa unohtui. Ällöä toimintaa Kimiltä olisi vaan sanonut Oonalle ei kiitos. 😉

Ei Kimi kyllä ole ollut kertaakaan Rosan lumoissa. Kimin kehonkielestä ja sanavalinnoista on ollut aistittavissa, että ei ole yhtä vahvoja fiiliksiä kuin Rosalla.

*Vahvalta Näyttävä pari * oli ennenkuin Oona tuli paikalle. Nyt näyttää Kimin toiminta pelaamiselle.

Vierailija
10124/12627 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin vaan mun mielestä. Alkuviikolla olivat toistensa lumoissa. Ja naps* Oona tuli niin Rosa unohtui. Ällöä toimintaa Kimiltä olisi vaan sanonut Oonalle ei kiitos. 😉

Ei Kimi kyllä ole ollut kertaakaan Rosan lumoissa. Kimin kehonkielestä ja sanavalinnoista on ollut aistittavissa, että ei ole yhtä vahvoja fiiliksiä kuin Rosalla.

*Vahvalta Näyttävä pari * oli ennenkuin Oona tuli paikalle. Nyt näyttää Kimin toiminta pelaamiselle.

Vierailija
10125/12627 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🥱

Vierailija
10126/12627 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittäkääpä mulle, miksi Rosalla olisi jotenkin ikäänkuin enemmän oikeutta Kimiin kuin Oonalla?

Oona ja Kimi olivat pari, kunnes Rosa tuli taloon ja valitsi parikseen Kimin Oonan ja Kimin selvästä lämpimästä suhteesta huolimatta.

Kimi ja Rosa olivat pari, kunnes Oona tuli taloon ja valitsi Kimin takaisin parikseen.

Miksi nimenomaan Rosaa tässä pitäisi jotenkin suojella? Se Kreten sviittiheittokin olisi voinut olla vaikka tosissaan tehty. Miksipä ei? Vielä 2 vk sitten Oona ja Kimi olivat vahva pari, eli olivat pari ensin ja vielä paljon pitempään kuin Rosa ja Kimi.

Miksi täällä jauhetaan samaa asiaa sivulta toiselle?

Lue joku aikaisemmista vastauksista. Kukaan ei jaksa selittää joka ilta mielipiteitään.

Vierailija
10127/12627 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto että tuo Kimi paljasti itsensä siaksi

Vierailija
10128/12627 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieronymus kirjoitti:

Alun perin minun ei pitänyt katsoa tätä sarjaa ollenkaan. Utelias kun olen, katsoin alkujaksot. Sitten alkoi kiinnostaa ”saarelaisten” ihmissuhdepeli, sillä pelihän se on. Melko nopeasti syntyivät parit, jotka ovat kestäneet päivästä toiseen.

Nina & Muhku, Emppu & Tatu ja Salli & Eeli ovat olleet vakiintuneita jo viikkoja. Krete  & Nico ovat tarjonneet vaihtelua, mutta jotkut siitä sanahelinästä tykkäävät – toiset ei. Nämä uudemmat ”saarelaiset” jäävät valitettavasti hieman statistin osaan.

Sokerina pohjalla on Rosa&Kimi&Oona triangeli, jolle ei ratkaisua näytä löytyvän, paitsi tämän palstan kommentoijilta. Kumman Kimi valitsee – se ei minua oikeastaan kiinnosta ollenkaan. Minua kiinnostaa ainoastaan se, miten ja millä perusteella Kimi tekee ratkaisunsa.

Spekulointi ”ulkomaailmasta” on kiinnostavaa keskustelua, koska monen kommentoijan mainitsema kupla puhkeaa sarjan päättyessä. Silloin nähdään kuka oli lomailemassa, kuka rahan perässä ja oliko kukaan todellisilla tunteilla mukana juonikäänteissä. Jos joku pari jatkaa yhdessä ”ulkomaailmassa”, onnea ja menestystä heille valitsemallaan tiellä.

En lähde arvuuttelemaan, mikä pari voittaa, sillä he kaikki ovat tavallaan voittajia osallistuessaan ohjelmaan ja lomailemalla Epsanjan Kultarannikolla – parhaimmillaan kahdeksan viikkoa.

Selostaja ja kommentaattori on sinänsä ihan mukava lisä, vaikka alussa vierastin hänen mukana oloa.

Lopuksi ihan pieni pyyntö: Kommentoikaa jotain muutakin, kuin Rosa&Kimi&Oona triangelia – please.

Muuten samoilla linjoilla, mutta. Jos noista joidenkin juttu menee "oikeassa elämässä" pian katki, se ei tarkoita, että olisivat vain näytelleet, tai loman ja rahan perässä. Tuo on kupla, vähän kuin ripari. Ja sisällä ollessa voi oikeasti tuntua siltä, että on tosi ihastunut, mutta sitten kun arki koittaa niin ehkä huomaakin, ettei ollutkaan lomaromanssia isompaa. 

Vierailija
10129/12627 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimi vaikuttaa sellaiselta mieheltä joka valitsee sen naisen joka on vähemmän mustasukkainen ja kiltimpi. Siis jos itse olisin Minni, olisin saanut ihan oikea raivarin. Mutta Kimille tuokin on ilmeisesti liikaa ja naisen pitää vaan sietää.... eli valitsee sen joka sietää enemmän?

Ei vaan vaitsee kenen kanssa on mukavinta ja helpointa olla. Nalkuttajat ei ole yleensä helpommasta päästä, miksi sellaista pitäisi kenenkään sietääkään? 

Missä vaiheessa Rosa on nalkuttanut?

Laitapa nyt oikein minuutilleen ne kohdat, niin voidaan tarkistaa.

Koetas nyt vastata. Palsta menee ihan kohta kiinni.

Saattaa tosin olla vaikea löytää sellaista mitä ei ole olemassakaan.

Vierailija
10130/12627 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että Nico ja Krete vie voiton, vaikka pelaaminen paistaa kilometrin päähän. Ei minusta ansaitse voittoa.

Vierailija
10131/12627 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimi kertoi aiemmin vahvasti pojille ettei Oona merkitse yhtään mitään enää.

Nyt itkee ettei voi elää ilman sitä. Ääliö.

Vierailija
10132/12627 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimi ja oona ulos

Vierailija
10133/12627 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimi vaikuttaa sellaiselta mieheltä joka valitsee sen naisen joka on vähemmän mustasukkainen ja kiltimpi. Siis jos itse olisin Minni, olisin saanut ihan oikea raivarin. Mutta Kimille tuokin on ilmeisesti liikaa ja naisen pitää vaan sietää.... eli valitsee sen joka sietää enemmän?

Ei vaan vaitsee kenen kanssa on mukavinta ja helpointa olla. Nalkuttajat ei ole yleensä helpommasta päästä, miksi sellaista pitäisi kenenkään sietääkään? 

Missä vaiheessa Rosa on nalkuttanut?

Laitapa nyt oikein minuutilleen ne kohdat, niin voidaan tarkistaa.

Koetas nyt vastata. Palsta menee ihan kohta kiinni.

Saattaa tosin olla vaikea löytää sellaista mitä ei ole olemassakaan.

Kuulijankin korvissa. Vaikka joku laittaisikin minuutit, sanoisit ettei tuo nyt ole nalkutusta. Jonkun toisen mielestä taas se on selvää nalkutusta. Ei toinna jatkaa, varmasti saat ajatella kuten haluat =)

eri

Vierailija
10134/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites uudet parit? Onko potentiaalia? Voittoon tuskin, mutta entä rakkauteen?

Aleksi ja Saara vois toimia, Aleksia tosin ei juurikaan näytetty. Että silleen ei aivan tiedä.

Vierailija
10135/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

K&R&O keissistä vielä...

Noinko miehet toimii, yrittää seksikästä, jossei saa niin ottaa vaimoksi, jonkun jonka saa. Perustaa perheen, pitää roolia, elämä vakiintuu.

Sitten aina kun seksyjä huudella, yrittää josko kelpaisikin seksikkäälle. Tietysti vaimon selän takana.

Vierailija
10136/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että Nico ja Krete vie voiton, vaikka pelaaminen paistaa kilometrin päähän. Ei minusta ansaitse voittoa.

Juu kova on markkinointi myös somessa esim. Tiktok videot yms. Teinit ainakin tykkää

Vierailija
10137/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäisivät nyt vaan Kimin ulos ja nähtäisiin kumpi tytöistä lähtee perään. Vai lähteeks kumpikaan. Siinä sitä kontenttia.

Voisihan hän sitten palata päivää ennen 😉. Ois kaikille kaikkee.

Ei haittaisi voisi nähdä muittenkin tekemisiä sitäkin viulubändiä ja niitä juhlia, jotka näyttivät sen muutaman sekunnin mitä näytettiin. Harmi.

Muuten olen sitä mieltä, että nyt tämä ensirakastajasketsi venyy katsojan kannalta jo kyllästyttävän pitkäksi ja keskustelu (yhden tai kahden tyypin) jankkaamiseksi,

Vierailija
10138/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi miessinkku Aleksi oli Kimin kanssa juteltuaan sitä mieltä, että kannattaa pysyä Rosassa. Eihän oo oma lehmä ojassa? Haluaisikin Oonan pariksi, koska tietää, että Oonalla on kannatusjoukkoja (eivät olisi heti putoamassa). Tosin tämä vaatisi parinvalintaa ja koska vain viikko finaaliin, niin ennemmin pitäisi olla pelkkiä paripudotuksia jäljellä. Olisihan toki kiva nähdä, jos olisi miesten valinta, kumpaan se Kimi lopulta päätyy-joutuisi itse tekemään päätöksen. Eikä niin, että Rosa tekee sen puolestaan nostamalla kytkintä. 

Vierailija
10139/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt ensin parin häätö ja sitten parinvalinta, vai päinvastoin? On kai naisten valintavuoro, mutta olisi paikallaan, että poikkeuksellisesti Kimi pääsee valitsemaan. Muutoin ratkaisevaa on, pääseekö Rosa vai Oona valitsemaan ensin.

Vierailija
10140/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Kimi olisi aidosti kiinnostunut Rosasta olisi jatkanut sohvalla nukkumista hänen kanssaan ja ehdottomasti kieltäytynyt menemästä Oonan viereen kun Rosa sitä ehdotti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän