Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin kattoo tämän Muhamedin ig kuvia. Jaakko Parkkali taitaa olla hänen kavereitaan ja lähikuvat M:sta ei tod. imartelevia, nenä hyökkää silmille.
Kännykän linssi korostaa kuvan keskiosaa, joten kyllä saattaa sun oma selfiekin muuttua aika nenäkkääksi.
Näkeehän sen nenän suuruuden otsalohkollakin. Kyömy kaiken lisäksi, hyyi!
Mies on komea kuin veistos ja ihan järisyttävän hyvännäköinen ja sä kiinnität huomiota johonkin nenän kyömyyn? Oikeasti, kasva aikuiseksi. Taidat olla ite jotain 19v? Helppo elämä kun jaksaa kiinnittää huomiota toisen NENÄÄN. WTF?
Komea? Käynti optikolla olis tarpeen. Jätkä on ällöttävä noita-akan nenineen and that's it!👃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uljas kyömynenä on minusta upeampi kuin vaikkapa perunanenä tai töpseli.
Leikauttaako kukaan plastikkakirurgilla itselleen kyömynenän?
Heehhhee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa joo leikkauttaa. Näin joskus jonkun ohjelman aiheesta.
Muhku sano siinä miesten ringissä Sallin tulon jälkeen jotenkin, et vau mitkä hampaat. Hevoskaupoillako se on, kun eikös niiltä tarkisteta hampaat. Voi luoja tuota pinnallisuutta. Itellä hällä aivan luonnottomat pimeessä hohtavat.
Vierailija kirjoitti:
Heehhhee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa joo leikkauttaa. Näin joskus jonkun ohjelman aiheesta.
Iranissa naiset haluavat eroon koukkunokistaan. Suora nenä on ihanne.
Tobiaksen kannattas nyt antaa Emilian olla ihan omissa oloissaan ainakin muutama päivä. Emppu on sekasin,ei tiedä mitä haluaa. Ei ne tunteet syty hetkessä monellakaan. Samalla saisivat miettiä kumpikin.. voihan olla et se paha poika kävelee villaan vielä..
Vierailija kirjoitti:
Muhku sano siinä miesten ringissä Sallin tulon jälkeen jotenkin, et vau mitkä hampaat. Hevoskaupoillako se on, kun eikös niiltä tarkisteta hampaat. Voi luoja tuota pinnallisuutta. Itellä hällä aivan luonnottomat pimeessä hohtavat.
Yleensä normaali mies innostuu rinnoista tai pyllystä.
Mua ärsyttää tuo naisten puhe siitä, että miehet ovat liian kilttejä. Mitä ne muutakaan nykyaikana voisi olla, kun heti jos sanoo jotakin väärää, syntyy kohu. UK:n uudella kaudella just kiltti kundi sanoi väärää termiä käyttäen, että tykkää naisista, jotka ovat luonnollisia eivätkä ole käyneet kauneusleikkauksissa, ja siitä syntyi hirveä mielenpahoittaminen niiden naisten keskuudessa, jotka olivat käyneet leikkauksissa. Koko ajanhan miesten pitää olla kieli keskellä suuta ja pelko tavallaan pyllyssä, ettei vaan vahingossakaan tee mitään, mikä tulkitaan väärin.
Liian kiltit miehet -valittajat ja Rosan ilmeet. 👍
Jännä miten ilmeisesti naiset? arvostelevat täällä muiden kroppia. Luulisi että monella olisi tiedossa että vaikka eläisi hyvinkin terveellisesti ja treenaisi niin geenit sanelevat myös hyvin paljon minne rasva kertyy ja onko muhkuroita vai ei. Itse normaalipainoinen, yläkroppa timmi, alakroppa muhkurainen ja treeniä tulee monta tuntia viikkoon. Ruokavalio normaali terveellinen. Taitaa nämä huutelijat olla enemmän niitä sohvalla viihtyviä kun eivät tiedä että ei ne elämäntavatkaan takaa täydellistä virheetöntä kroppaa.
Ei hel vett…
Ei tuosta puheesta saa juurikaan selvää.
Auttaisiko kuulokkeet ????
Aluksi mua ärsytti nuo poikien(etenkin Kimin) jatkuvat pallo, maila, kiekko -vertaukset, mutta nyt ne lähinnä huvittaa mua, ei ärsytä enää. Ehkä jotenki helpompi selventää tilannetta ja tunteita tuollasen vertauskuva kautta :D
Toivottavasti Tobias vaihtaa Emilian Salliin.
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten ilmeisesti naiset? arvostelevat täällä muiden kroppia. Luulisi että monella olisi tiedossa että vaikka eläisi hyvinkin terveellisesti ja treenaisi niin geenit sanelevat myös hyvin paljon minne rasva kertyy ja onko muhkuroita vai ei. Itse normaalipainoinen, yläkroppa timmi, alakroppa muhkurainen ja treeniä tulee monta tuntia viikkoon. Ruokavalio normaali terveellinen. Taitaa nämä huutelijat olla enemmän niitä sohvalla viihtyviä kun eivät tiedä että ei ne elämäntavatkaan takaa täydellistä virheetöntä kroppaa.
Jätä sokeri ja vehnätuotteet pois. Kävelyä 5-10 km päivässä. Kyllä rupee muhkurat hävii.
Hauska äänestys appissa. Mä ainakin äänestin pareja vähän sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä sokeri ja vehnätuotteet pois. Kävelyä 5-10 km päivässä. Kyllä rupee muhkurat hävii.
Minua ei kiinnosta kävellä päivässä 5-10 km vaan käytän tuohon kuluvan ajan mieluusti monipuolisempaan ja vaihtelevaan treeniin. Ruokavalioni on salliva ja sellaisena sen aion myös pitää. Tiedän että muhkurat eivät kerro hyvinvoinnistani mitään joten mieluummin pidän ne kuin aloitan jonkun pelleilymetodin, jotta saisin ne pois vaikka en usko pätkääkään että mainitsemasi keino toimisi sen paremmin kuin nykyinen elämäntyylini.
Vierailija kirjoitti:
No sanopa muuta! Olisi todella mielenkiintoista nähdä näiden haukkujien oma kehonkoostumus. Ironisinta tässä on se, että haukutaan muita vaikka oma kroppa ei taatusti ole sen parempi!!!! Kaikki ohjelmaan osallistuneet on tosi timmejä ja rasvaprosentti tyyliin 20 naisilla. Tv aina vääristää jonkun verran. Todellisuudessa ovat vielä hoikempia, miltä telkkarissa näyttävät. Lisäksi ironista, että kukaan ei kelpaa: Rosa liian lihaksikas ja miehekäs ja muut liian "läskejä" 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Piti vähän haeskella, mutta löytyihän se Rosan insta: r0saavila