Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä 'taistellut' yhdestäkään miehestä, enkä taistele. Mikään ei olisi yhtä nöyryyttävää, kun ryhtyä kilpasille jostain miehestä jonkun naisen kanssa. Juu ei.
Puhumattakaan että menisi TV ohjelmaan sen tekemään. Epätoivoisuudella ei ole mitään rajaa näköjään. Toinen sanoo älä valitse mua, no valitsenpa kuitenkin. Ei jumalauta.
Kenet Oonan pitäisi valita? Aleksinko :D Älä nyt hullujas puhu.... Meni Kimin takia, Kimin valitkoon, täysi oikeus siihen. Kimi menköön sohvalle Rosan kanssa jos haluaa.
Kimin oli pakko sanoa, et älä valitse mua. Se mitä Kimi oikeasti haluaa, on toisarvoista, nyt on vedettävä kunnilallista roolia. Pakko antaa ymmärtää, et ei vaihtele naisia lennosta, vaan et nyt on sitoutunut Rosaan. Se mitä hän tuntee, on sivuseikka.
Vierailija kirjoitti:
Hei nyt team Oonat ja Rosat menee vähän täällä yli. Molemmat ulkoisesti upeita ja vaikuttaa molemmat symppiksiltä. Oonalla oli eri tilanne taloon astellessa, aina ihastuminen ei tapahdu naps sormia napsautamalla vaan menee aikaa tutustuessa ja love island tarjoilee treffejä ja muita vaihtoehtoja. Rosa oli jo päässyt seurailemaan telkkarista Kimiä ennen kuin tuli ja muodostanut kuvaa Kimistä, että tykkää ja muutenkin tuntui tietävän, mitä haluaa. Turha kumpaakaan daamia mollata. Kimillä ei helppo tilanne ja toinen ehkä tuntunu turvallisemmalta ja helpompi heittäytyä, mutta taitaa molemmista tykätä. Itse kuitenkin valitsisin Rosan, koska uskon, että voi tulla jutusta jotain pysyvämpää varmemmin.
Mä uskon et Kimi tykkää molemmista, mut valitsee Rosan, koska ei halua vaikuttaa sialta. Tunteet on mitä on, mut nyt on tärkeä vaikutelma tv-katsojille.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on niin outoja tulkintoja Kimistä.
Ilmeinen syy, miksi Kimi järkyttyi Oonan paluusta niin paljon on, ettei haluaisi satuttaa Oonaa. Mutta joutuu heivaamaan Oonan pois väistämättä eli ei voi välttää tilannetta, jossa hylkää Oonan. Kimi ei haluaisi aiheuttaa mielipahaa.
Juuri näin. Kimi ei haluaisi satuttaa Oonaa, mutta ei ole muuta mahdollisuutta. Jotta Kimi saa kauden kunniallisesti päätökseen, hänen on pysyttävä Rosassa. Väkisinkin Oonaan sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeinen syy, miksi Kimi järkyttyi Oonan paluusta niin paljon on, ettei haluaisi satuttaa Oonaa. Mutta joutuu heivaamaan Oonan pois väistämättä eli ei voi välttää tilannetta, jossa hylkää Oonan. Kimi ei haluaisi aiheuttaa mielipahaa.
Miksi pyysi sitten Oonaa taistelemaan itsestään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Kimi ei haluaisi satuttaa Oonaa, mutta ei ole muuta mahdollisuutta. Jotta Kimi saa kauden kunniallisesti päätökseen, hänen on pysyttävä Rosassa. Väkisinkin Oonaan sattuu.
Ei ole kyllä mitään velvollisuus pysyä Rosassa, jos ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Kimi on niin paskana tuosta Oonan saapumisesta, jos kerran Rosan kanssa menee hyvin? Muut parit ovat erotustilanteissa todenneet että eihän tämä muuta mitään.
Siksi herää epäilys Kimin tunteista tai motiiveista olla ohjelmassa. Onko Oona sittenkin ihanin...Pyhä yksinkertaisuus. Kimi on paskana siitä, että Oona sanoo että hän valitsee Kimin, vaikka Kimi pyytää että älä valitse mua.
Miksi olisi paskana? Eihän Muhku ja Niinakaan olleet ollenkaan paskana, vaikka Eve valitsi Muhkun...
Etkö todellakaan tajua, mikä ero näillä tilanteilla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyllä mitään velvollisuus pysyä Rosassa, jos ei halua.
Ei, mutta pystyiskö Kimi tekemään noin törkeältä näyttävän tempun? Mä luulen että ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Laitetaanpas tänne muutama Oona-fanin kommentti LI: instasta. Eikös sitä sanota, että sellainen ihailija kuin idolinsa...
- fakta on että oona for the win
- bro oona tuli takas koska se haluu kattoo tän kimi kortin uuellee ku kaikki jäi kesken ton wicked bitch rosan takii ok
- välittikö rosa sit mitä kimil ja oonal oli no ei vitus älä keksi paskoja tekosyitä 😍
-ei se haluu kostaa lol sil on tunteit kimii kohtaa hanki aivot
- oh so you forgot that kimi likes oona already so sad ur memory is so bad
Ja niin edelleen ja niin edelleen.
Puhuiko joku tällä palstalla joskus Keravan pissiksistä?
😂😂😂
Tobias,Markus,Rafael ja Jasmine tapaamisissa. Taitaa olla Rosa vielä mukana.
Kimi ja Oona ottaa aurinkoa vierekkäin.Heti kahdestaan.
Vierailija kirjoitti:
Tobias,Markus,Rafael ja Jasmine tapaamisissa. Taitaa olla Rosa vielä mukana.
Ja Mikko ei mennyt. Mites se noin kun piti Rosan kanssa jatkaa seurustelua.
Heh.
First look on jälleen liian ilmiselvästi leikattu dramaattisemmaksi, kuin mitä tilanne oikeasti on; näin syntyy "reality" tv 😅
Vierailija kirjoitti:
Heh.
First look on jälleen liian ilmiselvästi leikattu dramaattisemmaksi, kuin mitä tilanne oikeasti on; näin syntyy "reality" tv 😅
Kimiltä jäi CLOSURE kesken oonan kanssa.
Siksi tämä draama ja keskustelut ym.
Rosa on closure jälkeinen uusi vaihde❤️❤️
Oon kyllä vähän sitä mieltä, että kimin pitäis antaa oonalle mahdollisuus, kun oona ei kuitenkaan itse halunnu jättää kimiä ja lähteä saarelta. Jaksoa odotellessa...
Kyllä on niin tekemällä tehtyä draamaa tämä Oonan tulo. Oonasta oli tehty joku ihme femme fatale, varmaan laitettu vuorosanatkin suuhun. Kaikkihan sen nyt arvaa että Kimin valinta on Rosa.
Tämä kausi on niin taputeltu, varmaan pitää vielä katsoa joku tekovauvojen tulo. Kestään uudesta ei ole mihinkään parien horjuttamiseen.
Muutoin voitto menee Empulle ja Tatulle tai - koska suomalaiset tykkäävät äänestää aina vähän vastakarvaan -niin Nicolle ja Kretelle.
Mut kaipa tätä nyt jaksaa vielä sen vkon katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on niin tekemällä
tehtyä draamaa tämä Oonan tulo. Oonasta oli tehty joku ihme femme fatale, varmaan laitettu vuorosanatkin suuhun. Kaikkihan sen nyt arvaa että Kimin valinta on Rosa.
Tämä kausi on niin taputeltu, varmaan pitää vielä katsoa joku tekovauvojen tulo. Kestään uudesta ei ole mihinkään parien horjuttamiseen.
Muutoin voitto menee Empulle ja Tatulle tai - koska suomalaiset tykkäävät äänestää aina vähän vastakarvaan -niin Nicolle ja Kretelle.
No eikait sitä voi vielä varmaksi sanoa kumpaan kallistuu. Jospa Nico ja Krete saisi nyt vähemmän ruutuaikaa, niin voitto ei olisi niin selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pyysi sitten Oonaa taistelemaan itsestään?
Jos Kimi valitsee Oonan niin äänestän heitä voittoon, ovat sen ansainneet! Se olisi hulppea loppu tämän kauden LoveIslandille joka on ollut teeskentelyä alusta loppuun.
Muista pareista ei ole voittajiksi!
Koko ohjelma menetti jo kiinnostukseni, mutta nyt tilanne muuttui ja saatiin taloon aitoa elämää. Kimi ei ole ole ollut missään vaiheessa suosikkini vaan olen pitänyt häntä vain lipevänä pikku-ukkona.
Nyt tekisi mieli viestittää Kimille, että näytä olevasi jämäkkä mies.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on niin tekemällä tehtyä draamaa tämä Oonan tulo. Oonasta oli tehty joku ihme femme fatale, varmaan laitettu vuorosanatkin suuhun. Kaikkihan sen nyt arvaa että Kimin valinta on Rosa.
Ei vauvoja, ei 😱
Mutta finaaliparien läheisten tuloa odotan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vauvoja, ei 😱
Mutta finaaliparien läheisten tuloa odotan.
Tuskin ketään tulee koska nyt on koronaa.
Kun Kimi katsoi Oonaa treffeillä niin siinä katseessa oli aitoa tunnetta, ihastusta. Sen jälkeen villalla Kimi yritti peittää tunteensa sillä meuhkaamisella "älä valitse mua". Jos ei olis tunteita niin olis pystynyt olemaan paljon tyynempi. Enkä ole myöskään nähnyt Kimin katsovan Rosaa missään vaiheessa samalla tavalla. Oona on varmasti houkutus, Rosa taas turvallinen vaihtoehto.