Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
1001/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa taitaa olla sitä tyyppiä ettei uskalla olla isossa porukassa oma itsensä. Itse olen samanlainen hissukka isossa porukassa.

Vierailija
1002/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kreten ja Sallin iät kyllä hämmentää. Menisivät helposti +25-vuotiaista.

Enemmän mua hämmentää Eelin ikä, joka 25-vuotiaan näyttää noin 45-50 vuotiaalta setämieheltä.

Toki näyttää itseään vanhemmalta, mutta hänellä on hiton hyvä kroppa tissetä myöten❣

Mun makuun Eeli on ihan liian överisti pumpattu.

Eeli näyttää ihan Arnold Schwarzeneggeriltä! Siis katsokaa nyt tarkkaan kasvoja ja silmiä.... järkkyä!! Ei oo kroppa vielä ihan yhtä tikissä, mutta sinne päin.

Aika creepyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kausi oli kyllä paras🥰

Vierailija
1004/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja silleen"

"Ja niinku silleen"

"Tai siis silleen"

Kuka?

Jus näin

Siihen voisi laittaa tekstityksen selkeällä suomen kielellä, niin ei ehkä ärsyttäisi niin paljon pätkä kieli, josta ei saa mitään selvää.

Vierailija
1005/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeli vetänyt horkkaa melko reippaasti. Ei kukaan kasva noin isoksi ilman aineita.

Vierailija
1006/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tobias oikein tyrkytti itseään Sallille. Salli ei ole kiinnostunut. Enkä usko että Salli ja Tatukaan sopisi yhteen.

Kimi ja Oona ainut pari johon uskon, siis tällä hetkellä.

Samoja mietteitä. Kimi ja Oona jotenki habituksen ja olemuksen puolesta tuntuvat sopivan yhteen, mutta eihän tuostakaan tiedä lähteekö se mihinkään.

Emppu ja Tobias taitaa olla aikalailla nähty. Ennemmin näkisin Empun ja Tatun parina. Ja vaikka Tobiaksen parina Kreten, kun niin hyvää pataa näyttää olevan. Jostai syystä en usko että Muhkun ja Niinankaa juttu lähtee, vaikka alkuun näyttikin lupaavalta.

Mut saa nähdä, eihän sitä tiedä minkälaisia käänteitä tässä vielä tulee.

Vierailija
1007/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh no love is broken

Vierailija
1008/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo varma onko sanottu aiemmin mutta mulle tulee jostain syystä Emiliasta mieleen sen viime(?) kauden Molly. Kasvot ja hiukset sekä olemus vähän samanlainen

Vierailija
1009/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on ig:t tiedossa?

Vierailija
1010/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ensi jaksossa olisi enemmän Rosan ja Oonan mietteitä paristaan. En ole saanut nyt käsitystä, että onko kumpikaan kiinnostunut? Eilisessä koosteessa oli kirjaimellisesti 20min eli puolet ajasta vain Tobiasta ja Emiliaa... Huoh.

Vierailija
1011/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän mua hämmentää Eelin ikä, joka 25-vuotiaan näyttää noin 45-50 vuotiaalta setämieheltä.

Toki näyttää itseään vanhemmalta, mutta hänellä on hiton hyvä kroppa tissetä myöten❣

Eeli näyttää ihan Arnold Schwarzeneggeriltä! Siis katsokaa nyt tarkkaan kasvoja ja silmiä.... järkkyä!! Ei oo kroppa vielä ihan yhtä tikissä, mutta sinne päin.

Aika creepyä.

Creepyt hampaat ainakin. Sen näköiset et putoo kuoret kohta.😬

Vierailija
1012/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeli näyttää TIS Josefiinan exältä Leeviltä isommassa koossa.

Vierailija
1013/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo yhtään pantavan näköistä tuolla.. Harmi.

Vierailija
1014/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rosa on tylsä. Hiljainen ja epävarma

Rosa vaikutti kuitenkin olevan ainoa, jota kiinnosti, millaisesta luonteesta Salli tykkää miehissä. Muut mehustelivat siinä vieressä tummista ja tulisista ja kiekuivat järkyttyneinä kun Salli haluaakin kiltin blondin. Rosa on ehkä hiljaisin, mutta se on ehdottomasti hänen edukseen tuossa kanalaumassa.

Juuri näin. Vetää omaa linjaansa. Kunpa Rosa pysyisi pitkään mukana. Kun relaa, esiin saattaa tulla mielenkiintoinen persoona. 😊

Vierailija
1015/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika creepyä.

Creepyt hampaat ainakin. Sen näköiset et putoo kuoret kohta.😬

Sitä se pinnallisuus teettää.

Vierailija
1016/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo varma onko sanottu aiemmin mutta mulle tulee jostain syystä Emiliasta mieleen sen viime(?) kauden Molly. Kasvot ja hiukset sekä olemus vähän samanlainen

Mulle tulee mieleen vaalea versio Elsa Mämmelästä, näytteli Viiviä Ex-onnellisissa. Samanlainen pieni suu ja hamsteri posket.

Vierailija
1017/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja muutamat muut, sekoitatteko tämän johonkin toiseen ohjelmaan? Puhuessanne kolmannesta kaudesta. Eikös tämä ole vasta toinen kausi? Ensimmäinen oli se jonka Eetu ja Sofia voittivat. Vai onko minulta mennyt jotain ohi?

Vierailija
1018/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ja muutamat muut, sekoitatteko tämän johonkin toiseen ohjelmaan? Puhuessanne kolmannesta kaudesta. Eikös tämä ole vasta toinen kausi? Ensimmäinen oli se jonka Eetu ja Sofia voittivat. Vai onko minulta mennyt jotain ohi?

Kyllä tämä kolmas kausi on. Ekan kauden voittivat Aura ja Jeffrey. Muita pareja oli esim. Veera ja Janne, Ville ja Pauliina, Anku ja Patrick.

Vierailija
1019/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kattoo tämän Muhamedin ig kuvia. Jaakko Parkkali taitaa olla hänen kavereitaan ja lähikuvat M:sta ei tod. imartelevia, nenä hyökkää silmille.

Kännykän linssi korostaa kuvan keskiosaa, joten kyllä saattaa sun oma selfiekin muuttua aika nenäkkääksi.

Vierailija
1020/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla menny eka kausi ohi. Eetu ja Sofia voittivat toisen kauden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä