Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
981/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilises jaksos Kimi hyvin kuvas tät Empun fiilistä: et luultavasti käy niin uusia tunteita mielessään, et siks ei osaa olla rennosti ja vhä ahistaa, jotenki nän. Siin oli kyl se asian ydin isosti. Keep it up Emppu❤️

Ps. Kimi o the lovedoctor

Emppua ahdistaa se, kun Tobias tunkeilee liikaa liian pian ja haluaa saman tien omia koko Empun. Joko pelatakseen tai muusta syystä, mutta lopputulos on sama: Empulta loppuu happi.

Emppua ahdistaa se, että joutuu noilla spekseillä todennäköisesti lemppaamaan Tobiaksen - ja tuottamaan pettymyksen.

Tobias taas ei voi tajuta, että miksi charmi ei nyt samantien uponnut kitusiin asti, kun on ennenkin aina uponnut.

Ja ihan saletisti valmis siirtymään seuraavaan vonkaleeseen heti, kun peli vaatii..

500 vetoo täst? Eikö uskallaa

Vierailija
982/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeekö jaksoja jostain jälkikäteen ilmaiseksi? tän illan jakso jäi katsomatta mut maikkarin sivuille vaatii ainakin kirjautumisen

Illan jakso tulee uusintana Avalla joka yö joskus kolmen-neljän maissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkeekö jaksoja jostain jälkikäteen ilmaiseksi? tän illan jakso jäi katsomatta mut maikkarin sivuille vaatii ainakin kirjautumisen

Illan jakso tulee uusintana Avalla joka yö joskus kolmen-neljän maissa.

SUBilta iltapäivisin.

Vierailija
984/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eritysesti kiinnostaa miesten mp aiheeseen Rosa(toki saa naisetkin vastaa). Näyttävä nainen, mutta oon jääny miettimään et onko hänen kroppansa jopa liian miesmäinen? Miten näätte? Sana on vapaa

N30

Vierailija
985/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eritysesti kiinnostaa miesten mp aiheeseen Rosa(toki saa naisetkin vastaa). Näyttävä nainen, mutta oon jääny miettimään et onko hänen kroppansa jopa liian miesmäinen? Miten näätte? Sana on vapaa

N30

On.

Vierailija
986/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näe Eelillä ja Rosalla kipinää. Hyvä suhde treenikavereiksi, ei muuta.

Vierailija
987/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

E ja Tobi saaneet paljon ruutuaikaa, tulossa varm iso draamakäänne, niin se tuntuu sit vielä isommalle katsojista. Näistähän katsojat tykkää.

Vierailija
988/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N30

Kuinkahan pitkä hän mahtaa olla? Näyttää ainakin pitkältä ja kun on noin paljon massaa, niin näyttää todella helposti romuluiselta... Ei mikään siro ainakaan, joten vaatii varmasti treenatun miehenkin, että tuollaisesta syttyy. Kasvoiltaan kaunis ja rauhallinen tai vain ujo.

Vierailija
989/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännät tisulit tällä tummalla fittinaisella, ovat niin ylhäällä siellä jossain olkapäiden tasolla. Ja sit lyhyt kaula korostaa vaikutelmaa lisää.

Vierailija
990/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pravoo kirjoitti:

Emilia ei kyllä näyttänyt ilman meikkiä juuri miltään. Ihmetyttää toi Emilian säätäminen muutenkin. Et sä nyt rupee nuolee sen ekan äijän kanssa kolmen päivän jälkeen viidensadantuhannen katsojan edessä, jos sä et edes halua sit olla vakavasti sen äijän kanssa. Olis kannattanut ottaa alku iisimmin, jos kerta venaa vielä uusia miehiä taloon. Vaikuttaa vielä lapselta muutenkin.

Selvästi on ihan hukassa eikä ollenkaan perillä mitä haluaa. Tämän illan jaksossa antaa sitten ilmeisesti kaveripakit Tobiakselle. Hieman ristiriitaista viestintää kun miettii edellisen päivän käytöstä... Mahtaa Tobiasta vähän ottaa päähän.

Vierailija
991/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännät tisulit tällä tummalla fittinaisella, ovat niin ylhäällä siellä jossain olkapäiden tasolla. Ja sit lyhyt kaula korostaa vaikutelmaa lisää.

Joo, naisillakin on rintalihakset ja niitä on näköjään ihan treenattu. Antaa terhakkaan vaikutelman ja ryhtiä, kun on lihakset tikissä!

Vierailija
992/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo espanjalaista verta omaava muikkeli on kaikista hiljaisin vässykkä😁

Vierailija
993/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, naisillakin on rintalihakset ja niitä on näköjään ihan treenattu. Antaa terhakkaan vaikutelman ja ryhtiä, kun on lihakset tikissä!

Mielestäni vie naisellisuutta pois, oudolle näyttää mittasuhteet.

Vierailija
994/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika yleistä paljon treenaavilla ja fitnessiä harrastavilla, jos on luomurinnat eikä ole pumpattu silikonilla.

Vierailija
995/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tobias oikein tyrkytti itseään Sallille. Salli ei ole kiinnostunut. Enkä usko että Salli ja Tatukaan sopisi yhteen.

Kimi ja Oona ainut pari johon uskon, siis tällä hetkellä.

Vierailija
996/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Rosa ei paljoa puhele ja vaikea kuvata Rosaa kun sanaa ei tule suusta. Sama oli Melindan suhteen.

Vierailija
997/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni vie naisellisuutta pois, oudolle näyttää mittasuhteet.

Mä tykkään reenatuista tisseistä. Tuo ryhtiä ja eikä vie mielestäni naisellisuutta ollenkaan pois. Päinvastoin! :)

Vierailija
998/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallia kiinnosti Tobi, mutta ei uskaltanut sitä vielä näyttää.

Vierailija
999/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kreten ja Sallin iät kyllä hämmentää. Menisivät helposti +25-vuotiaista.

Enemmän mua hämmentää Eelin ikä, joka 25-vuotiaan näyttää noin 45-50 vuotiaalta setämieheltä.

Toki näyttää itseään vanhemmalta, mutta hänellä on hiton hyvä kroppa tissetä myöten❣

Mun makuun Eeli on ihan liian överisti pumpattu.

Vierailija
1000/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N30

Onhan se melekonen emäntä. Jos pimeällä kujalla tulis vastaan, niin lähtisin karkuun. Ei puutu kuin kaulin kädestä. Sopisi ulkoisesti rekkakuskiksi, vartijaksi tai vanginvartijaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan