Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
961/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Love Island appi spoilaa putoajan First Lookissa. Ei kantsi katsoa, jos haluaa tietää sen vasta illalla.

Oli kyllä erittäin helposti arvattavissa ensimmäinen putoaja ilman spoilaustakin…

Vierailija
962/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan taas NAISkatsojalta kommentti. Eli tämä 25-vuotias kehonrakentaja näyttää mielestäsi 50-vuotiaalta. Ja 90 prosenttia naispalstalaisista yläpeukuttaa. Laitatko jonkun some-kanavasi linkin, niin voimme tulla arvioimaan SINUN ulkonäköäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisnaisten negatiivisuus hämmentää. Onneksi löysin maahanmuuttajavaimon.

Vierailija
964/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja silleen"

"Ja niinku silleen"

"Tai siis silleen"

Kuka?

Vierailija
965/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilia ei kyllä näyttänyt ilman meikkiä juuri miltään. Ihmetyttää toi Emilian säätäminen muutenkin. Et sä nyt rupee nuolee sen ekan äijän kanssa kolmen päivän jälkeen viidensadantuhannen katsojan edessä, jos sä et edes halua sit olla vakavasti sen äijän kanssa. Olis kannattanut ottaa alku iisimmin, jos kerta venaa vielä uusia miehiä taloon. Vaikuttaa vielä lapselta muutenkin.

Vierailija
966/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson vähän myöhässä jaksoja ja tuli vaan mieleen...

Veronica on ihan ok, mutta voisikohan Shirly palata seuraavalle kaudelle? Sopi juontajaksi paremmin.

Vierailija
967/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En luottais tohon Tobiakseen hetkeäkään. Huomaa, että on vain himojensa vallassa tohon Emiliaan vailla mitään sen suurempia tuntemuksia.

Kun Emilia sanoi mietteistään Tobiakselle ahdistuksestaan, tuntiu, ettei Tobias edes kuunnellut (tai tottunut kuulemaan tuollaista koska tottunut, että saisi naisen kun naisen) ja ku Emilia oli sanonu ajatuksensa odottaen varmaan jotain fiksua vastausta, nii Tobias "oot ihanah" ja sellanen flirtti himokatse naamalla. Sitähän se emilia varmaan haluskin kuulla. Toki sanoi sitten, että "kiitos kun kerroit" ja alko samantien imuttelemaan. Asiasta eipä siis oikein keskusteltu.

Sitte ku Salli tuli, ni joha Tobias halusi jo vaihtaa Empun Salliin. Ei kestä, että joku voi syttyä hitaammin eli Emppu Tobiakseen vaan heti valmis vaihtamaan jo Salliin.

.

Tobiaksesta huomaa ettei ole liiemmin naisten kanssa seurustellut. Pikkupoika on. Ei osaa keskustella, hullaantuuu samantien ja on mustasukkainen ja omistushaluinen. Samalla kuitenkin yritti Sallia täydellä kybällä, ja Salli joutui tähän muistuttamaan että ”etkös sä sen Emilian kanssa yritä?” Tätä ennen vakuutti Emiliaa siitä että muut ei kiinnosta 😂 Siis kaikkein huonoin näistä miehistä ehdottomasti.

Miks Tobias ei saisi yrittää muita, kun kerta Emppu teki hyvin selväksi, että pidetään homma avoimena?

Vierailija
968/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pravoo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En luottais tohon Tobiakseen hetkeäkään. Huomaa, että on vain himojensa vallassa tohon Emiliaan vailla mitään sen suurempia tuntemuksia.

Kun Emilia sanoi mietteistään Tobiakselle ahdistuksestaan, tuntiu, ettei Tobias edes kuunnellut (tai tottunut kuulemaan tuollaista koska tottunut, että saisi naisen kun naisen) ja ku Emilia oli sanonu ajatuksensa odottaen varmaan jotain fiksua vastausta, nii Tobias "oot ihanah" ja sellanen flirtti himokatse naamalla. Sitähän se emilia varmaan haluskin kuulla. Toki sanoi sitten, että "kiitos kun kerroit" ja alko samantien imuttelemaan. Asiasta eipä siis oikein keskusteltu.

Sitte ku Salli tuli, ni joha Tobias halusi jo vaihtaa Empun Salliin. Ei kestä, että joku voi syttyä hitaammin eli Emppu Tobiakseen vaan heti valmis vaihtamaan jo Salliin.

.

Tobiaksesta huomaa ettei ole liiemmin naisten kanssa seurustellut. Pikkupoika on. Ei osaa keskustella, hullaantuuu samantien ja on mustasukkainen ja omistushaluinen. Samalla kuitenkin yritti Sallia täydellä kybällä, ja Salli joutui tähän muistuttamaan että ”etkös sä sen Emilian kanssa yritä?” Tätä ennen vakuutti Emiliaa siitä että muut ei kiinnosta 😂 Siis kaikkein huonoin näistä miehistä ehdottomasti.

Miks Tobias ei saisi yrittää muita, kun kerta Emppu teki hyvin selväksi, että pidetään homma avoimena?

No niinpä. Tuossa tilanteessa kannattaakin yrittää. Kannattavaa olisi myös lopettaa koko säätäminen Emilian kanssa, joka ei ole jutussa täysillä mukana.

Vierailija
969/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko oikeesti noin ihmeellistä jos joku tykkää kilteistä pojista? 🤦🏻‍♀️ Ilmankos noilla tytöillä on huonoja kokemuksia aiemmista suhteista ja tapailuista.

Tää on mun mielestä ihan käsittämätöntä -_- Mulla on maailman ihanin ja hyväsydämisin mies, kiltti ja rakastaa mua ja pitää kuin kukkaa kämmenellä. Tasoittaa mun temperamenttia tasaisemmalla luonteellaan. MUTTA osaa sanoa ei ja osaa pitää puolensa ja työssään on napakka johtaja. Mä en tajua miten niin monen mielestä kiltti=tylsä ja sitten ihmetellään, kun saadaan henkisesti turpaan joka suhteessa noiden ihqujen pahisten kanssa.

Hyvin sanottu, en itsekään miehenä ymmärrä, miten jotkut pikkurikolliset voivat olla niin kiinnostavia monien naisten mielestä. En nyt puhu kenestäkään juuri tässä ohjelmassa, mutta niin monen muun realityn yhteydessä on joka kerta tullut ilmi useampia rikoksista tuomittuja, vaikka taustat aina pyritään tutkimaan.

Mikä ihme näissä cucipäissä viehättää verrattuna "kilttiin" mieheen, joka ei rikostilastoissa komeile vaan keskittyy ensisijaisesti asioidensa ja perheensä hoitoon ja se ei todellakaan tarkoita, että mies olisi nössö, vaikka ei kyseenalaista  äksöniä elämäänsä haluakaan.

En kyllä ajattele että "bad boy" viittaisi yleensä mihinkään rikolliseen. Ainakin itse käytän tuota termiä lähinnä useita naisia pyörittelevistä, epäluotettavista ja valehtelevista kusipäistä, jotka sinällään eivät tee mitään rikollista. He vaan särkevät sydämiä. Rikolliset ovat sitten taas ihan oma lukunsa, niitä kohtaan en ole koskaan tuntenut minkäänlaista vetoa.

No minä te pidätte esim. Niko Ranta-ahoa?

Vierailija
970/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kreten ja Sallin iät kyllä hämmentää. Menisivät helposti +25-vuotiaista.

Enemmän mua hämmentää Eelin ikä, joka 25-vuotiaan näyttää noin 45-50 vuotiaalta setämieheltä.

Toki näyttää itseään vanhemmalta, mutta hänellä on hiton hyvä kroppa tissetä myöten❣

Vierailija
971/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko oikeesti noin ihmeellistä jos joku tykkää kilteistä pojista? 🤦🏻‍♀️ Ilmankos noilla tytöillä on huonoja kokemuksia aiemmista suhteista ja tapailuista.

Tää on mun mielestä ihan käsittämätöntä -_- Mulla on maailman ihanin ja hyväsydämisin mies, kiltti ja rakastaa mua ja pitää kuin kukkaa kämmenellä. Tasoittaa mun temperamenttia tasaisemmalla luonteellaan. MUTTA osaa sanoa ei ja osaa pitää puolensa ja työssään on napakka johtaja. Mä en tajua miten niin monen mielestä kiltti=tylsä ja sitten ihmetellään, kun saadaan henkisesti turpaan joka suhteessa noiden ihqujen pahisten kanssa.

Hyvin sanottu, en itsekään miehenä ymmärrä, miten jotkut pikkurikolliset voivat olla niin kiinnostavia monien naisten mielestä. En nyt puhu kenestäkään juuri tässä ohjelmassa, mutta niin monen muun realityn yhteydessä on joka kerta tullut ilmi useampia rikoksista tuomittuja, vaikka taustat aina pyritään tutkimaan.

Mikä ihme näissä cucipäissä viehättää verrattuna "kilttiin" mieheen, joka ei rikostilastoissa komeile vaan keskittyy ensisijaisesti asioidensa ja perheensä hoitoon ja se ei todellakaan tarkoita, että mies olisi nössö, vaikka ei kyseenalaista  äksöniä elämäänsä haluakaan.

En kyllä ajattele että "bad boy" viittaisi yleensä mihinkään rikolliseen. Ainakin itse käytän tuota termiä lähinnä useita naisia pyörittelevistä, epäluotettavista ja valehtelevista kusipäistä, jotka sinällään eivät tee mitään rikollista. He vaan särkevät sydämiä. Rikolliset ovat sitten taas ihan oma lukunsa, niitä kohtaan en ole koskaan tuntenut minkäänlaista vetoa.

Minulle  selvästi rikollinen ja sillä tavalla kusipää, ettei ole näköjään oppinut mitään aikaisemmista hörhöilyistään, mutta saa varmasti vieläkin monella  naisella  sukat pyörimään jaloissa. 

Vierailija
972/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, naisista vain yhdellä on kiinteät reidet. Mitä nämä nykyajan kaksikymppiset syö? Eivät ilmeisesti liiku ollenkaan? Luulin että nykyajan nuoret on jotain treenihulluja.

Miehet sen sijaan hyvässä kunnossa, ei yhtään ylipainoa.

Vierailija
973/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson vähän myöhässä jaksoja ja tuli vaan mieleen...

Veronica on ihan ok, mutta voisikohan Shirly palata seuraavalle kaudelle? Sopi juontajaksi paremmin.

Kivat ne Veronican korvat, ei varmaan kovin mukavalta näytä, jos ottaa ne renkaat pois eli on loppuikänsä pakotettu pitämään niitä.

Vierailija
974/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hyvännäköinen ja karismaattinen, mutta siitä huolimatta rikollinen. Linnakundi, en siis ottaisi, vaikka laillisesti siitä maksettaisiin.

Vierailija
975/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, naisista vain yhdellä on kiinteät reidet. Mitä nämä nykyajan kaksikymppiset syö? Eivät ilmeisesti liiku ollenkaan? Luulin että nykyajan nuoret on jotain treenihulluja.

Löllöt, pahkuraiset pakarat paljastavissa bikineissä ei hyvältä näytä! No tämä formaattihan on juuri perseen tyrkyttämiseen erikoistunut! Ei näihin ohjelmiin kukaan järkevä osallistu!

Vierailija
976/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahalla?

Vierailija
977/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne on pahempi 15 v kuluttua, silloin 60 pros miehistä on ylipainoisia ja naisista 50 pros.

Vierailija
978/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväkroppaisia keskivertoon parikymppiseen verrattuna. Miehistä Kimi on jo melkein 30-vuotias ja ihan kateutta herättävä pakkaus edelleen. Treenaatut yleensäkin näyttävät sohvaperunoita vanhemmilta, koska rasvan osuus kehossa on vähäisempi, mikä näin ollen saattaa lisätä roimastikin uurteiden määrää kasvoissa ja antaa muutenkin teräväpiirteistä linjakkuutta kasvoille, kun ei ole ylimääräistä.

Vierailija
979/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

E.T. juontamassa?

Vierailija
980/12627 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahalla?

Riittikö 100 000?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi