Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Kimi vaikuttaa sellaiselta mieheltä joka valitsee sen naisen joka on vähemmän mustasukkainen ja kiltimpi. Siis jos itse olisin Minni, olisin saanut ihan oikea raivarin. Mutta Kimille tuokin on ilmeisesti liikaa ja naisen pitää vaan sietää.... eli valitsee sen joka sietää enemmän?
Ei vaan vaitsee kenen kanssa on mukavinta ja helpointa olla. Nalkuttajat ei ole yleensä helpommasta päästä, miksi sellaista pitäisi kenenkään sietääkään?
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppuna on porukkaa joutunu edelleen menemään sviittiin öiksi. Ja sinne ei Rosa voi mennä ainakaan Kimin kanssa. Eihän sieltä enää muut oo käymättä kuin Rosa ja Roni sekä Eveliina ja Vili. Vai onko muut villalaiset laittaneet Oonan ja Kimin sinne setvimään asioita.
Kretehän ehdotti eilen vitsillä, että laitetaan sviittiin Oona ja Kimi :D. Ei oo ehkä Rosan parhaita kavereita kuitenkaan, kun tuo lipsahti suusta. Se ihan oikeasti lipsahti siltä, kun vähän pelästyi itsekin, mitä tuli sanottua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä annan nyt Oona-faneille sielun- ja sunnuntairauhan.
Tarot-korttini ja kristallipalloni kertovat, että rehti Kimi ja ihqu Oona menevät naimisiin vuoden satuhäissä, jotka Seiska maksaa.
Rosa jää ikuisesti vanhaksipiiaksi, koska kuka nyt moista riivinrautaa haluaisi.
Aamen ja plottis!
Kuinka lapsellista... *myötähäpeää*
Mikä sua hävettää?
Palstalla on meuhkattu viimeiset kolme päivää, että Oona on ihanin ja Rosa kamalin. Ja että Kimi ja Oona kuuluvat yhteen.
Rosaa on kuvailtu mitä ilkeimmin sanoin kymmenissä viesteissä.Tuo ironinen tulevaisuudennäkymä vastaa täysin Oonan intohimoisten ihailijoiden kommentteja ohjelmasta.
Oletkohan lukenut eri palstaa? Enemmän täällä minusta on pahaa puhuttu Oonasta, yleisin transuksi ja drag queeniksi haukkuminen. Pahinta mitä Rosasta on sanottu on ehkä ripustautuva kihertelijä? Itse en muista kovin ilkeitä sanoja.
Kaikkinainen nimittely ja haukkuminen on typerää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimi vaikuttaa sellaiselta mieheltä joka valitsee sen naisen joka on vähemmän mustasukkainen ja kiltimpi. Siis jos itse olisin Minni, olisin saanut ihan oikea raivarin. Mutta Kimille tuokin on ilmeisesti liikaa ja naisen pitää vaan sietää.... eli valitsee sen joka sietää enemmän?
Ei vaan vaitsee kenen kanssa on mukavinta ja helpointa olla. Nalkuttajat ei ole yleensä helpommasta päästä, miksi sellaista pitäisi kenenkään sietääkään?
Missä vaiheessa Rosa on nalkuttanut?
Laitapa nyt oikein minuutilleen ne kohdat, niin voidaan tarkistaa.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista on Kimin käytös. Hän on esittänyt vakavasti paria Rosan kanssa jo pitkään. Kyllä Rosalla on oikeus olettaa, että sama suhde jatkuu, vaikka Oona tulee taloon. Kiusallista ja epäkypsää Kimiltä kallistua heti Oonan puoleen. Ei Rosan tarvitse sellaista sietää. Jos Kimiltä löytyisi nyt miehistä kanttia, hän ei roikottaisi Rosaa kuviossa ja ihmettelisi ääneen, kun Rosa ei siedä moista. Ei kuulukaan Rosan sietää. Kimin käytös ja halu nukkua Oonan vieressä tekee tyhjäksi kaikki Kimin puheet Rosalle. Se on noloa!
Olen eri mieltä. Rosa varasti itse Kimin Oonalta, joten Rosa ajatteli heti, kun Oona tuli taloon, että se tuli nyt kostamaan kun hän vei siltä Kimin. Vaikkei nyt ihan näitä sanoja käyttänyt. Ihminen usein peilaa näitä asioita, miten itse reagoisi. En mä usko, että Oona ensinnäkään on tuolla kostamassa Rosalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarot-korttini ja kristallipalloni kertovat, että rehti Kimi ja ihqu Oona menevät naimisiin vuoden satuhäissä, jotka Seiska maksaa.
Rosa jää ikuisesti vanhaksipiiaksi, koska kuka nyt moista riivinrautaa haluaisi.
Aamen ja plottis!
Mikä sua hävettää?
Palstalla on meuhkattu viimeiset kolme päivää, että Oona on ihanin ja Rosa kamalin. Ja että Kimi ja Oona kuuluvat yhteen.
Rosaa on kuvailtu mitä ilkeimmin sanoin kymmenissä viesteissä.Tuo ironinen tulevaisuudennäkymä vastaa täysin Oonan intohimoisten ihailijoiden kommentteja ohjelmasta.
Oletkohan lukenut eri palstaa? Enemmän täällä minusta on pahaa puhuttu Oonasta, yleisin transuksi ja drag queeniksi haukkuminen. Pahinta mitä Rosasta on sanottu on ehkä ripustautuva kihertelijä? Itse en muista kovin ilkeitä sanoja.
Oonaa on haukuttu myös bitchiksi, kun kehtasi tulla takaisin. Rosasta olisin rehellisyyden nimessä voinut käyttää itse sanaa bitch, tarkoittaen sellaista esim. työelämästä tuttua ihmistä, joka etenee kyynärpäätaktiikalla urallaan. En sano, että on sellainen, mutta sellainen vaikutelma minulle hänestä on syntynyt. Ja tuo eilinen ukaasi vahvisti omaa mielikuvaani.
Vierailija kirjoitti:
Siis huusiko tuo Krete ensimmäisenä ehdituksenaan kun sviitti tuli jakoon että "meneeks Oona ja Kimi"! Huh mikä käärme, näin vain dumppas Rosan Kimin puolesta koska itse ilmeisesti tykkää enemmän Oonasta.
Toisekseen, miksi ihmeessä Kimi käski Oonan nyt todella taistella itsestään jos samaan marssi sohvalle nukkumaan. Eikö osaa itse päättää? Nyt kyllä Kimin pisteet laskee...
Enpäs huomannutkaan, että joku oli taas nähnyt tämän Krete-negaation kautta. Kuinka yllättävää:). Itse kirjoitin jo, että selvästi se lipsahti Kreteltä, mutta tuli joo sellainen fiilis, että tuskin Rosan kanssa mitään bestiksiä ovat, kun se kuitenkin lipsahti. Krete tykkää selvästi Oonasta. Pelästyi itsekin lipsahdustaan, eikä siihen kukaan tarttunut, eikä Kimi-Oona-Rosa ollut paikalla. Ei hän dumbannut Rosaa Kimin puolesta, kertoi kylläkin siitä, kumpaa itse kannattaa. Ehkä Krete ei tosiaan pidä Rosasta, ja hänellä voi olla joku syy siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamen ja plottis!
Mikä sua hävettää?
Oonaa on haukuttu myös bitchiksi, kun kehtasi tulla takaisin. Rosasta olisin rehellisyyden nimessä voinut käyttää itse sanaa bitch, tarkoittaen sellaista esim. työelämästä tuttua ihmistä, joka etenee kyynärpäätaktiikalla urallaan. En sano, että on sellainen, mutta sellainen vaikutelma minulle hänestä on syntynyt. Ja tuo eilinen ukaasi vahvisti omaa mielikuvaani.
Mä en tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa mielikuvituksellesi.
Nyt Rosa jo etenee kyynärpäätaktiikalla kahvilassa 🙄
Täytynee palata tähän ketjuun jahka ohjelmaan tulee lisää kontenttia.
Ketjukin on tympeästi alkanut jankata ja toistaa itseään.
Tarkoitin vaan mun mielestä. Alkuviikolla olivat toistensa lumoissa. Ja naps* Oona tuli niin Rosa unohtui. Ällöä toimintaa Kimiltä olisi vaan sanonut Oonalle ei kiitos. 😉
Onneksi Aleksi huomasi että olisi väärin valita Emppu.
Toivon että Kimi saa parikseen sen jonka tahtoo. Uskon että se on Rosa.
Uudet saisi miettiä myös valinnat uudestaan.
Yksi parivalinta saisi vielä olla.
Mä tykkäsin aiemmin Kimistä, ja siitä millainen oli Oonan kanssa. Nyt alkoi pyörittään kahta naista samaan aikaan, hyi. Molemmat naiset ansaitsee parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Kumman tiputtaisit Saaran ja Aleksin vai Vilin ja Eveliinan?
Tiputtaisi Kimin ja mahdollinen kumppani
Tai
Krete ja Nico
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin vaan mun mielestä. Alkuviikolla olivat toistensa lumoissa. Ja naps* Oona tuli niin Rosa unohtui. Ällöä toimintaa Kimiltä olisi vaan sanonut Oonalle ei kiitos. 😉
Ei Kimi kyllä ole ollut kertaakaan Rosan lumoissa. Kimin kehonkielestä ja sanavalinnoista on ollut aistittavissa, että ei ole yhtä vahvoja fiiliksiä kuin Rosalla.
Alun perin minun ei pitänyt katsoa tätä sarjaa ollenkaan. Utelias kun olen, katsoin alkujaksot. Sitten alkoi kiinnostaa ”saarelaisten” ihmissuhdepeli, sillä pelihän se on. Melko nopeasti syntyivät parit, jotka ovat kestäneet päivästä toiseen.
Nina & Muhku, Emppu & Tatu ja Salli & Eeli ovat olleet vakiintuneita jo viikkoja. Krete & Nico ovat tarjonneet vaihtelua, mutta jotkut siitä sanahelinästä tykkäävät – toiset ei. Nämä uudemmat ”saarelaiset” jäävät valitettavasti hieman statistin osaan.
Sokerina pohjalla on Rosa&Kimi&Oona triangeli, jolle ei ratkaisua näytä löytyvän, paitsi tämän palstan kommentoijilta. Kumman Kimi valitsee – se ei minua oikeastaan kiinnosta ollenkaan. Minua kiinnostaa ainoastaan se, miten ja millä perusteella Kimi tekee ratkaisunsa.
Spekulointi ”ulkomaailmasta” on kiinnostavaa keskustelua, koska monen kommentoijan mainitsema kupla puhkeaa sarjan päättyessä. Silloin nähdään kuka oli lomailemassa, kuka rahan perässä ja oliko kukaan todellisilla tunteilla mukana juonikäänteissä. Jos joku pari jatkaa yhdessä ”ulkomaailmassa”, onnea ja menestystä heille valitsemallaan tiellä.
En lähde arvuuttelemaan, mikä pari voittaa, sillä he kaikki ovat tavallaan voittajia osallistuessaan ohjelmaan ja lomailemalla Epsanjan Kultarannikolla – parhaimmillaan kahdeksan viikkoa.
Selostaja ja kommentaattori on sinänsä ihan mukava lisä, vaikka alussa vierastin hänen mukana oloa.
Lopuksi ihan pieni pyyntö: Kommentoikaa jotain muutakin, kuin Rosa&Kimi&Oona triangelia – please.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Kimi kyllä ole ollut kertaakaan Rosan lumoissa. Kimin kehonkielestä ja sanavalinnoista on ollut aistittavissa, että ei ole yhtä vahvoja fiiliksiä kuin Rosalla.
Tais olla vitsi, et muka jotkut näkee ja tietää enemmän, kuin olis 24/7 kamerat ;)